Naapurin mies tuli käymään ja kahviteltiin niin vaimo pyysi minua keittiöön avuksi.
Vaimo haluaisi kokeilla millainen panomies meidän seinänaapurilla on kun hänen vaimo ainakin kehuu miestään.
Lupasin vaimolle että voidaan kokeilla miestä.
Mentiin takaisin ja vaimo kävi vaihtamassa vaatteita.
Vaimo haki miestä tanssimaan ja näin miehen käden käyvän vaimoni minihameen alla.
Kun he tulivat niin mies kysyi sopiiko tämä minulle?
Kysyin mikä pitäisi käydä niin mies selitti vaimoni kysyneen häntä meidän mukaan panemaan, kerroin sen sopivan minulle.
Mentiin sänkyyn missä vaimoni jo riisui itseään.
Riisuttiin mekin ja mentiin toinen toiselle puolelle ja toinen toiselle puolen.
Vaimoni otti vieraamme kalun tutkimuksiinsa minusta kalu oli normaali kokoinen voimakkaasti kaartuva jonka vaimoni ohjasi suoraan pilluunsa kun oli jo niin kiihoittunut ja vieraamme kalu oli kovana vaimoni kädessä.
Naapuri tuli yllättävän nopeasti ja vaimo sai miehen spermat ja miehen perheen pasillit ja luovutti meidän pasillit naapurin perheelle.
Kello 21 jälkeen mies lähti kun hänen vaimo kotiutuu iltavuorosta ja mies joutuu pesemään vaimoni käytön jäljet pois ennen vaimonsa paluuta.
Vaimo halusi
Anonyymi-ap
1
841
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnon autisti tarina
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275735
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962549- 1342467
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121293
- 581045
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81032- 51902
- 76815
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101805