Ilman mitään rasismista ajattelua kysyn. Miksi muslimit eivät hädässään pakene rikkaisiin arabimaihin. Niillähän olisi öljyvaltioina rahaa veljeskansoja avustaa. Ja miksi ne muslimikirkkokunnat eivät auta ja hoida sodan jaloissa olevia lapsia. Onko mitään järkeä lähteä pakenemaan pohjoiseen. Omissa ympyröissä voisivat elää haluamallaan tavalla. Ei tarvitsisi kokea itseään syrjityksi. Voisiko joku vastata tähän. Kukaan ei puhu tästä.
Miksi muslimit eivät pakene rikkaisiin arabimaihin
34
252
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä pelkäävät yhteiskuntarauhansa järkkyvän kun noita islamin lahkojakin taitaa olla useampia ja kaikki taitavat riidellä keskenään, toisaalta tuolla muslimien kansainvaelluksella halutaan ehkä saada valtaasemaa tuolle uskonnolle maailmalla.
- Anonyymi
Taitaaa olla rjkkaissa musu-valtiossa vähintääkin kahden kerroksen väkeä, eivät kaipaa "huonolaatuisia".
- Anonyymi
Lähimmäisenrakkaudesta, tarkoitus ei tietenkään ole islamisoida länsimaita, kivoja pelihetkiä lähinnä.
https://www.youtube.com/watch?v=gz0nsg9-Z40&t=12s - Anonyymi
Tulijat ovat heikkolaatuisia, eikä sellaisia kukaan halua ottaa kontolleen.
- Anonyymi
Saudeissa voisivat kulkea ihan rauhassa vaikka ämpäri päässä. Länsimaiseen kulttuuriin ei huppupäät kuulu.
- Anonyymi
Mutta olisivat toisen luokan kansalaisia uskosta huolimatta. Kuuluisivat ulkomaalaisiin työntekijöihin keneltä työnantaja ottaa passin omaan talteen ja ilman osasia ei ssudeissa ole mitään oikeuksia. Vankileirille odottamaan kotimaahan lähtöä ellei kerkiä kuolla.
- Anonyymi
eivät ole niin tyhmiä kun "hyvinvointivaltiot "
- Anonyymi
Koska Suomikin on muslimin paratiisi, täällä hän on kuningas, ja me olemme palvelijoita.
- Anonyymi
Juurikin näin!
- Anonyymi
KOSKA RIKKAAT ARABIT IE HALUA RÄÄSYLÄISIÄ NURKKIINSA , MUTTA NÖYRÄT ITÄMAALAISET KELPAA KYLLÄ , KUN ON PERHE ELÄTETTÄVÄNÄ
- Anonyymi
Ei rikkaat arabimaat ota muslimipakolaisia. Mitä he tekisivät luku- ja kirjoitustaidottomalla porukalla?
- Anonyymi
Mutta esimerkiksi suomi tarvitsee heitä "johonkin". Olisi mielenkiintoista
tietää mihin tarvitaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta esimerkiksi suomi tarvitsee heitä "johonkin". Olisi mielenkiintoista
tietää mihin tarvitaan.Kysy Krista Kiurulta. Hän haluaa jostain syystä maahan lisää työttömiä.
- Anonyymi
Saudi-Arabiassa on 4,5 miljoonaa vierastyöläistä
Quatar 3 miljoonaa
Arabiemiirikunnat 8 miljoonaa vierastyöläistä
Kysyntä olisi kova- Anonyymi
Heikkolaatuista, laiskaa ja vailla sivistystä olevaa joukkoa ei itseään ja kansalaisiaan arvossa pitävät maat ota riesakseen. Esim somaleita ei kukaan, missään, pidä muuta kuin loisina.
- Anonyymi
Vailla ihmisarvoa ja ankarassa kurissa ,, oletan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkolaatuista, laiskaa ja vailla sivistystä olevaa joukkoa ei itseään ja kansalaisiaan arvossa pitävät maat ota riesakseen. Esim somaleita ei kukaan, missään, pidä muuta kuin loisina.
Uskaltaako tuollaista sanoa kuin suomessa, vaikka käytäntö muualla on
varmasti toisenlaista, jämäkämpää ja kovempaa.
- Anonyymi
Miksi, jos on tarjolla ilmainen elatus ja vapaa uskonnon harjoitus missä vaan? Eurooppa on ollut islamistien unelma alusta asti, parikin kertaa yritetty mutta oli aseet vastassa. Nyt paratiisin portit ovat auenneet, kiitos ihmisoikeusaatteen. Normaali ihminen toki tekisi niin että menisi lähimpään samanheimoisten maahan, mutta islamille on tärkeää vallata uusia alueita.
- Anonyymi
Ainoastaan me länsimaissa olemme niin tyhmiä että otamme nuo kehitysmaamuslimit riesoiksemme .
- Anonyymi
Ketkä me, vai puhutko itsestäsi monikossa?
Jokin pieni eliitti haluaa "parantaa maailmaa", ja EU:kin vaatii noudattamaan ihmisoikeusjulistuksiaan, vai oliko se YK.
Tavallisilta ihmisiltä ei ole kysytty mitään, Sveitsissä taas voidaan tarvittaessa kysyä tavallisilta ihmisiltäkin, mitä he haluavat, Sveitsi onkin sivistysvaltio, joka myös haluaa pitää itsensä sivistysmaana. - Anonyymi
Vain päättäjissä on ne tyhmät. Noh, tietenkin myös osa kansasta, joka ne tyhmät on eduskuntaan äänestäneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä me, vai puhutko itsestäsi monikossa?
Jokin pieni eliitti haluaa "parantaa maailmaa", ja EU:kin vaatii noudattamaan ihmisoikeusjulistuksiaan, vai oliko se YK.
Tavallisilta ihmisiltä ei ole kysytty mitään, Sveitsissä taas voidaan tarvittaessa kysyä tavallisilta ihmisiltäkin, mitä he haluavat, Sveitsi onkin sivistysvaltio, joka myös haluaa pitää itsensä sivistysmaana.Samaa mieltä. MINÄ en ole niin tyhmä, että tässä taloustilanteessa ottaisin tänne lisätaakkaa taloudelle. Joku tyhmää päättäjää äänestänyt sensijaan on tyhmä.
- Anonyymi
Mikään ei ole niin tyhmä kuin suvakki.
- Anonyymi
ggf
- Anonyymi
Saudi-Arabia ei kelpaa kun siellä on vähän eri meno kuin Suomessa, vai eikö ota vastaan?
Kumma, eikös siellä islam ole ykkösenä?
Absoluuttinen Islamilainen monarkia.- Anonyymi
Eivät ota. Ymmärtävät sen verran, että tulisi ongelmia.
- Anonyymi
Ei se palvele tavoitetta saada länsimaat kaaokseen ja köyhyyteen.
- Anonyymi
Rikkaat arabivaltiot eivät ota vastaan muslimipakolaisia,eikä varsinkaan palestiinalaisia, joista Egyptillä on jo huonoja kokemuksia, siksi rakensivat ison aidan Gazan rajalle.
- Anonyymi
Eivät mene arabimaihin, kun siellä köyhät joutuu töihin.
Ei siellä ole sosiaaliturvaa ulkomaalaisille, -HUOM !!
Mutta Suomeen ilmaisille kela lomille on tunkua !
Eikä hikiset työt ole vaivoina,
on vain pelkkää kelan maksamaa hoivaa, kelalomaa ! - Anonyymi
Eivät ota vastaan. Tietävät miten käy.
- Anonyymi
Islam ei suvaitse kaikkia.Monet pakenevat juurikin sortoa.
Ihmiset, niinkuin mekin, syyttöminä syntyneet.
Joissain maissa ovat väärää lahkoa.
Joissain maissa ovat olleet edellisen hallitsijan hommissa.
Joissain maissa vainotaan koska eivät ole aitoja. Tai eivät käy moskeijassa riittävästi.
Joissain maissa seksuaalivähemmistään kuuluminen on rikos.
Joissain maissa aviorikos on kuolemantuomia. Ainakin naiselle.
Kuka kenenkin motiivit tietää? - Anonyymi
Haluavat säilyttää elintasonsa, eivätkä halua rinnakkaiskulttuuria omaan maahansa.
- Anonyymi
Tätä asiaa olen ihmetellyt pitkään itsekin.
Eikö Suomen pitäisi olla kartalla että nämä arabivaltiot ovat ensisijaisia kohteita. Ei ole mennyt jakeluun miksi tänne otetaan jatkuvasti sieltä populaa.
Siinä olen persujen kanssa samaa mieltä, monesta muusta asiasta en. - Anonyymi
Aivan sama kuin kysyisi että miksi rikkaat arabit eivät lapioi paskaa olohuoneen lattialle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161