"Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. Ja mihin minä menen — tien sinne te tiedätte."
Jeesus On Tie
23
231
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tämä liittyy Seinäjoki-palstaan?
- Anonyymi
Elämän Tie on jokaisen hyvä tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän Tie on jokaisen hyvä tietää.
Käytöstavat on hyvä tietää.
- Anonyymi
Aloittaja spämmää tuota joka paikkaan.
- Anonyymi
Englannissa on tullut yllätyksenä nykyinen nuorisoherätys. Yhä useampi haluaa seurata Jeesusta.
- Anonyymi
Eihän halua!
- Anonyymi
Älä puhu paskaa.
- Anonyymi
Hae nyt aloittaja jo apua noihin mielenterveysongelmiisi. Elämäsi sisältö on syytää tälle Suomi24- palstalle tuota samaa soopaa päivästä toiseen. Onko se pää taas niin täynnä jeesusta että normaaliin ajatteluun ei enää kykene??
- Anonyymi
Hyvin kommentoit.
- Anonyymi
Jeesuksen tie vie sitten vissiin Seinäjoelle kun tänne kirjoitit?
- Anonyymi
Älkää unohtako ukkosen jumalaa zeusta!
- Anonyymi
Jeesus on tie, totuus ja elämä.
- Anonyymi
Minulle se on kylläkin Mikki Hiiri.
- Anonyymi
Zeus on ainoa oikea.
- Anonyymi
Jumala rankaisoo syntisiä
. - Anonyymi
Jeesus vapauttaa synnin orjan ja auttaa monissa muissakin asioissa. Kristinuskon perussanoma, jolle ateismi ei mitään voi.
- Anonyymi
No kuule se on ihan sama. Terveisi ateisti. Miten ne keijukaiset asian ottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule se on ihan sama. Terveisi ateisti. Miten ne keijukaiset asian ottaa?
Usko Jeesukseen mahdollistaa iankaikkisen elämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko Jeesukseen mahdollistaa iankaikkisen elämän.
Oletko kysynyt yksisarvisilta?
- Anonyymi
Totuus ja Elämä!
- Anonyymi
Ja mä oon moottoritie !
- Anonyymi
Tietääkö joku, onko kahvi tarjouksessa jossakin?
- Anonyymi
Liidlissä todennäköisesti. Juon vain teetä iltaisin tänään. Raamattuakin pitäisi lueskella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1493730Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki963612Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423153Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest182511- 1812172
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu251367- 951221
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja241061Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691008Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt116989