Mistä saa hiukoessa huikopalaa 24/7.
Kolikoilla toimiva. 20 sentillä saa 20 senttiä mustaa.
Keskustorille mustamakkara-automaatti
14
191
Vastaukset
- Anonyymi
Myös vihervasuritytöt haluavat mustamakkaraa torilla
- Anonyymi
Saavat päihteitä matuilta seksiä vastaan. Eikös tuokin katsota jo ..uoraamiseksi.
- Anonyymi
Ja eikös sitä yhtä suomalaista fakeblondi of-tätiä hoonattu mustalla ahteriin?
Kannattaa hyvät Suomi-miehet varoa tällaisia akkoja ja kiertää kaukaa, tautivaara!
- Anonyymi
20 sentillä ei saa kuin sormen mittaisen pätkän. Mustan makkaran normaalihinta kaupassa on yli 11 euroa/kilo.
- Anonyymi
Automaatissa saadaan hinta alas, kun siinä ei ole välissä palkattua työvoimaa.
- Anonyymi
💩..
- Anonyymi
Olis kerrankin hyvä ja toimiva idea, iso kiitos .
- Anonyymi
Tampereen tytöt haluavat glory hole "kioskin", josta voi ottaa poskeen mustaa makkaraa🤦♀️
- Anonyymi
Olis nakkifagiiri auki päivällä niin joskus vois höyrymakkaran ostaa.Ellari kioskista sai aikoinaan höyrymakkaroita.Jos viihteellä ni osa pizzerioista auki 5 een asti.
- Anonyymi
Vaakasuora täyttöasento, 150 kg kapasiteetti, silikonimäntä. Tuotteen mukana tulee myös kätevä annos puolukkahilloa
- Anonyymi
Mäntä mielummin sellainen joka jyskyttäisi peppuun.
- Anonyymi
Kalja-automaatti viereen.
- Anonyymi
Kaljaa punikeille
- Anonyymi
Valkoisille peukkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459