Tämä ytimekäs lause saa päivä päivältä yhä enemmän "lihaa luidensa ympärille".
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011461972.html
Tyhmä kuin persu!
20
162
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki meni päin persua tai persuulleen.
- Anonyymi
Niin meni vasuilulla ja taas ministerit joivat.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009438580.html
- Anonyymi
Eihän tyhmiä saa verrata persuihin!
Sehän on ihmisarvon alentamista. - Anonyymi
-Moro Riikka, mis oot?
-Moro Petteri, mä tulin just kotiin Yleltä. Kerroin siellä että Teemun rasistiset puheet on tosi hyviä.
-Meidän pitäs vähä jutskata, vihervasurit ei tykkää. Toimittajat ei enää huomenna kysele, mutta Minjat ja Sofiat ei hiljene.
-Tässähän me jutskataan, Petsku. Kaikki on hyvin, ei me lähetä hallituksesta jos saadaan sun luvalla nostettua kannatusta syrjimällä vähemmistöjä, eiks tää ollu sovittu?
-No, jos joku vielä kysyy, niin mä sanon, että ollaan pidetty pelisääntöjutskailu. Kiitos Riikka, oot ihgu. Kiitos että ette lähde. Tässä on vielä hyvinvointivaltiota kaadettavaksi. Kiitos että autatte. Win win.
-Petsku, kumpi soittaa Andersille?
-Äh, ei tarvii soittaa. Ande keksii taas jonkun kivan lauseen jolla pysyvät mukana. Ei Ande mihinkään lähde. Osaa hyvin jeesustella medialle, mutta meijän miehiä on!
-Kiitos Petsku, laitan sydänemojia. Hyvin me vedetään.
-Nii vedetään. Helppo tässä on. Kukaan ei koskaan kysy jatkokysymyksiä, ensi viikolla tää on jo unohdettu, pistä Teemulle terkkuja.
-Pus- Anonyymi
Ihana tui vasudemuilu, ruotsin mallia lisää suomeen, ei paperittomissa ole rikollisia vaan suomalaisissa väittää vasuviherakka.
https://yle.fi/a/3-12171659 - Anonyymi
Tämä keskustelu julkaistaan vasta huomenna. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011463357.html
#OrpoNOLLA
Persujen puheita ja kirjoituksia lukiessa vastuu siirtyy kuulijalle tai lukijalle.
Persuja tyhmempi voi olla ainoastaan toinen persu.Asian voi ilmaista myös toisin.
Tyhmä,tyhmempi,persu!- Anonyymi
Muistahan sensuroida tampio-tre 2025-08-31 15:15:11 kirjoitettu viesti ennen kuin minä ennätän kirjoittamaan ja lähettämään tätä viestiä. Millä todistat olevasi luotsi joka turvautuu kaikilla nikeillään AINA sensuuriin kun sinun persuvainoa ylläpidon suojista häiritään.
- Anonyymi
Sana "tyhmä" on kärsinyt inflaation johtuen persuista.
- Anonyymi
Tyhmät joutuvat turhaan kärsimään kun heitä verrataan persuihin.
Eihän niin tyhmää olekkaan että liittyisi persuihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät joutuvat turhaan kärsimään kun heitä verrataan persuihin.
Eihän niin tyhmää olekkaan että liittyisi persuihin.Imbesilli olisi oikeampi sana kuvaamaan persuja ettei tyhmiä loukattaisi.
Anonyymi kirjoitti:
Imbesilli olisi oikeampi sana kuvaamaan persuja ettei tyhmiä loukattaisi.
Pitää paikaansa,pyydän anteeksi edellä käytämääni ilmaisua,tyhmä.Totuus on etteivät kaikki tyhmät ole persuja mutta on siitä kuitenkin hyötyä.Jatkossa käytän sopivampaa ilmaisua eli imbesilli kun viittaan persuihin.
- Anonyymi
Siksi persuista puhuttaessa pitääkin mainita "ne saatanan tollot idiootit".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi persuista puhuttaessa pitääkin mainita "ne saatanan tollot idiootit".
Lisätään tuohon vielä, että "ne saatanan imbesillit, tollot idiootit", niin ollaan realismin äärellä. Nykyään ei ole enää olemassa kuin pelkkiä valehtelevia haittapersuja. Alkaen huipulta eli puolueen pääideologista lähtien ja paska valuu alaspäin.
- Anonyymi
Tapio-Tre kirjoitti:
Pitää paikaansa,pyydän anteeksi edellä käytämääni ilmaisua,tyhmä.Totuus on etteivät kaikki tyhmät ole persuja mutta on siitä kuitenkin hyötyä.Jatkossa käytän sopivampaa ilmaisua eli imbesilli kun viittaan persuihin.
Sinä persuista pihalle potkittu persupakkomielteinen sometrolli miljoonanikki tampio-tre hoet edelleen vuoden jokaisena päivänä totuuttasi jokaisella palstalla joita terrorisoit trollaamisellasi luotsinpestin suojista. Jokaisella nikilläsi.. 😏
- Anonyymi
On kyse aivan mistä tahansa, se menettää aivan kaiken uskottavuutensa - kun se perustuu HS-linkkiin.
- Anonyymi
Vain Pravda kertoo totuuden.
Anonyymi kirjoitti:
Vain Pravda kertoo totuuden.
Persujen mielestä Suomen Uutisissa on totuus.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561852Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101259Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126800