Audi Jari ja Pepe K suomen turuust (men på svenska) tulikin tuossa yhdessä ketjussa mainittua.
Kertokaa enemmän kun niitä kuitenkin on!
Messeviä juoruja JT yrittäjistä - niitä on pakko olla
10
356
Vastaukset
- Anonyymi
Audi jari pummas multa syöttöpumpun korjaukseen. Rahat ehdotti himmeää työtä!
- Anonyymi
Suomen pihein vanhin ja epävirallinen suomen ennätys 7 todella sanaa 3min rukous.
Olis pitänyt tehdä sähköt ja putkityöt ilmaiseksi omakoti taloon. Kova vetää kunnon kännejä, sitten kuuntelee heviä volumet täysillä (yamaha vahvistin) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen pihein vanhin ja epävirallinen suomen ennätys 7 todella sanaa 3min rukous.
Olis pitänyt tehdä sähköt ja putkityöt ilmaiseksi omakoti taloon. Kova vetää kunnon kännejä, sitten kuuntelee heviä volumet täysillä (yamaha vahvistin)Vai oliko kuitenki' pioneerit?
- Anonyymi
Konventti bussi kuski Juha, kirjaston kunnia asiakas, ei pysty erottamaan, muuten menee ilmainen kuski konventti bussista, nuoret veljet ystävällisesti voi henkäistä alkolukkoon, jos ilmassa on vanhan'radionhajua'
Ihan legenda! - Anonyymi
Ollille jäi isän yritys käteen, veljien työpaikka suomen kuuluisin himmeää työtä tekevä JT rakennusyritys.
- Anonyymi
Nyt taitaa olla kyllä lessu voittoinen ne on vielä helpommin liritettäviä,
- Anonyymi
hmm oliko mahdollisesti turun seudulla?
OP?
Broidin nim J llä?
- Anonyymi
Ilmalämpöpumppuja asentaja Heikki uskoo! että kyllähän ulkoyksikkö pysyy yhdelläkin ruuvilla,
HuoltoAutosta löyty 3 putki leikkuria samanlaista kun siivosin sen kertakäyttö mukeista, todellinen siisteyden esimies 'avustava' Leikkuri hukassa autossa? No käydään ostamassa uusi.. - Anonyymi
Savonlinnassa Matsu.
Rakennusliike-
Hyvä ettei tappanut yhtä vellosta.
Joku nosturi hässäkkä huonosti kiinitettynä.
Vello tuli koneen kanssa korkeelt alas, mutta ei isompaa onkhlemaa.
Nosturi? Ei ollu lupia niin kiireenvilkkaa vex. - Anonyymi
Aikoinaan muuten Suomen kaksi suurinta ulkomainosyritystä olivat veli vellosten omistamia. Verissä päin tappelivat reviireeistään. Toisen yrittäjän poika ei suostunut kättelemään toisen firman omistajaa edes konventissa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512