en pitänyt alkuunkaan hänen tyylistään
Uusi tangokunkku Saska H
9
1523
Vastaukset
- ......
Tangokunkku Saska Helmikallio oli hyvä valinta,kerrankin oikean valitsivat tangokuninkaaksi.
Marko ei ollut hyvä laulaja ja oli huono tyyli.
Saska on hyvä!Kerrankin me ollaan samaa mieltä jostain asiasta. Saska helmikallio oli hyvä,valinta. Hän vaikuttaa hillityltä ja fiksulta kaverilta.Lauluäänikin on ihan OK.Sopii ainakin tangoihin hyvin tuollaienn matala ääni.
Se Marko Lämsä oli tosi imelä ja teennäinen. Lauluäänikin oli mitäänsanomaton.
- mitä sitten?
Onko sun mielipiteellä mitään merkitystä kun se nyt voitti kuitenkin ja MUN MIELESTÄ Saskalla oli komea ääni ja olemus. Ihan Kuninkaallinen ilmestys koko Saska. ;)
HYVÄ ÄÄNI JA KOMEA MIES!- Nipsu
Mitä tekemistä sillä lauluäänellä on ulkonäön kanssa ?Ei mitään. Kaikkienaikojen paras Tangomarkkinoilla valittu tangokunkku Sauli Lehtonen ei ollut mitenkään erikoisen näköinen, mutta hienolla äänellään ja tunteikkailla tulkinnoillaan olisi päihittänyt tämän vuodenkin tangokuningas ehdokkaat mennentullen.
Saska oli heikkotasoisista laulajista vähiten huonoin, joten oikea valinta tänävuonna.
- rita
Mun mielestäni paras näistä kolmesta.
- Aina tangot kuunnellut
Saska lauloi eilen selvästi parhaiten. Antti Ahopellosta tulee vielä hyvä laulaja, mutta nuorukainen oli vielä epävarma. Marko Lämsä taas lauloi paljon huonommin kuin viime vuonna, yritti tulkita liikaa, mutta lauloi falskisti.
- Essi
Mun mielestä nyt muutamana viimevuotena on ollut aika heikko taso Tangofinaaleissa. Tosi latteita esityksiä. Tänävuonna oikeat artistit kuitenkin valittiin voittajiksi. Eivät hekään mitenkään häikäisseet, mutta parempiakaan ei ollut.
- ...mieltä
Todella tasaista sakkia.Nämä markkinat kyllä pitäis järjestää harvemmin,ehkä sitten löytyis kunnon kuninkaallisia.Sellaisia jotka erottuu joukosta lahjakkuutensa ansiosta,eikä vaan juorupalstoilla.
- maijjuli
Mielestä kuningas oli ihan väärä. Marko Lämsästä olisi pitänyt tulla kuningas. No ei voi mittään ensi vuonna uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001743- 571146
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 84743
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä43706- 57671