Jep päissään tässä kirjoitan joten en tiedä onko teksti edes ihmisten ymmärrettävissä.
Aikanaan kun nyksän kansa seurusteltiin niin itte aloitin höpötetään jos olis mies kolmantena pyöränä ja siittä naidesamme puhuttiin oltiin molemmat suoraan sanottua aivan järisyttävässä kiimassa puolisoni valui niin että lakannan jäi todella iso jälki ja itestä tuntui että kullihalkeaa. No se meni ohi ja pitkätarina ei siitä sen enempää Mutta toi oma "ns fantasia" alkaa mennä jopa omasta ymmärryksestä ulos kuvittelin että oma puolisoni nai entistä panoansa vaikka se Saiminut aivan vitun mustasukkaseksi mutta kun kuvittelin puolisoni pyysi sen exän nussimaan ja kuvittelin sen kyrvänpään hiljaa uppoutuvat emännän ihanien litimärkien pillunhuulienväliin ja ruskineen mäliinsä sinne , voi vittu että se kiihoitti en tie saiko tosta kukaan miittän irti
Jo on outo kiihoke
7
634
Vastaukset
- Anonyymi
Saihan tuosta tolkkua, et ole ainoa joka tuollaisesta kiihottuu. Olin aikoinani nuorena 12v avoliitossa kunnes erottiin. Sitten tapasi nykyisen "kuumikseni"joka on vain kuukauden nuorempi mitä oli ex kaverini. Hän oli viettänyt sinkkuelämää ne vuodet mitä minä avoliitossa. No hän oli tietysti paneskellu vähän siellä sun täällä. On kertoillutkin niistä jotain. Pistäähän se mustasukkaisuuden kyy, se on selvä. Mutta toisaalta kiihottaa ajatus kun naidessa pussaillaan, että tässä suussa ja pimpissä on soutanut kalu jos toinenkin. Ei hän ole sitä kieltänytkään. Ja onhan mulla ollut myös muitakkn naisia. Yritin ehdotella hänelle että hommattaisko bi. Mies kolmen kimppaan ?epäröi kyllä hetken, mutta sanoi ettei halua sittenkään. No jees siihempä lässähti sekin haave.😜
- Anonyymi
Joo kyllä kuulostaa tutulta. Tosin eka liitossa oli eräs tuttu kolmantena jonkun kerran. Nykyisen kans ollut puhetta aikaisemmin mutta ei halua.
Toisaalta hyvä niinkin.
- Anonyymi
Ihan normia nykyään.
Olen usein vieraillut parien vieraana tyydyttämässä parin toiveita. Mukavaa on aina ollut kaikilla, usein nämä on olleet pidempiä tuttavuuksia.- Anonyymi
Joo kyllähän se tosiaan niin näyttää olevan kun täällä palstalla pyöri ja lukee juttuja. Ja tietysti olis kiva jos kuulisin niitten ns 3pyörän kokemukset. Niitä vähemmän tulee. Aikanaan kun puolisonikanssa puhuttiin naidessa niin tää nykyinen emäntä oli niin märkänä kun ollavoi nuolin sille ensin orukn ja pannassa puhuttiin miten se toinen mies olis mukana....
En osaa selittää mulla keinoin sitä emännän märkyytä kuin että se sain niitä ns "skruittailuja" koska välillä tunsin kuinka pillu suorastaan tulvi lakanat oli emännän perseen alla litimärkiä syvälle patjaan saakka.
No nää sattu kun oltiin molemmat vähän kännissä. Mutta voin sanoa että sain oikeesti kiimasta ja todella märkää pillua.
En tiedä tuliko tonne sanottua sana vittu mutta sen voin sanoa että emännällä ei oo vittu vaan pillu koska vittu on vasta 5 lapsen saaneella äidillä. Tosin sitäkään yhtään väheksymättä. Ainiin meinas vielä unohtua että kaiken jälkeen emäntä vielä runkasi kumikyrvällä itelleen 2 orkua itse en saanut koskea kun pillu oli niin hellä..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllähän se tosiaan niin näyttää olevan kun täällä palstalla pyöri ja lukee juttuja. Ja tietysti olis kiva jos kuulisin niitten ns 3pyörän kokemukset. Niitä vähemmän tulee. Aikanaan kun puolisonikanssa puhuttiin naidessa niin tää nykyinen emäntä oli niin märkänä kun ollavoi nuolin sille ensin orukn ja pannassa puhuttiin miten se toinen mies olis mukana....
En osaa selittää mulla keinoin sitä emännän märkyytä kuin että se sain niitä ns "skruittailuja" koska välillä tunsin kuinka pillu suorastaan tulvi lakanat oli emännän perseen alla litimärkiä syvälle patjaan saakka.
No nää sattu kun oltiin molemmat vähän kännissä. Mutta voin sanoa että sain oikeesti kiimasta ja todella märkää pillua.
En tiedä tuliko tonne sanottua sana vittu mutta sen voin sanoa että emännällä ei oo vittu vaan pillu koska vittu on vasta 5 lapsen saaneella äidillä. Tosin sitäkään yhtään väheksymättä. Ainiin meinas vielä unohtua että kaiken jälkeen emäntä vielä runkasi kumikyrvällä itelleen 2 orkua itse en saanut koskea kun pillu oli niin hellä.....Itseäni kiihoittaa todella paljon se, kun parin mies ohjaa kalun sisälle, katselee vierestä tai suutelee ja hyväilee vaimoaan.
Kivaa on myös naida samaan aikaan parin miehen kanssa rouvaa.
Kaikki siinä on vaan niin kutisevan kihoittavaa olla parin vieraana.
MTku
- Anonyymi
Oo o nnellinen, olet selvästi onnistunut löytämään naisen joka tajuaa hyvän päälle. Omalla muijalla pimpparauta kostuu sillai hillitysti. Onneksi edes niin. Oma mielipide on, pillu ei ole koskaan liian märkä. Jesus jos sais taas nuoleskella sellaista vulvaa joka valuu ja valuu. Oli mullakin kerran nainen, jolta sitä herkkua tuli tulvimalla. Ristus että oli hyvää..
- Anonyymi
Sanotaan nii että se tapahtui silloin aikanaan jostain syytä emäntä löi jarrut päälle eikä senjälkeen oo asiasta saanu ottaa edes puheeksi. Syitähän voi olla monia mutta jos otan asiaesille niin emäntä suuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443009Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372245- 1322063
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081314Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71305Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81046
- 561021
- 37775