Salla ja Sampo riitelevät osakkeista,lasse arpoo voittajan.Sallaa harmittaa Sampon voitto.Joonatan löytää hiihtomaskit Akin keittiöstä.Marianna aikoo kostaa Akille.Aki kertoo Erikalle,että Henrik on sortunut sydänsuruissaan aiemmin huumeisiin.Erika ei usko ,etyä Henrik toimisi ssmoin.Magnus ja Matias ovat kavereita,kun Magnus valehtelee olleensa huolissaan isovanhemmistasn.Ismo lähtee kaahailevan Iisan perään ja päätyy itse poliisiasemalle.Kalle törmää,Tatuun etsiessään Ismoa.Laila kyselee Kertulta mihin tämä tarvitsee rahaa,Kerttu ei vastaa.Huumeporukoissa Kerttu törmää Henrikkiin.
Vastaukset 7
- Anonyymi00002
Kuriositeettina se mikälie katastrofikorjaamo paljastuu että perustuu sen hahmojen oikeaan elämään ja se tapahtuu oikeesti.
- Anonyymi00003
Kalle ja Tatu pääsee lämpösille saman vosun kanssa
- Anonyymi00004
Ensiviikolla juoni mutkistuu.
Sampolla on niin kiero muna että ei osu minne tähtää.- Anonyymi00005
Ensin lasit punaviiniä ja sitten hötsyn sötsyn.
- Anonyymi00006
Seuraavassa jaksossa Tatu on häpeilemätön lutta.
Myöhemmin Kalle ja Mangnus eksyvät juomaan punaviiniä samaan paikkaan jossa myös Aaro vierailee.
Yht äkkiä paikka on täynnä vosuja ja Lasse tekee mainion hirvipaistin. - Anonyymi00007
Sallan ja Sampon meno on sitä luokkaa, että kohta Sampo taitaa tuupata Sallaa Tatun sijasta. Ennenkin nähty näitä riidoista johonkin panosessioon.
- Anonyymi00009
Niin, Sampo toteaa että se käy, ettei tarvi olla ihan issekseen.
Sitten Salla käy päälle ja Sampo jää alle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 651008
- 69742
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40716- 145702
- 72666
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve46653Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37645- 43570
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)73541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m111537Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k194530Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19520Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18471- 47412
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto63409Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail109408- 52393
- 17382
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline101375- 77371