Onko Ähtärissä missään sellaista palvelua?
Olen muuttamassa sinne ja itseltä ei suju kauppa-asioinnit.
Kauppatavaroiden kotiinkuljetus?
11
729
Vastaukset
- Anonyymi
ehkä k-kaupasta saa kuljetuksen
- Anonyymi
En ainakaan suosittele Ähtärin vaihtoapua missään tilanteessa 💸
- Anonyymi
Olet muuttamassa Ähtäriin? Miksi ihmeessä?? 😬
- Anonyymi
Yritä naapuri apuja
- Anonyymi
Kotiinkuljetusta voi kysyä kaupasta, kokeile K- ja S- kauppaa molempia ja kysy, voidaanko sieltä hoitaa kotiinkuljetus ja paljonko maksaa. Luulisi, että pienellä paikkakunnalla on palvelua ja kilpailua asiakkaista.
- Anonyymi
Kyllä kauppa hoitaa.
Olen sopinut kaupan kanssa.
Soitan kun olen ulko ovella.
Annan ostoslistan ja kauppakassit.
He keräävät, maksavat, tuovat tavarani ulos.
Palvelu pelaa näinkin
- Anonyymi00008
Kiitos tiedoista. Muutan nyt pääsiäisenä sinne. Ihana tutustua paikallisiin.
- Anonyymi00009
Ähtärissä on useita kotiapu-palveluja, jotka voivat hoitaa. Esim. Elinan kotiapu ja Wanhemmiten. Uusi palveluopas julkaistiin juuri.
- Anonyymi00010
On Ähtärissäkin Takseja!
- Anonyymi00011
Ei yhtään taksia.
- Anonyymi00012
Muutitko jo tänne, sieltä Berliinistä? Vai tutkitko veroprosentin ja päädyit Virroille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82670Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636