Tapsa K ,,näytellyt joskus

Eräs vaan

Anussa ja Mikossa?

19

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ON! Taisi olla joskus 70-luvulla...En ole kylläkään itse nänytsitä elokuvaa. Anua siinä näytteli se lyhythiuksinen blondi nainen joka näyttelee mm.Kotikadussa( en mä muista sen naisen nimeä nyt ).

• ellu 65

Mutta kuka oli toi Anu?

• Doris
        ellu 65 kirjoitti:

Mutta kuka oli toi Anu?

Anua elokuvassa näytteli Anitta Niemi:
        http://www.yle.fi/kotikatu/index.php/henkilot/5/

Tapsa on näyteli 80-luvun lopussa myössellaisessa kotimaisessa sarjassa, kuin " Vihreänkullan maa".

Täytyy sanoa ,että kyllä Tapsa on huomattavasti parempi laulaja , kuin näyttelijä.

• Amppari

Kuka muistaa HYnttyyt yhteen"- sarjan( 90- luvun puolen välin paikkeilla sitä tuli telkkarista) jossa näytteli hannele Lauri ja Eija Vilpas. siinä yhdessä jaksossahan Eija Vilppaan Näyttelemä Vappu jahtasi Tapsa Kansaa,koska halusi saada tämän ravintolaansa esiintymään.
      Se oli aika hauska jakso :)

• Kikka

Tapani Kansan lavaesiintymistä kyllä huomaa ,että hänessä on hieman myös näyttelijänverta. Osaa hauskuuttaa yleisöä eloisalla ja ilmeikkäällä esiintymisellään.
      Onhan Tapsa ollut Turun operettiteatterissakin.

• sopisi

Kansalle sopis Suomen MrBeanin rooli hyvin :D

• joku vaan

Jaa ,että "nolojen tilanteiden mies" ;)

• ............

Noloja tilanteitahan sillä riittää.

• ............ kirjoitti:

Noloja tilanteitahan sillä riittää.

No, kun paljon tekee ja on monessa mukana, niin välillä tulee aina mokailtuakkin.

• tadaa!

James Bondin rooli olisi Tapsalle myös aika sopiva. Saisi ajaa kovaa autolla yms.

• anu
        tadaa! kirjoitti:

James Bondin rooli olisi Tapsalle myös aika sopiva. Saisi ajaa kovaa autolla yms.

Muuten kyllä mutta Jamesin rooliin tarvittais charmia...miten olis riemukupla :D

• Essi

• HIH!

Viimesyksynä Tapsa oli kieltämättä vähän kuin Mr Bean, kun hän oli siskonsa mökillä saunomassa, mutta käräytti vahingossa koko saunan poroksi ,eikä siskokulta tiennytasiasta mitään.
        Tapsa oli tapahtuneesta sisuuntunut sen verran ,että kun palokunta oli poistunut paikalta ,niin Tapsuli oli heittänyt rakenteiden päälle suojamuovit ja oli mennyt jatkamaan saunomista :)

• optimismia...
        Justiinax kirjoitti:

No, kun paljon tekee ja on monessa mukana, niin välillä tulee aina mokailtuakkin.

...jos ukkelin toilailuista löytää jotain myönteistä...

• optimismia... kirjoitti:

Ilkeesti sanottu taas sekin :( Etkö muka koskaan itse toilaile ?

• tarantella
        optimismia... kirjoitti:

Mun mielestä Tapsuli on suloinen ,kun se "toilailee" välillä.(Kaikkihan toilailee, ei siinä sinällään mitään erikoista ole.)

Yks kerta vaan eräässä kirkkokonsertissa Tapsa aika hätääntyneen näköisenä haahuili siellä kirkossa, kun konsertin piti jo alkaa, mutta Tapsa ei tiennyt ,että mistä sinne yläparvelle pääsee. Urkuri siellä odotti jo valmiina.Lopulta Tapsa meni lippuja myymässä olleelta siskoltaan kysymään neuvoja ja sisko sitten tomeran näköisesti opastikin velipoikansa sinne urkuparvelle :)

• pahemmin
        Justiinax kirjoitti:

Ilkeesti sanottu taas sekin :( Etkö muka koskaan itse toilaile ?

Etkö muka itse koskaan sano ilkeesti.Ainakin täällä kirjoittelet aika usein ilkeesti.

• optimismia...
        tarantella kirjoitti:

Mun mielestä Tapsuli on suloinen ,kun se "toilailee" välillä.(Kaikkihan toilailee, ei siinä sinällään mitään erikoista ole.)

Yks kerta vaan eräässä kirkkokonsertissa Tapsa aika hätääntyneen näköisenä haahuili siellä kirkossa, kun konsertin piti jo alkaa, mutta Tapsa ei tiennyt ,että mistä sinne yläparvelle pääsee. Urkuri siellä odotti jo valmiina.Lopulta Tapsa meni lippuja myymässä olleelta siskoltaan kysymään neuvoja ja sisko sitten tomeran näköisesti opastikin velipoikansa sinne urkuparvelle :)

En tarkoittanut edellisellä tämäntapaista toilailua vaan muuta käytöstä.Kai jokaiselle sattuu hupaisia pikku mokia joskus...

• pahemmin kirjoitti:

Etkö muka itse koskaan sano ilkeesti.Ainakin täällä kirjoittelet aika usein ilkeesti.

Niin no joo... (veti sanattomaksi nyt.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4772
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3222
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2969
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1727
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1490
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1312
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1039
    8. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      29
      963
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      961
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      961
    Aihe