Autolla vainoaminen

Anonyymi-ap

Nyt pari kertaa tapahtunut niin että kun olen vienyt roskia niin autolla, kummatkin farmareita, kummassakin mies ja nainen ja tuijotus.

Ensimmäiset tuijottajat meni ensin ohi ja sitten pysäköi ja tuijotti sieltä herkeämättä.

Tänään eri tuijottajat siirtyi lähemmäksi ja sellaiseen kulmaan mistä näki. Pelkäsikö he minua niin vai oliko tuo jotain omituista vainoamista. Onko yleistä tampereella?

12

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohdin mainita että tämä jälkimmäinen tapahtui yhdeksän aikaan illalla. Ehkä silloin muut on vainoharhaisempia.

• Anonyymi

pistää aurinkolasit

• Anonyymi

Hanki huppari, isot aurinkolasit ja käytä maskia, niin eivät tunnista sinua.

• Anonyymi

Kenellä pariskunnalla on aikaa vainota tuolla tavoin jos tuo on vainoamista. Varmaan olen todella raivostuttanut jonkun. Ei minulla olisi aikaa ajella autolla ja mennä tuijottamaan jotakuta.

• Anonyymi

Laita vaatteet päälle ennen kuin menet ulos niin tuijotus vähenee.

• Anonyymi

Vaatteet on päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatteet on päällä.

Ei ainakaan niissä videoissa, jotka olen nähnyt.

• Anonyymi

Parkkipaikalla on usein ihmisiä autoissa tuijottamassa eli aika yleinen ilmiö, liekö kommentoivat tai hiljaa. Jos ei ole omaa paikkaa, onko vieraita. Ja samoin lehden- tai postinjakajanaisilla on mukana mies turvana, ei kaikilla, mutta osalla on. Ellei ole somen kautta stalkkeri tai joku random.

• Anonyymi

joo isän veljet istui autossa monta tuntia kadun kulmassa 🤣

• Anonyymi

Joku outo huoltoasemalla tupakilla nojailemassa nokkapeltiinsä. Tuijotti kuin ei olisi ihmistä ennen nähnyt. Oisko eri kulttuurista tulleita?

• Anonyymi

Näin vakavasti puhuen, niin saattais olla, että etsivät asuntoa ja ovat jo vähän tutkailemassa ulkopuolelta millaista seutua jne.

• Anonyymi

Suomalaiset etenkin tamperelaiset on kostonhaluisia. Roskiakaan saa viedä rauhassa. En tiedä kenellä on aikaa tehdä jokin pelottelu hyökkäys. Odotella ulkona kunnes vainottu saapuu ulos ja sitten tehdä niin. Menisikö näiltä muuten yöunet ja mielenrauha ellei saa jotain pikkumaista kostoa tehtyä. Ikinä en ole mennyt toisten alueille tekemään kostoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      130
      3797
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3039
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      32
      2834
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2572
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2403
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      41
      1818
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1175
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      82
      1119
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1070
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      76
      1050
    Aihe