Moi
Oliskohan Etelä-Karjalassa ketään luotettavaa 45-60 v miestä, ehkäpä vielä ukm, joka kiihottuisi saada pitsejä, pikkareita ym. runkattavaksi. Minua kiihottaisi samalla katsella. t. Katselija
Etelä-Karjalassa pitseille kiinnostunutta runkkaajaa?
19
495
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa kyllä.Onko asut vaimosi laatikosta..? T.62ukm
- Anonyymi
Moi Kyllä ne voi olla sieltäkin laatikosta ja jostakin muualtakin Missäpäin Etelä-Karjalaa olet?
- Anonyymi
Särkisalmella olis. M 58
- Anonyymi
Ajeletkos koskaan esim Imatran suunnalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajeletkos koskaan esim Imatran suunnalle?
Viikottain jopa päivittäin ajelen. M 58
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirnoa
Miten sinuun saa yhteyden?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, miten sinuun saa yhteyden. Olen siis se tämän ketjun aloittaja. Etelä-Karjalassa ketään.....
- Anonyymi
Mikkeli-Varkaus ensi viikolla...
- Anonyymi
54v voisi runkata housuille ja voi samalla minua imeä jos kiinnodtaa?vielä jos tuoksupöksyt olisi niin kiva haistella samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
54v voisi runkata housuille ja voi samalla minua imeä jos kiinnodtaa?vielä jos tuoksupöksyt olisi niin kiva haistella samalla.
Ja Varkaus alueena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Varkaus alueena.
Moi,voin tulla runkkaamaan jos olet sukkiksissa tänään...kouvola-varkaus väli...
- Anonyymi
Kiihottaisi! Ja saisi katsoa ja imeä...
M62 Kuopio - Anonyymi
Kiihottaa ajatus pikkupöksyistä olla runkkaamassa kovin kiihottuneena ja katselija vieressä. T ukm66
- Anonyymi
Ei tullut yhteydenottoja eilen.Kouvola-Kuopio välillä ajoin...
- Anonyymi
Moi..mistäpäin sinä olet?
Olen ketjun aloittaja Etelä-Karjalasta.
- Anonyymi
Moi. Kouvolan liepeillä olis kiinnostusta runkata pisteille tai sukkiksille....ukm 62
- Anonyymi
Oulussa olis kiinnostunut runkkari,
auttaisitko? - Anonyymi
Mistä tarkemmin olet? T. Ukm 64v
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723416Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211883Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.291549- 841431
- 1371068
- 811024
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67963Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86816Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61717Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51706