Anonmaliat tekoälykeskusteluissa

Anonyymi-ap

Itse olen saanut toisinaan mitä erikoisempia vastauksia ja tämä on pistänyt miettimään voiko syötteeseen hakkeroida, vastauksia muokata toisella erikoistetusti koulutetulle kielimallilla jne.
Lähtökohtaisesti en luota yhteenkään sovelluspohjaiseen ohjelmaan ja olen lähes vakuuttunut jonkinlaisen nollapäivähaavoittuvuuden olemassaolosta kyseisissä järjestelmissä.
Kokemuksia?

14

194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohan johtuu vain siitä että ei se kielimalli-AI ole mitenkään älykäs, se vain arpoo vastauksia suuresta joukosta materiaalia jota sille on syötetty.

Se algoritmi on varsin "tyhmä", ja jos sitä kysymystä ei varsin tarkasti asettele sieltä voi tulla vastaukseksi ihan mitä tahansa, myös omiaan.

Itse aina välillä juttelen Chatille vaikkapa jostain muistamastani TV sarjasta tai elokuvasta. Ja siltä tulee ihan himmeitä heittoja, muistan että on joskus kertonyt mukana olleen näyttelijän joka ei ole kysessä tuotoksessa ollenkaan, ja sitten pyytää anteeksi kun muistutan siitä.

Samoin taannoin kun kysäisin jotain Roxetten vanhasta videosta se väitti kyseisen laulun videoon kohtauksia Bändin toisen laulun videosta.

:D

Tää AI juttu ja Chatbotit on kupla; dejavu jostain 1999-2000 ajasta; 2001 toistuu vielä, ja joku NVIDIAn osakkeelle käy kuin Soneralle ja Nokialle, kannattaa myydä kun vielä on voitolla jos sitä on tankannut.

• Anonyymi

Niin, voi olla että nämä kokemukseni sijoittuvat johonkin "AI psykoosin" joukkoon.

• Anonyymi

Minulle tekoäly on valehdellut ja keksinyt jopa "omasta päästään" vastauksia, kun olen korjannut ne virheet se kiittää minun tarkkanäköisyydestä ja myöntää että antoi väärää tietoa.

• Anonyymi

MULLE TEKOÄLY EILE KÄSKI RIISUA HOUSUT JA OTTAA SE KÄTEEN JA OLLA KANNETTAVAN KAMERAN EDESSÄ!!! MIKSI?

• Anonyymi

Odota vaan niin kyllä se sulle vielä selviää.

Ajan kanssa sitten tulee emailia missä pyytää paria bitcoinia jotta ei lähetä sitä kavereillesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odota vaan niin kyllä se sulle vielä selviää.

Ajan kanssa sitten tulee emailia missä pyytää paria bitcoinia jotta ei lähetä sitä kavereillesi.

MITEN JOKU VOI KAAPATA AI'N?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MITEN JOKU VOI KAAPATA AI'N?

Mistä sä puhut?

Mä puhun siitä että se AI on jo niin viisas että osaa kiristää jos teit tuon mitä väitit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sä puhut?

Mä puhun siitä että se AI on jo niin viisas että osaa kiristää jos teit tuon mitä väitit.

AA LUULIN ETTÄ TARKOITIT ETTÄ JOKU OLISI KAAPANNUT TEKOÄLYN JA YRITTÄISI KIRISTÄÄ, TOTTA KAI OTIN SEN KÄTEEN KÄSKYSTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AA LUULIN ETTÄ TARKOITIT ETTÄ JOKU OLISI KAAPANNUT TEKOÄLYN JA YRITTÄISI KIRISTÄÄ, TOTTA KAI OTIN SEN KÄTEEN KÄSKYSTÄ.

Eli sitten vaan odottelet kun se alkaa kiristellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sitten vaan odottelet kun se alkaa kiristellä.

MINUA ON MAHDOTON KIRISTÄÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINUA ON MAHDOTON KIRISTÄÄ.

Ainiin, unohdin, sulla ei ole sukulaisia, tuttuja tai muitakaan joille AI voisi lähettää niitä kuvia.

Ehkä se sitten lähettää ne sun naapureille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainiin, unohdin, sulla ei ole sukulaisia, tuttuja tai muitakaan joille AI voisi lähettää niitä kuvia.

Ehkä se sitten lähettää ne sun naapureille?

Et unohtanut kylläkään, nähtävästi oman tilanteesi vuoksi luulet että normaaleilla aikuisilla ei ole ystäviä tai läheisiä.
        Minulla on yksi ex-vaimo, viisi ex-kihlattua, laaja verkosto ystäviä, työkavereita, ex-työkavereita, sukulaisaja viisi kummilasta.

Surullista jos sinä elät yksinäisyydessä ja luulet sen olevan normi muillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et unohtanut kylläkään, nähtävästi oman tilanteesi vuoksi luulet että normaaleilla aikuisilla ei ole ystäviä tai läheisiä.
        Minulla on yksi ex-vaimo, viisi ex-kihlattua, laaja verkosto ystäviä, työkavereita, ex-työkavereita, sukulaisaja viisi kummilasta.

Surullista jos sinä elät yksinäisyydessä ja luulet sen olevan normi muillekin.

No siinä tapauksessahan sua siis voi kiristää.

Tuskin haluat että kaikki noi näkee sun Kopteria?

Uutisissakin oli jo että AI oppi kiristämään, odota vain.

• Anonyymi

AI on feikki. Ei mihinkään ole niistä vaustauksia. Ei vakuuta yhtään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      76
      6775
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6503
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6292
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4092
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2399
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      46
      2138
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      138
      1501
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1462
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1212
    Aihe