Ukrainalaiset oppivat

Ukrainalaiset oppivat miehitetyillä alueilla partisaanitoiminnan, ja se leviää Venäjän opposition toimesta venäjän puolelle sabotaasitoiminnaksi. Tästä on jo paljon esimerkkejä rautateiden ja tehtaiden räjäytyksinä. Ukrainan kaukopartiot ja venäläiset vastarintajoukot toimivat yhdessä. Ja suurmielenosoituksia valmistellaan suurkaupungeissa ja Siperiassa ja osavaltioissa.

Oikealla hetkellä räjähtää. Ja kyllä se palatsivallankumouskin on tulossa, vaikka Putin on terrorilla vielä pitänyt pintansa. Diktatuurissa on pakko vaan ylistää johtajaa. Silti oikealla hetkellä iskee Brutukset tikareillaan tms.

25

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ovat ottaneet oppia venäläisiltä.

    • Moraalissa on ero, ei siviilikohteita.

      • Anonyymi

        Zelenskyko kertoi maailman suurin valehtelija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Zelenskyko kertoi maailman suurin valehtelija.

        Zelensky on kunnioitettava, sankarillinen, laillinen presidentti, joka johtaa maataan Putinia vastaan kuin Ryti Stalinia vastaan. Koko maailma on Ukrainan puolella, myös Vanäjän kansa. Nyt vaan venäjällä on pakko ylistää Putinia, muuten tippuu parvekkeelta. Oikealla hetkellä kääntävät takkinsa, kuten Gorbatsovin ja Jeltsinin aikana.


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Zelensky on kunnioitettava, sankarillinen, laillinen presidentti, joka johtaa maataan Putinia vastaan kuin Ryti Stalinia vastaan. Koko maailma on Ukrainan puolella, myös Vanäjän kansa. Nyt vaan venäjällä on pakko ylistää Putinia, muuten tippuu parvekkeelta. Oikealla hetkellä kääntävät takkinsa, kuten Gorbatsovin ja Jeltsinin aikana.

        laiton presidentti se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zelenskyko kertoi maailman suurin valehtelija.

        Zelenskyko kertoi maailman suurin valehtelija.

        ONKO AHDINKO KOVA-Siis kateus =

        Mitä sinä sanot Venäjän Diktaattorista- Onko kaikki hyvin siellä Mihin tahansa Zelenskyi matkustaa saa valtavat ablodit hänellä ei ole kansainvälistä pidätysmääräystä -sinun on parempi ymmärtää se tosiasia KUKA VALEHTELI-

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011427532.html

        Totuus putler-kääpiöstä näkyi jopa Moskovan TV-kanavilla

        https://www.is.fi/digitoday/art-2000011456940.html

        Kukaan ei arvosta paskan puhuja putinistiä rikkoo kaikki sopimukset näin siinä KÄY SITÄ SAA MITÄ TILAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laiton presidentti se on

        laiton presidentti se on -Vain sinun mielestäsi- Olet ulkona Maailmasta poikaseni!

        PUTIN KUMINAAMA DIKTAATTORI ONKIN KANSAN VALITSEMA- Uskotko tähän-

        https://www.is.fi/digitoday/art-2000011456940.html

        Ei mitään lisättävää totuus puhuu puolestaan ONHAN SE SÄÄLI SINÄNSÄ KUN VENÄLÄISILTÄ ESTETTY -Kansainvälinen Media


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Zelensky on kunnioitettava, sankarillinen, laillinen presidentti, joka johtaa maataan Putinia vastaan kuin Ryti Stalinia vastaan. Koko maailma on Ukrainan puolella, myös Vanäjän kansa. Nyt vaan venäjällä on pakko ylistää Putinia, muuten tippuu parvekkeelta. Oikealla hetkellä kääntävät takkinsa, kuten Gorbatsovin ja Jeltsinin aikana.

        Zelensky on kunnioitettava, sankarillinen, laillinen presidentti, joka johtaa maataan Putinia vastaan kuin Ryti Stalinia vastaan. Koko maailma on Ukrainan puolella, myös Vanäjän kansa. Nyt vaan venäjällä on pakko ylistää Putinia, muuten tippuu parvekkeelta. Oikealla hetkellä kääntävät takkinsa, kuten Gorbatsovin ja Jeltsinin aikana.

        Venäjän kansa ei ole UKRAINAN puolella muista tämä tosiasia! 80% tukee laitonta sotaa


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Zelensky on kunnioitettava, sankarillinen, laillinen presidentti, joka johtaa maataan Putinia vastaan kuin Ryti Stalinia vastaan. Koko maailma on Ukrainan puolella, myös Vanäjän kansa. Nyt vaan venäjällä on pakko ylistää Putinia, muuten tippuu parvekkeelta. Oikealla hetkellä kääntävät takkinsa, kuten Gorbatsovin ja Jeltsinin aikana.

        Lol, taas katsottu liikaa vale ykköstä. Zele ei ole muutakuin helvetinmoinen kusettaja mikä vetää rahaa omaan taskuun minkä kerkiää. Nenään vetää sitten kolaa minkä kerkiää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zelenskyko kertoi maailman suurin valehtelija.

        ONKO AHDINKO KOVA-Siis kateus =

        Mitä sinä sanot Venäjän Diktaattorista- Onko kaikki hyvin siellä Mihin tahansa Zelenskyi matkustaa saa valtavat ablodit hänellä ei ole kansainvälistä pidätysmääräystä -sinun on parempi ymmärtää se tosiasia KUKA VALEHTELI-

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011427532.html

        Totuus putler-kääpiöstä näkyi jopa Moskovan TV-kanavilla

        https://www.is.fi/digitoday/art-2000011456940.html

        Kukaan ei arvosta paskan puhuja putinistiä rikkoo kaikki sopimukset näin siinä KÄY SITÄ SAA MITÄ TILAA

        Kannattaisi lukea satu keisarin uudet vaatteet.
        Se se voisi yhtähyvin kertoa zelenskystä.
        🧐


    • Anonyymi

      On varmaan ihanaa elää vaaleanpunaisessa unelmahötössä. Karu todellisuus jää pahaan maailmaan, joka ei kosketa näitä unelmoitsijoita.
      Tässä on hyvä esimerkki, mitä siellä ulkona luuraa: https://rumble.com/v6y83pu-gloves-are-offrussia-wiped-out-nato-eu-and-uk-hqs-in-kievuk-diplomats-and-o.html?e9s=src_v1_sa,src_v1_sa_o,src_v1_ucp_a
      Ukraina sijoittaa näitä Naton komentokeskuksia lähiöiden korkeisiin siviilirakennuksiin. Zelensky ei välitä tavallisista kansalaisista piiruakaan. Siksi jokaisessa komentokeskusen tuhossa, kuolleiksi ilmoitetaan ne kiintiökuolleet; pari kolme lasta ja muutama nainen. Milloinkaan ei mainita kuolleita ulkomaisia palkkasotureita, Naton virassa toimivia upseereita tai sotakalustoa valmistavia ulkomaisia ammattilaisia.

      • Anonyymi

        On varmaan ihanaa elää vaaleanpunaisessa unelmahötössä. Karu todellisuus jää pahaan maailmaan, joka ei kosketa näitä unelmoitsijoita.
        Tässä on hyvä esimerkki, mitä siellä ulkona luuraa: https://rumble.com/v6y83pu-gloves-are-offrussia-wiped-out-nato-eu-and-uk-hqs-in-kievuk-diplomats-and-o.html?e9s=src_v1_sa,src_v1_sa_o,src_v1_ucp_a
        Ukraina sijoittaa näitä Naton komentokeskuksia lähiöiden korkeisiin siviilirakennuksiin. Zelensky ei välitä tavallisista kansalaisista piiruakaan. Siksi jokaisessa komentokeskusen tuhossa, kuolleiksi ilmoitetaan ne kiintiökuolleet; pari kolme lasta ja muutama nainen. Milloinkaan ei mainita kuolleita ulkomaisia palkkasotureita, Naton virassa toimivia upseereita tai sotakalustoa valmistavia ulkomaisia ammattilaisia.

        TÄYTTÄ PASKAA!


    • Anonyymi

      Ukrainalaiset oppivat ryömimään Putin jalkojen juureen ilmoittamaan että ovat kuuliaisia or***

      • Anonyymi

        ukrainassa on alhaisin ÄO ei ne kelpaa edes Putinin orjiksi.


      • Anonyymi

        Ukrainalaiset oppivat ryömimään Putin jalkojen juureen ilmoittamaan että ovat kuuliaisia or***

        TÄYTTÄ PASKAA


    • Näistä keskusteluista ei tule mitään, ellei moderaattorit poista selvät Venäjän puolen häiriköt.

    • Anonyymi

      Vihavasemmistolla taas kuppi nurin kun joutuu kuuntelemaan muidenkin mielipiteitä. Muuta pohjoiskoreaan, siellä on vain yksi totuus.

      • Ja venäjällä on vain yksi totuus. Suomessa saa Putinia vapaasti arvostella ja olla Ukrainan puolella. Ja koko kansa ja johto on.

        Venäjälläkin kansa on Ukrainan puolella. Sitä ei vaan saa sanoa, siitä joutuu vankilaan. Suuri osa kansasta kyllä uskoo putinilaiseen propagandaan. Kuten Saksassa uskoivat Hitleriin.

        Putin ja Trump ovat uusi Hitler. Molemmissa maissa nämä vielä kukistetaan. Sitten joskus tulee se uusi väärä Kristus, Messias. Petovaltio ja sen fasistinen johtaja, uusi diktaattori, Peto, Mussolini ja Hitler ja keisari. Saksasta tietysti se lopulta taas tulee. Sekin lopulta kukistuu, mutta vasta jumalallisena väliintulona. Olisikohan näin? Kannattaa lukea ja mietiskellä Raamatun pofetioita ja niiden erilaisia tulkintoja.


    • Anonyymi

      Vai, että oikein hitlereitä 🤣🤣🤣🤣🤣. Voi teitä vihavasemmistouskovaisia

      • Hitler, Putin ja Trump kaikki ovat aloittaneet viattomina populisteina. Lopulta heistä paljastuu autoritaarinen diktaattori ja yläluokan luokkaetu.


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Hitler, Putin ja Trump kaikki ovat aloittaneet viattomina populisteina. Lopulta heistä paljastuu autoritaarinen diktaattori ja yläluokan luokkaetu.

        Otappa nyt ne lääkkeet ja sitten voit mennä kelaan


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Hitler, Putin ja Trump kaikki ovat aloittaneet viattomina populisteina. Lopulta heistä paljastuu autoritaarinen diktaattori ja yläluokan luokkaetu.

        Zelensky se vasta populisti on numero 1.


    • Venäjän trollit yrittävät pilata kaikki asiallisetkin ketjut. Herätys moderaattorit! Vankilaan tuollaiset kuuluisivat. Pitää bannata täällä.

      Toisaalta hyvä, että meillä on sananvapaus. Sitten jos tulee sotatila, se poistetaan sodan ajaksi. Tulee sota sensuuri käyttöön. Kotona puhutaan vapaasti, demokratiassa ei yhtenäisyyttä ihan kaikkialla tarvita sodassakaan. Vain sodan johdossa ja kriisiajan politiikassa.

      Nyt on kaksi demokratiaa sodassa, Ukraina ja Israel. Niiden puolella ollaankin, Ukrainan puolella yhtenäisesti, Israelin puolella vain vähemmistö joka puolueessa, Kumma kyllä. Se taitaa olla juutalaisvastaista rasismia pohjimmiltaan. Koko arabimaailma on sen vallassa ja määrää YKta, ja Kiina ja Venäjä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe