Tulimme yllätetyiksi

Anonyymi-ap

Meillä oli poikamme kummisetä kylässä.
Laitoimme lapset poika 6v ja tyttö 4v nukkumaan kello 20.00 ja ääästiin aikuisten ajankäyttöön.
Olin poikamme kummisedän kanssa panemassa noin puolen yön aikaan kun 6v poikammeilmestyi sängyn viereen eikä vieraamme tajunnut nousta päältäni vaikka myöhäistähän se olisi jo ollut.
Ei kait 6v lapsi vielä tajua kaikkea näkemäänsä ja saa traumoja?

26

1829

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskimpa

• Anonyymi

Tuskimpa edes ymärsi mistä on edes kyse tosin en tiedä tuosta teidän sessiosta tarkemmin...

• Anonyymi

Veikkaan että ei ymmärtänyt mistä oli kyse mutta varmasti muistaa ja voi olla että jossain jopa sanoo että kun kummisetä ja äiti oli sängyssä….

• Anonyymi

Olin aikoinaan kuusitoista vuotiaan kihlatun vanhempien luona yötä, meillä oli patjat olohuoneen lattialla.
      Olin hänen päällään kun hän käsi lopettaa, katsoin taakse ja hänen pikkuveli tuijotti meitä.

• Anonyymi

Jos poikasi tulee kyseleen niin sano että sedänkanssa vähän pussattiiKyllähän lapsesi jotain tajuaa minusta toi ois aika hyvä selitys äiti vähän pussasi setää. Niin uskoisin että se jäi siihen

• Anonyymi

Poika kuitenkin näki että kummisetä oli äitin päällä ja molemmat oli alasti.
        Onneksi kummisetä ei noussut äitin päältä pois kun vielä kalu oli kovana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poika kuitenkin näki että kummisetä oli äitin päällä ja molemmat oli alasti.
        Onneksi kummisetä ei noussut äitin päältä pois kun vielä kalu oli kovana.

Sitten kummisetä kääntyi pojan puoleen ja sanoi "sä oot seuraava hahaahahah"!!

• Anonyymi

Missä pojan isä oli silloin?

• Anonyymi

Pojan isä oli vieressä ja huomasi ensimmäisenä meidän 6-vuotiaan. Oltiin kaikki alasti ja miehet vuorottelivat kanssani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pojan isä oli vieressä ja huomasi ensimmäisenä meidän 6-vuotiaan. Oltiin kaikki alasti ja miehet vuorottelivat kanssani.

Voi olla ratkaisevaa pojan mielen rauhoittamiseksi, että poika näki kuitenkin isänsä olevan samassa paikassa ja tilanteessa mukana kuin äiti ja kummisetä. Jos äiti olisi ollut sedän kanssa kahdestaan peuhaamassa, olisi voinut ihmetellä, missä isä on ja miksei ole äidin kanssa, ja jäänyt pohtimaan syvemmin. Tosin tiesin kyllä itse jo ennen kouluikää "lapsia tehtävän" niin, että mies ja nainen ovat päällekkäin, koska tämä oli minulle pyytämättäni vuotta vanhemman toimesta kerrottu. Poika saattaa kyllä esim. kavereilleen ohimennen kertoa, että näin kun kummisetä oli äidin päällä. Mutta voi olla, ettei asiaa jatketa siitä.

• Anonyymi

On tuo käynyt useammallekkin kimppaseksin harrastajalle.
      Lasten ollessa nuorempia niin ei tule aina vietyä hoitoon kun kimpassa pannaan.
      Meillä 4,5 vuotias poika yllätti kun äitillä oli kaksi miestä.
      Olin ratsastamassa vieraalla miehellä kun poikamme tuli makuuhuoneeseen.
      Pääsin melko nopeasti peiton alle ja poikamme tuli sängyn viereen.
      Poika nosti peiton reunaa ja katseli karvoitustani melko kiinnostuneen näköisesti.
      Oli poika nähnyt meitä alasti aie.minkin.saunassa.
      Pesin yleensä pojan ensin saunassa ja kylvin sitten itse ja aina mieheni haki pojan minun jäädessä saunaan vieraamme kanssa.

• Anonyymi

Oliko eka kerta kun kummisetä nai sinua?

• Anonyymi

Ei ollut.
        Oltiin naitu melko usein jo yli 7vuotta. Mutta oli eka kerta kun meidät yllätettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut.
        Oltiin naitu melko usein jo yli 7vuotta. Mutta oli eka kerta kun meidät yllätettiin.

Miten poika suhtautui teihin aamulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten poika suhtautui teihin aamulla?

Ihan normaalisti kuten aina.
        Ei huomattu mitään erikoista eikä kysellyt mitään.

• Anonyymi

Ei varmasti ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun lapsi yllättää vanhempansa petipuuhissa. Tuon toki teki erilaiseksi se, että äidin päällä oli vieras mies. Mutta niin kuin joku jo kommentoikin, niin selityksesi kelpaa varmaan se että setä hieman pelleili. Onneksi ei kuitnkaan nähnyt mitään vastaavaa, että äidin milemissä rei'issä olisi ollut jonkun sedän kalu, samalla kun isän pippeli olisi ollut äidin suussa...

• Anonyymi

Mun isä yllätti mut saunassa ku olin kahdeksantoista ja mun neljätoista vuotias tyttöystävä ratsasti mulla lauteilla..oli noloo..

• Anonyymi

Mitäs isä siihen kommentoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs isä siihen kommentoi?

Se lähti äkkiä pois ja sano et kannattaa olla varovainen tossa iässä ja että kannattaa käyttää ehkäsyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se lähti äkkiä pois ja sano et kannattaa olla varovainen tossa iässä ja että kannattaa käyttää ehkäsyä.

Asiallista ja isällistä. Ehkä kuitenkin piilossa vetäisi käteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiallista ja isällistä. Ehkä kuitenkin piilossa vetäisi käteen.

No en tiedä siitä mut aika hyvän näkymän se sai tyttikseen..ku tyttis oli selin muhu ja naama sauna ovelle päin.

• Anonyymi

Niinhän se vitsissä oli.
      Pikku Kallen vanhemmat olivat sängyssä naintihommissa.
      Pikku Kalle kysyi mitä te teette,isä sanoi,että mennään junalla kuopioon.

Sitten pikkuKalle ja liisa olivat sängyssä.
      Isä kysyi mitä te oikein teette.
      Kalle sanoi,että me tullaan resiinalla perässä.

• Anonyymi

Toki kannattaa sitte ottaa se jollain tavalla pojan kanssa puheeksi ettei poikanne jossain juhlissa inostu selittään että yöllä heräsin ja menin isin ja äidin makuuhuoneeseen ....

• Anonyymi

Täytyy yrittää kertoa että kummisetä yritti ottaa roskaa pois äitin silmästä.
        Toivottavasti selitys menee läpi.
        Noloa tuo yllätetyksi tuleminen on.
        Vastaisuuden varalle mies asensi pikku salvan oven sisäpuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy yrittää kertoa että kummisetä yritti ottaa roskaa pois äitin silmästä.
        Toivottavasti selitys menee läpi.
        Noloa tuo yllätetyksi tuleminen on.
        Vastaisuuden varalle mies asensi pikku salvan oven sisäpuolelle.

Joo ja ottakaa huomioon sekin että kun haette lastanne päiväkodista että sielläkin saattaa tulla puheeksi. Mutta kaikin puolin toivon teille hienoja hetkiä tulevaisuuteen saisipa itsekki kokea saamaan kuin tekin tosin ilman vastaavia yllätyksiä...

• Anonyymi

Meidätkin yllätettiin perikunnan mökillä kun kaveri pani mun vaimoa!
      Onnistuisiko tuo sama selitys meillä että oli roska vaimon silmässä.
      Meillä poika ihmetteli mitä me touhutaan eikä uskonut silmässä olevaan roskaan!
      Yllättäjä oli siskoni mies, vaimo antoi panna myös siskoni miehen.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      155
      13536
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      75
      9813
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      76
      4336
    8. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      40
      3952
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      402
      1308
    Aihe