USA:n tulevaa Grönlannin miehitystä.
Yleensä amerikkalaiset lähtee kotiin 20 vuoden kuluessa. Ehtivät kyllä kieltämättä saastuttaa maaston ja tappaa paljon siviilejä sitä ennen.
Tanskan tuskin kannattaa pelätä
4
55
Vastaukset
- Anonyymi
No Euroopasta ne eivät lähteneet koskaan toisen maailmansodan jälkeen.
Tosin siitä jäi osa valtaamatta mutta nyt se on otettu hallintaan ja korkojen kanssa.
Nyt kun se on täydessä hallinnassa, eli nitistetty kilpailijana estämällä halvat panokset tuotannolle ja asetettu kovat tullit sekä sille alistettu markkina-alueeksi, nyt sille ollaan tekemässä afganistanit.
Iso haaska jää köyhtyville eurooppalaisille hoidettavaksi eikä ulospääsyä ole, niin pahoin on Eurooppa antanut itseänsä vahingoittaa.
Tanska ja Grönlanti on vain sivujuonne koko maanosan kaappauksessa. - Anonyymi
Ei kai sinne Suomi ole menossa , mitä tuosta huolehdit ja vaahtoat ? Jos ehdottomasti jonkun takia on vavistava , ihmettele ensin minkä vuoksi pitkin itärajaamme kaikenlajiset pedot siirtyvät länteen päin , mikä niitä häiritsee ? Ja minkä vuoksi satelliittikuvissa näkyy uusia tielinjoja rajaa kohti ? Miksi nuo "Kremlin kellokkaat" mustamaalaavat ja demonisoivat Suomea ja suomalaisia ? Luulisitko kenties noiden suunnittelevan jotain ?
- Anonyymi
Saksaa jenkit miehittäneet 80 vuotta eikä tietoakaan lähdöstä.
- Anonyymi
"Keep USA in, keep Russia out, keep Germany down!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2742164Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161580Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2131325Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851145- 701053
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60943TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18924- 51866
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126860Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61833