"Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. Ja mihin minä menen — tien sinne te tiedätte."
Jeesus On Tie
27
301
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tämä liittyy Seinäjoki-palstaan?
- Anonyymi
Elämän Tie on jokaisen hyvä tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän Tie on jokaisen hyvä tietää.
Käytöstavat on hyvä tietää.
- Anonyymi
Aloittaja spämmää tuota joka paikkaan.
- Anonyymi
Englannissa on tullut yllätyksenä nykyinen nuorisoherätys. Yhä useampi haluaa seurata Jeesusta.
- Anonyymi
Eihän halua!
- Anonyymi
Älä puhu paskaa.
- Anonyymi
Hae nyt aloittaja jo apua noihin mielenterveysongelmiisi. Elämäsi sisältö on syytää tälle Suomi24- palstalle tuota samaa soopaa päivästä toiseen. Onko se pää taas niin täynnä jeesusta että normaaliin ajatteluun ei enää kykene??
- Anonyymi
Hyvin kommentoit.
- Anonyymi
Jeesuksen tie vie sitten vissiin Seinäjoelle kun tänne kirjoitit?
- Anonyymi
Älkää unohtako ukkosen jumalaa zeusta!
- Anonyymi
Jeesus on tie, totuus ja elämä.
- Anonyymi
Minulle se on kylläkin Mikki Hiiri.
- Anonyymi
Zeus on ainoa oikea.
- Anonyymi
Jumala rankaisoo syntisiä
. - Anonyymi
Jeesus vapauttaa synnin orjan ja auttaa monissa muissakin asioissa. Kristinuskon perussanoma, jolle ateismi ei mitään voi.
- Anonyymi
No kuule se on ihan sama. Terveisi ateisti. Miten ne keijukaiset asian ottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule se on ihan sama. Terveisi ateisti. Miten ne keijukaiset asian ottaa?
Usko Jeesukseen mahdollistaa iankaikkisen elämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko Jeesukseen mahdollistaa iankaikkisen elämän.
Oletko kysynyt yksisarvisilta?
- Anonyymi
Totuus ja Elämä!
- Anonyymi
Ja mä oon moottoritie !
- Anonyymi
Tietääkö joku, onko kahvi tarjouksessa jossakin?
- Anonyymi
Liidlissä todennäköisesti. Juon vain teetä iltaisin tänään. Raamattuakin pitäisi lueskella.
- Anonyymi
Kristillisyys, oikein!
- Anonyymi
Vastailet itsellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailet itsellesi
Luota sinäkin kristilliseen sanomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luota sinäkin kristilliseen sanomaan!
Vastailet itsellesi. Emme usko satuihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"44509Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1374379Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m753330- 262754
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv852479Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html212456Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272426Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta412426Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset322416Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62387