Suomessa on työttömiä joista puolet ovat maahantulleita.
Ne ovatkin kelpo väkeä, onhan kantasuomalaisetkin työttöminä.
Kantasuomaliset ovat niitä heikkolaatuisia. kun eivä mene töihin vaikka käsketään.
Suomen työttömyys
11
157
Vastaukset
- Anonyymi
Uudella maalla on 28 000 maahanmuuttajan työttömien reservi.
Miksi heitä ei työllisteä vaan tuodaan lisää työttömiä? - Anonyymi
nimenomaan mihin niitä uusia matuja tarvitaan kun työttömiä suomessa suomalaisia n.20% matut m.70% tukien varassa eläviä
elätetjä monen tuhannen euron kk menoila jo 30 vuotta
konkursseja kolmen vuoden sisällä yli 3000 kaikkina vuosina ja tänä vuonna tulee saavuttamaan samat madonluvut ja se tuottaa lisää sossuja kela tuin eläviä
bruttokansantuote nollilla
velkaa suomella miljardeja
mitä tekee elykeskuksen väki kunei työttömät jatyöpaikat eikohtaa
onko tuet liian hyvät että väki jää sohvalle
rupusakkia näkyy kaduilla etteiheistämihinkään ole
matut eivät osa suomea , mitenkäpärjää hoitsuna jos ei osaa kirjoittaa raportteja ja lääkelaskentoja
paljon muita lakiin perustuvia osaamisia monissa töissäjalisää vaatimuksia tulee
osaaminen kouluissa laskenut ja todistus annetaan että saadaan ovista pihalle - Anonyymi
ei paras on tulla tänne ulkomailta jossa oikeasti joutuu töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/a1a03cd1-5b43-4805-8c9c-79ee042b2c26
Gupta tuuraa.
Pikainen KO kävylle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/a1a03cd1-5b43-4805-8c9c-79ee042b2c26
vasemmistolle käy kuten 1918
- Anonyymi
Eurokin murjaanille on euro liikaa.
- Anonyymi
Mistä tietotoimistosta tuollainen tieto on kotoisin. Ulkomailta tulleet on yhtä hyvin työllistetty kuin suomalaisetkin, joten työttömät valtaosin suomalaisia.
- Anonyymi
Jos ne on paremmin työllistyneitä, miksi sossutuista suurin osa menee niille? Missä kohtaa ne huijaa, työllisyydessä vai sossun luukulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ne on paremmin työllistyneitä, miksi sossutuista suurin osa menee niille? Missä kohtaa ne huijaa, työllisyydessä vai sossun luukulla?
somalit taisi olla yli edustettuna sossun luukulla ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351926
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60509
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459- 44459
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap74417