Joh 9:41: "Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy"."
Saammeko tehdä syntiä ?
Room 6:15: "Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!"
Synnin tunto
Room 7:7: "Mitä siis sanomme? Onko laki syntiä? Pois se! Mutta syntiä en olisi tullut tuntemaan muuten kuin lain kautta; sillä en minä olisi tiennyt himosta, ellei laki olisi sanonut: "Älä himoitse"."
Harhaan joutuminen
Tit 3:11: "Sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut."
"Meillä ei ole syntiä"
1Joh 1:8: "Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin ME EKSYTÄMME ITSEMME, ja totuus ei ole meissä."
TOTUUDEN VASTUSTAMINEN.
"Me eksytämme itsemme"
24
173
Vastaukset
- Anonyymi
Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!
Sentähden minä vihastuin tähän sukupolveen ja sanoin: 'Aina he eksyvät sydämessään'; mutta he eivät oppineet tuntemaan minun teitäni. - Anonyymi
"Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!' Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'."
- Anonyymi
Jesajan kirja 8-9 "Kansa joka pimeydessä vaeltaa näkee suuren valon, Niille jotka asuvat kuoleman varjon maassa loistaa kirkkaus....jne.." Vanhassa Testamentissa, 5 Mooseksen kirja, jakeet 27-28, korostetaan kuuliaisuutta ja uskollisuutta Herralle joka on onnen ja menestyksen tae...
- Anonyymi
Saammeko tehdä syntiä ?
Kuinka siis on?
SAAMMEKO TEHDÄ SYNTIÄ
Vastaus: POIS SE!" - Anonyymi
Mitä Henki sanoo seurakunnalle.
"Sinun asetuksistasi minä saan ymmärrystä; sentähden minä vihaan kaikkia valheen teitä."
Taidat olla vähäuskoinen kun et usko Raamattuun. - Anonyymi
S-seutulainen alkoi taas melskaamaan omaa syntisyyttään!
- Anonyymi
Lahkoissa myydään pelastusvarmuutta ilman synnintuntoa.
Käännytysmielessä ja rahastetaan lupauksilla.- Anonyymi
Kyllä sinulla on vaikeeta elämässä.
Laaaaahkoissa myyyväääään pelastusvarmuuuuuuta Iliman synnintuntoa.
Onko kaikki muumisi kotona? Missäs se syyttäväyys sinussa asuu?
Etkö muuta osaa puhua, vaan osoittelet sormella- hokaamatta, että kolme sormea osoittaa itseesi...
Etsi elämä ja puhu sijaisesta- sovittajasta..... kyllä tuomareita osaatte olla, mutta elämä puuttuu
- Anonyymi
Henkimaailman kavereita.
Jumalan Henki ei kaada ketään.
Sielunvihollinen vaikuttaa tunteisiin.- Anonyymi
taasko sinä olet kaatumisessa, mennen talven lumissa. Ei hyvää päivää tuota kaatumis- puhujan elämästäsi.... juoksuhauta-- puhuja.... sota on katsos ohi jo.
eli kaksikymmentävuotta dementoitunut puhuja....
- Anonyymi
Ne, jotka ovat lihan vallassa, eivät voi olla Jumalalle mieleen.
- Anonyymi
Jumala on siis vegaani.
- Anonyymi
No, tee parannus, äläkä itse ole lihan vallassa. Yritä edes
- Anonyymi
Onko Jumalan totuus = ihmisen omatunto ?
Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.
Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä. - Anonyymi
Kohtalona kuoppa.
Matt 15:14: "Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat.""- Anonyymi
käyhän silmälääkärissä ja älä taluttee toisia luulopoluillasi -tapasi mukaan.
Olet niin lankeileva jatkuvasti....
- Anonyymi
Joh.9:41 Jesus sanoi heille: jos te sokiat olisitte, niin ei olisi teillä syntiä; mutta että te sanotte: me näemme, sentähden teidän syntinne pysyy. Biblia (1776) Sananl.26:12. Joh.15:22. Joh.15:24.
- Anonyymi
siinäpä se... lue ja käsitä, miksi jahkaava syntisi pysyy
- Anonyymi
Jaak.1:15 Sitte kuin himo on siittänyt, niin hän synnyttää synnin, mutta kuin synti täytetty on, niin se synnyttää kuoleman. Biblia (1776) Room.6:23.
- Anonyymi
Niinpä- äläpä siittele jatkuvasti.
- Anonyymi
Joh.9:1-3 Ja Jesus, käyden ohitse, näki ihmisen, joka oli sokiana syntynyt. Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä, sanoen: Mestari, kuka syntiä teki, tämäkö eli hänen vanhempansa, että hänen piti sokiana syntymän? Jesus vastasi: ei tämä syntiä tehnyt, eikä hänen vanhempansa; mutta että Jumalan työt hänessä ilmoitettaisiin. Biblia (1776) Luuk.13:2-5.
- Anonyymi
Jumalan Sana on kehoitukseksi ja ojennukseksi.
Eipä ne nykypuhujat uskalla synnistä puhua. - Anonyymi
2Piet.2:4 Sillä jos ei Jumala armahtanut niitä enkeleitä, jotka syntiä tekivät, vaan on pimeyden kahleilla helvettiin syössyt, ja antoi ylön heidät tuomioon kätkettää. Biblia (1776) Juud.1:6.
- Anonyymi
Matt.12:40 Sillä niinkuin Jona oli valaskalan vatsassa kolme päivää ja kolme yötä, niin pitää myös Ihmisen Pojan maan sydämessä kolme päivää ja kolme yötä oleman. Biblia (1776) Joon.2:1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido783230Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891705- 1231153
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76964- 55934
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844