Onko sähköautoilijat uusi ongelmaryhmä

Anonyymi-ap

Ainakin tämän keskustelupalstan perusteella otsikon kysymys on ihan aiheellinen. Sähköautoilijoille auto itsessään näyttää olevan elämän arvo. Eli kysymys on erittäin vääristyneestä arvomaailmasta.

13

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Patteritetrot ovat köyhiä ja vähillä älynlahjoilla varustettuja koulupudokkaita, eli koulukiusattuja vuoteenkastelijoita.

      • Anonyymi

        Patteriterojen ongelmien alkuperä on salakavala sähköautoloinen, joka tuhoaa ihmisen rationaalista ja luonnollista aivotoimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patteriterojen ongelmien alkuperä on salakavala sähköautoloinen, joka tuhoaa ihmisen rationaalista ja luonnollista aivotoimintaa.

        Jo pelkkä auto on monelle liika ja sähköauto vatkaa pään lopullisesti.


    • TRÖÖÖÖÖÖLLL ! ! Avaus ja kaikki ylemmät paska spämmi kommentit Tojo hönön trollitehtaalta ! ! Äläpä kommentoi ! ! Ylläpito saa useita sen loukkaavia asiattomia spämmi avauksia tutkittavaks ja olis aika bannata häirikkö ihan pysyvästi kokonaan pois. Älä kommentoi ! !

    • Anonyymi

      Sähkiksen käyttövero tulee yhtä varmasti kuin kuolema.
      Onko se yli 2.000 eunukkia/ vuosi vai enemmän .....

      • Anonyymi

        Sähköautoilu on paennut kauaksi vastuun kantamisesta. Tämä tilanne on saanut aikaan sen, että sähköautoilun ympärille on syntynyt vastuuton hihhuliporukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautoilu on paennut kauaksi vastuun kantamisesta. Tämä tilanne on saanut aikaan sen, että sähköautoilun ympärille on syntynyt vastuuton hihhuliporukka.

        Sähköauton omistaja vaihtaa autonsa uuteen aika nopeasti. Pelko auton tulevaisuudesta alkaa vaivata. Eli auton tuleva valtava arvonmenetys alkaa hermostuttaa ja autosta on päästävä eroon. Sähköauton alkuperäisomistajista muodostuu ongelmaryhmä, jolla on negatiivinen vaikutus koko autoiluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauton omistaja vaihtaa autonsa uuteen aika nopeasti. Pelko auton tulevaisuudesta alkaa vaivata. Eli auton tuleva valtava arvonmenetys alkaa hermostuttaa ja autosta on päästävä eroon. Sähköauton alkuperäisomistajista muodostuu ongelmaryhmä, jolla on negatiivinen vaikutus koko autoiluun.

        Muunneltu totuus on aina kuulunut autokauppaan mutta sähköautojen kohdalla koko business perustuu muunneltuun totuuteen joka on vielä poliitikkojen hyväksymää ja toimii lisäksi heidän suojeluksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muunneltu totuus on aina kuulunut autokauppaan mutta sähköautojen kohdalla koko business perustuu muunneltuun totuuteen joka on vielä poliitikkojen hyväksymää ja toimii lisäksi heidän suojeluksessa.

        Kaikki tietää, millaisia ovat lellitytöt ja - pojat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muunneltu totuus on aina kuulunut autokauppaan mutta sähköautojen kohdalla koko business perustuu muunneltuun totuuteen joka on vielä poliitikkojen hyväksymää ja toimii lisäksi heidän suojeluksessa.

        Lellitytöt ja - pojat ……….


    • Anonyymi

      Ainakin sähköterot ovat kovanluokan narsisteja, eikä tilannetta
      lainkaan helpota vähäiset älynlahjat.

    • Anonyymi

      Mikään auto ei ole ollut minulle elämän arvo. Sähköauton hommasin siksi, ettei minulla ole koskaan aiemmin ollut sellaista. Ei ole ainakaan vielä kaduttanut.
      Jos jotain vääristynyttä tunnustaisin.... On kai aika hullua. kun olen vaihtanut 25 v sisään 1000 -1600 kuutioisia moottoripyöriä jo 10 kertaa, niistä 8 uusia. Rahaa on palanut sellaisia summia, etten uskalla edes laskea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe