Anonmaliat tekoälykeskusteluissa

Anonyymi-ap

Itse olen saanut toisinaan mitä erikoisempia vastauksia ja tämä on pistänyt miettimään voiko syötteeseen hakkeroida, vastauksia muokata toisella erikoistetusti koulutetulle kielimallilla jne.
Lähtökohtaisesti en luota yhteenkään sovelluspohjaiseen ohjelmaan ja olen lähes vakuuttunut jonkinlaisen nollapäivähaavoittuvuuden olemassaolosta kyseisissä järjestelmissä.
Kokemuksia?

14

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohan johtuu vain siitä että ei se kielimalli-AI ole mitenkään älykäs, se vain arpoo vastauksia suuresta joukosta materiaalia jota sille on syötetty.

Se algoritmi on varsin "tyhmä", ja jos sitä kysymystä ei varsin tarkasti asettele sieltä voi tulla vastaukseksi ihan mitä tahansa, myös omiaan.

Itse aina välillä juttelen Chatille vaikkapa jostain muistamastani TV sarjasta tai elokuvasta. Ja siltä tulee ihan himmeitä heittoja, muistan että on joskus kertonyt mukana olleen näyttelijän joka ei ole kysessä tuotoksessa ollenkaan, ja sitten pyytää anteeksi kun muistutan siitä.

Samoin taannoin kun kysäisin jotain Roxetten vanhasta videosta se väitti kyseisen laulun videoon kohtauksia Bändin toisen laulun videosta.

:D

Tää AI juttu ja Chatbotit on kupla; dejavu jostain 1999-2000 ajasta; 2001 toistuu vielä, ja joku NVIDIAn osakkeelle käy kuin Soneralle ja Nokialle, kannattaa myydä kun vielä on voitolla jos sitä on tankannut.

• Anonyymi

Niin, voi olla että nämä kokemukseni sijoittuvat johonkin "AI psykoosin" joukkoon.

• Anonyymi

Minulle tekoäly on valehdellut ja keksinyt jopa "omasta päästään" vastauksia, kun olen korjannut ne virheet se kiittää minun tarkkanäköisyydestä ja myöntää että antoi väärää tietoa.

• Anonyymi

MULLE TEKOÄLY EILE KÄSKI RIISUA HOUSUT JA OTTAA SE KÄTEEN JA OLLA KANNETTAVAN KAMERAN EDESSÄ!!! MIKSI?

• Anonyymi

Odota vaan niin kyllä se sulle vielä selviää.

Ajan kanssa sitten tulee emailia missä pyytää paria bitcoinia jotta ei lähetä sitä kavereillesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odota vaan niin kyllä se sulle vielä selviää.

Ajan kanssa sitten tulee emailia missä pyytää paria bitcoinia jotta ei lähetä sitä kavereillesi.

MITEN JOKU VOI KAAPATA AI'N?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MITEN JOKU VOI KAAPATA AI'N?

Mistä sä puhut?

Mä puhun siitä että se AI on jo niin viisas että osaa kiristää jos teit tuon mitä väitit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sä puhut?

Mä puhun siitä että se AI on jo niin viisas että osaa kiristää jos teit tuon mitä väitit.

AA LUULIN ETTÄ TARKOITIT ETTÄ JOKU OLISI KAAPANNUT TEKOÄLYN JA YRITTÄISI KIRISTÄÄ, TOTTA KAI OTIN SEN KÄTEEN KÄSKYSTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AA LUULIN ETTÄ TARKOITIT ETTÄ JOKU OLISI KAAPANNUT TEKOÄLYN JA YRITTÄISI KIRISTÄÄ, TOTTA KAI OTIN SEN KÄTEEN KÄSKYSTÄ.

Eli sitten vaan odottelet kun se alkaa kiristellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sitten vaan odottelet kun se alkaa kiristellä.

MINUA ON MAHDOTON KIRISTÄÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINUA ON MAHDOTON KIRISTÄÄ.

Ainiin, unohdin, sulla ei ole sukulaisia, tuttuja tai muitakaan joille AI voisi lähettää niitä kuvia.

Ehkä se sitten lähettää ne sun naapureille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainiin, unohdin, sulla ei ole sukulaisia, tuttuja tai muitakaan joille AI voisi lähettää niitä kuvia.

Ehkä se sitten lähettää ne sun naapureille?

Et unohtanut kylläkään, nähtävästi oman tilanteesi vuoksi luulet että normaaleilla aikuisilla ei ole ystäviä tai läheisiä.
        Minulla on yksi ex-vaimo, viisi ex-kihlattua, laaja verkosto ystäviä, työkavereita, ex-työkavereita, sukulaisaja viisi kummilasta.

Surullista jos sinä elät yksinäisyydessä ja luulet sen olevan normi muillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et unohtanut kylläkään, nähtävästi oman tilanteesi vuoksi luulet että normaaleilla aikuisilla ei ole ystäviä tai läheisiä.
        Minulla on yksi ex-vaimo, viisi ex-kihlattua, laaja verkosto ystäviä, työkavereita, ex-työkavereita, sukulaisaja viisi kummilasta.

Surullista jos sinä elät yksinäisyydessä ja luulet sen olevan normi muillekin.

No siinä tapauksessahan sua siis voi kiristää.

Tuskin haluat että kaikki noi näkee sun Kopteria?

Uutisissakin oli jo että AI oppi kiristämään, odota vain.

• Anonyymi

AI on feikki. Ei mihinkään ole niistä vaustauksia. Ei vakuuta yhtään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      133
      14347
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      30
      5962
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5535
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      305
      4379
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4137
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      107
      3681
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3602
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      24
      3564
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2665
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1448
    Aihe