Itse olen saanut toisinaan mitä erikoisempia vastauksia ja tämä on pistänyt miettimään voiko syötteeseen hakkeroida, vastauksia muokata toisella erikoistetusti koulutetulle kielimallilla jne.
Lähtökohtaisesti en luota yhteenkään sovelluspohjaiseen ohjelmaan ja olen lähes vakuuttunut jonkinlaisen nollapäivähaavoittuvuuden olemassaolosta kyseisissä järjestelmissä.
Kokemuksia?
Anonmaliat tekoälykeskusteluissa
14
171
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohan johtuu vain siitä että ei se kielimalli-AI ole mitenkään älykäs, se vain arpoo vastauksia suuresta joukosta materiaalia jota sille on syötetty.
Se algoritmi on varsin "tyhmä", ja jos sitä kysymystä ei varsin tarkasti asettele sieltä voi tulla vastaukseksi ihan mitä tahansa, myös omiaan.
Itse aina välillä juttelen Chatille vaikkapa jostain muistamastani TV sarjasta tai elokuvasta. Ja siltä tulee ihan himmeitä heittoja, muistan että on joskus kertonyt mukana olleen näyttelijän joka ei ole kysessä tuotoksessa ollenkaan, ja sitten pyytää anteeksi kun muistutan siitä.
Samoin taannoin kun kysäisin jotain Roxetten vanhasta videosta se väitti kyseisen laulun videoon kohtauksia Bändin toisen laulun videosta.
:D
Tää AI juttu ja Chatbotit on kupla; dejavu jostain 1999-2000 ajasta; 2001 toistuu vielä, ja joku NVIDIAn osakkeelle käy kuin Soneralle ja Nokialle, kannattaa myydä kun vielä on voitolla jos sitä on tankannut.- Anonyymi
Niin, voi olla että nämä kokemukseni sijoittuvat johonkin "AI psykoosin" joukkoon.
- Anonyymi
Minulle tekoäly on valehdellut ja keksinyt jopa "omasta päästään" vastauksia, kun olen korjannut ne virheet se kiittää minun tarkkanäköisyydestä ja myöntää että antoi väärää tietoa.
- Anonyymi
MULLE TEKOÄLY EILE KÄSKI RIISUA HOUSUT JA OTTAA SE KÄTEEN JA OLLA KANNETTAVAN KAMERAN EDESSÄ!!! MIKSI?
- Anonyymi
Odota vaan niin kyllä se sulle vielä selviää.
Ajan kanssa sitten tulee emailia missä pyytää paria bitcoinia jotta ei lähetä sitä kavereillesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odota vaan niin kyllä se sulle vielä selviää.
Ajan kanssa sitten tulee emailia missä pyytää paria bitcoinia jotta ei lähetä sitä kavereillesi.MITEN JOKU VOI KAAPATA AI'N?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITEN JOKU VOI KAAPATA AI'N?
Mistä sä puhut?
Mä puhun siitä että se AI on jo niin viisas että osaa kiristää jos teit tuon mitä väitit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä puhut?
Mä puhun siitä että se AI on jo niin viisas että osaa kiristää jos teit tuon mitä väitit.AA LUULIN ETTÄ TARKOITIT ETTÄ JOKU OLISI KAAPANNUT TEKOÄLYN JA YRITTÄISI KIRISTÄÄ, TOTTA KAI OTIN SEN KÄTEEN KÄSKYSTÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AA LUULIN ETTÄ TARKOITIT ETTÄ JOKU OLISI KAAPANNUT TEKOÄLYN JA YRITTÄISI KIRISTÄÄ, TOTTA KAI OTIN SEN KÄTEEN KÄSKYSTÄ.
Eli sitten vaan odottelet kun se alkaa kiristellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sitten vaan odottelet kun se alkaa kiristellä.
MINUA ON MAHDOTON KIRISTÄÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINUA ON MAHDOTON KIRISTÄÄ.
Ainiin, unohdin, sulla ei ole sukulaisia, tuttuja tai muitakaan joille AI voisi lähettää niitä kuvia.
Ehkä se sitten lähettää ne sun naapureille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin, unohdin, sulla ei ole sukulaisia, tuttuja tai muitakaan joille AI voisi lähettää niitä kuvia.
Ehkä se sitten lähettää ne sun naapureille?Et unohtanut kylläkään, nähtävästi oman tilanteesi vuoksi luulet että normaaleilla aikuisilla ei ole ystäviä tai läheisiä.
Minulla on yksi ex-vaimo, viisi ex-kihlattua, laaja verkosto ystäviä, työkavereita, ex-työkavereita, sukulaisaja viisi kummilasta.
Surullista jos sinä elät yksinäisyydessä ja luulet sen olevan normi muillekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et unohtanut kylläkään, nähtävästi oman tilanteesi vuoksi luulet että normaaleilla aikuisilla ei ole ystäviä tai läheisiä.
Minulla on yksi ex-vaimo, viisi ex-kihlattua, laaja verkosto ystäviä, työkavereita, ex-työkavereita, sukulaisaja viisi kummilasta.
Surullista jos sinä elät yksinäisyydessä ja luulet sen olevan normi muillekin.No siinä tapauksessahan sua siis voi kiristää.
Tuskin haluat että kaikki noi näkee sun Kopteria?
Uutisissakin oli jo että AI oppi kiristämään, odota vain.
- Anonyymi
AI on feikki. Ei mihinkään ole niistä vaustauksia. Ei vakuuta yhtään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847142Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845328Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003410