Ainakin tämän keskustelupalstan perusteella otsikon kysymys on ihan aiheellinen. Sähköautoilijoille auto itsessään näyttää olevan elämän arvo. Eli kysymys on erittäin vääristyneestä arvomaailmasta.
Onko sähköautoilijat uusi ongelmaryhmä
13
193
Vastaukset
- Anonyymi
Patteritetrot ovat köyhiä ja vähillä älynlahjoilla varustettuja koulupudokkaita, eli koulukiusattuja vuoteenkastelijoita.
- Anonyymi
Patteriterojen ongelmien alkuperä on salakavala sähköautoloinen, joka tuhoaa ihmisen rationaalista ja luonnollista aivotoimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patteriterojen ongelmien alkuperä on salakavala sähköautoloinen, joka tuhoaa ihmisen rationaalista ja luonnollista aivotoimintaa.
Jo pelkkä auto on monelle liika ja sähköauto vatkaa pään lopullisesti.
TRÖÖÖÖÖÖLLL ! ! Avaus ja kaikki ylemmät paska spämmi kommentit Tojo hönön trollitehtaalta ! ! Äläpä kommentoi ! ! Ylläpito saa useita sen loukkaavia asiattomia spämmi avauksia tutkittavaks ja olis aika bannata häirikkö ihan pysyvästi kokonaan pois. Älä kommentoi ! !
- Anonyymi
Sähkiksen käyttövero tulee yhtä varmasti kuin kuolema.
Onko se yli 2.000 eunukkia/ vuosi vai enemmän .....- Anonyymi
Sähköautoilu on paennut kauaksi vastuun kantamisesta. Tämä tilanne on saanut aikaan sen, että sähköautoilun ympärille on syntynyt vastuuton hihhuliporukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautoilu on paennut kauaksi vastuun kantamisesta. Tämä tilanne on saanut aikaan sen, että sähköautoilun ympärille on syntynyt vastuuton hihhuliporukka.
Sähköauton omistaja vaihtaa autonsa uuteen aika nopeasti. Pelko auton tulevaisuudesta alkaa vaivata. Eli auton tuleva valtava arvonmenetys alkaa hermostuttaa ja autosta on päästävä eroon. Sähköauton alkuperäisomistajista muodostuu ongelmaryhmä, jolla on negatiivinen vaikutus koko autoiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköauton omistaja vaihtaa autonsa uuteen aika nopeasti. Pelko auton tulevaisuudesta alkaa vaivata. Eli auton tuleva valtava arvonmenetys alkaa hermostuttaa ja autosta on päästävä eroon. Sähköauton alkuperäisomistajista muodostuu ongelmaryhmä, jolla on negatiivinen vaikutus koko autoiluun.
Muunneltu totuus on aina kuulunut autokauppaan mutta sähköautojen kohdalla koko business perustuu muunneltuun totuuteen joka on vielä poliitikkojen hyväksymää ja toimii lisäksi heidän suojeluksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muunneltu totuus on aina kuulunut autokauppaan mutta sähköautojen kohdalla koko business perustuu muunneltuun totuuteen joka on vielä poliitikkojen hyväksymää ja toimii lisäksi heidän suojeluksessa.
Kaikki tietää, millaisia ovat lellitytöt ja - pojat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muunneltu totuus on aina kuulunut autokauppaan mutta sähköautojen kohdalla koko business perustuu muunneltuun totuuteen joka on vielä poliitikkojen hyväksymää ja toimii lisäksi heidän suojeluksessa.
Lellitytöt ja - pojat ……….
- Anonyymi
Ainakin sähköterot ovat kovanluokan narsisteja, eikä tilannetta
lainkaan helpota vähäiset älynlahjat. - Anonyymi
Mikään auto ei ole ollut minulle elämän arvo. Sähköauton hommasin siksi, ettei minulla ole koskaan aiemmin ollut sellaista. Ei ole ainakaan vielä kaduttanut.
Jos jotain vääristynyttä tunnustaisin.... On kai aika hullua. kun olen vaihtanut 25 v sisään 1000 -1600 kuutioisia moottoripyöriä jo 10 kertaa, niistä 8 uusia. Rahaa on palanut sellaisia summia, etten uskalla edes laskea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504