Joku on kupannut Vaivavaunuosakeyhtiön papereita kummituslinnan läheiseen roskikseen ilmeisesti koittaen peitellä suhmurointeja. Selvitysmiehen urakka vaikeutuu entisestään..!
Kuoppiksella peitellään suhmurointeja
10
198
Vastaukset
- Anonyymi
En hyväksy suhmurointien peittelyä.
- Anonyymi
Ja edelleen tämä kaheli ei tiedä selvitysmiehen töistä yhtään mitään.
- Anonyymi
Selvitysmies on Kalasatamassa yhä.
- Anonyymi
Eräs alan harrastaja kävi hakemassa papereita kummituslinnan roskiksesta.
- Anonyymi
Toivokaamme Harrastajan selvittävän suhmuroinnit omatoimisesti, kun selvitysmies taitaa olla edelleen Kalasatamassa.
- Anonyymi
Minulla on kuva tuosta tapahtumasta, näyttää aivan erääntä pyhältä mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kuva tuosta tapahtumasta, näyttää aivan erääntä pyhältä mieheltä.
Pyhä Nimi ei ole harrastaja, vaan ammattilainen. Ja Luoja.
- Anonyymi
Häpeällistä.
- Anonyymi
On aloittajalla asiat huonosti. Ei ole enää rahaa edes pööniin, vaan pitää roskiksia penkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aloittajalla asiat huonosti. Ei ole enää rahaa edes pööniin, vaan pitää roskiksia penkoa.
Aloittajalla on asiat oikein hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128