Onko Ähtärissä missään sellaista palvelua?
Olen muuttamassa sinne ja itseltä ei suju kauppa-asioinnit.
Kauppatavaroiden kotiinkuljetus?
11
720
Vastaukset
- Anonyymi
ehkä k-kaupasta saa kuljetuksen
- Anonyymi
En ainakaan suosittele Ähtärin vaihtoapua missään tilanteessa 💸
- Anonyymi
Olet muuttamassa Ähtäriin? Miksi ihmeessä?? 😬
- Anonyymi
Yritä naapuri apuja
- Anonyymi
Kotiinkuljetusta voi kysyä kaupasta, kokeile K- ja S- kauppaa molempia ja kysy, voidaanko sieltä hoitaa kotiinkuljetus ja paljonko maksaa. Luulisi, että pienellä paikkakunnalla on palvelua ja kilpailua asiakkaista.
- Anonyymi
Kyllä kauppa hoitaa.
Olen sopinut kaupan kanssa.
Soitan kun olen ulko ovella.
Annan ostoslistan ja kauppakassit.
He keräävät, maksavat, tuovat tavarani ulos.
Palvelu pelaa näinkin
- Anonyymi00008
Kiitos tiedoista. Muutan nyt pääsiäisenä sinne. Ihana tutustua paikallisiin.
- Anonyymi00009
Ähtärissä on useita kotiapu-palveluja, jotka voivat hoitaa. Esim. Elinan kotiapu ja Wanhemmiten. Uusi palveluopas julkaistiin juuri.
- Anonyymi00010
On Ähtärissäkin Takseja!
- Anonyymi00011
Ei yhtään taksia.
- Anonyymi00012
Muutitko jo tänne, sieltä Berliinistä? Vai tutkitko veroprosentin ja päädyit Virroille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1925132Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,344523Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699123169Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2603070Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1593012- 542568
- 271939
- 561903
- 831872
- 231815