Adventtikirkon tunnustuksen mukaan paavi on kristitty ja Katolinen kirkko on kristillinen seurakunta.
Adventtikirkon antikristus ei ole paavi
15
227
Vastaukset
- Anonyymi
Adventisti ylifariseus_1:sen kirjoituksesta:
ILMESTYSKIRJAN PETO TUNNISTETTU: Pedon muuttama lepopäivä "SUNNUNTAI" on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen, kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli vuodesta 321 jKr. lähtien. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.
1234567---- Anonyymi
Miten tuo liittyy tämän ketjun aiheeseen ?
- Anonyymi
Onko adventisti ylifariseus_1:nen ristiriidassa Adventtikirkon virallisten julistusten kanssa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko adventisti ylifariseus_1:nen ristiriidassa Adventtikirkon virallisten julistusten kanssa ?
Sopii miettiä.
- Anonyymi
No onko Adventtikirkon antikristus paavi vai ei ?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19038438/adventtikirkon-antikrsitus-on-paavi- Anonyymi
No vastatkaa nyt joku kysymykseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua vastata.
Merkillistä siihen nähden, että Adventtikirkko julistaa kolmen enkelin tuomionsanomaa suureen ääneen ??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukkokaan käskien laula !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukkokaan käskien laula !
Merkillistä, että edes tarvitsee käskeä tai pyytää tietoja tuomionsanomasta, josta Adventtikirkko itse ylpeänä kertoo, että Jumala on uskonut juuri sille sen julistamisen.
Kuitenkaan sanomasta ei saa tietoja nyhtämälläkään, joten looginen johtopäätös on: "kaikille käskyille uskollinen" Adventtikirkko valehtelee !
Jeesuksen kuvaus fariseuksista ja kirjanoppineista pitää siis paikkansa: "he puhuvat yhtä ja tekevät toista" Matt.23:3.
- Anonyymi
Katsokaa tarkasti tätä paavin kruunua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä näkyy himmeästi Vicarivs filii dei, Jumalan Pojan viransijainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä näkyy himmeästi Vicarivs filii dei, Jumalan Pojan viransijainen
Hyvin näkyy hyvä !
- Anonyymi
Hoh hoijaa.
Tuo väärennetty kuva se vaan pulpahtaa esiin vuosi vuoden jälkeen. Adventistit toki opettivat että mokoma ”tiara” olisi olemassa mutta jo puoli vuosisataa sitten myönsivät että eipä sitä oikeasti ole.- Anonyymi
Onko paavi sanonut, ettei hän ole Jeesuksen viransijainen?
Päinvastoin sitä pidetään kunnianimenä.
Ja onhan tuo teksti VICARIVS FILII DEI myöskin dokumentissa Donatio Constantini, jota paavikunta on pitänyt mahtinsa perustana. Väärennös kylläkin, mutta mitä muuta voisi odottaa. Siinä Konstantinus lupaa paaville Rooman ja vähän muitakin kaupunkeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1611514- 771422
- 621224
Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?531023Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p60953Kirk ei ollut hyvä ihminen
Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli238944Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko73840Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol163838Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o36830Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25747