Karlshamissa, poikaa lyötiin ja hänet pakotettiin nuolemaan tekijöiden kenkiä ja lopuksi ryöstettiin.
Tämä on sitä todellista rasismia, siis todellakin.
Ruotsissa arabijengi pakotti 15-vuotiaan pojan tanssiin alastomana ostoskeskuksessa
38
253
Vastaukset
- Anonyymi
Orpo tuomitee, arkkipiiska tuomitsee, mitä, eikö kukaan tuomitsekaan?
Mutta Teemu, se tuomitaan! - Anonyymi
Ei ole rasismia pitää ymmärtää kulttuuria mikä iällä on
- Anonyymi
Muslimien rasismia kantiksia kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muslimien rasismia kantiksia kohtaan.
Sitä on paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on paljon.
Rasismi on olennainen osa heidän uskontoaan.
- Anonyymi
Nöyryytysryöstö kyseessä.
- Anonyymi
Hitleristit suomessa suvaitsee.
- Anonyymi
Näitä tapahtuu Suomessakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä tapahtuu Suomessakin.
Jep
- Anonyymi
Oikeus Ruotsin Karlshamnissa on tuominnut 4 arabitaustaista nuorta miestä poikkeuksellisen nöyryyttävästä ryöstöstä, jossa 15-vuotias ruotsalaispoika pakotettiin tanssimaan alasti ostoskeskuksessa.
- Anonyymi
Ei löytynyt Ruotsalaisista yhtään puolustajaa sorretulle?
Mitä sanoo Raamattu?
59:16 Ja hän näki, ettei ollut yhtäkään miestä, ja hän ihmetteli, ettei kukaan astunut väliin. Silloin hänen oma käsivartensa auttoi häntä, ja hänen vanhurskautensa häntä tuki.
59:17 Ja hän puki yllensä vanhurskauden kuin rintahaarniskan ja pani pelastuksen kypärin päähänsä, hän puki koston vaatteet puvuksensa ja verhoutui kiivauteen niinkuin viittaan.
59:18 Tekojen mukaan hän maksaa palkan: vihan vastustajillensa, koston vihollisillensa
63:2 Miksi on punaa sinun puvussasi, miksi ovat vaatteesi kuin viinikuurnan polkijan?
63:3 "Kuurnan minä poljin, minä yksinäni, ei ketään kansojen joukosta ollut minun kanssani; minä poljin heidät vihassani, tallasin heidät kiivaudessani, ja niin pirskui heidän vertansa vaatteilleni, ja minä tahrasin koko pukuni.
63:4 Sillä koston päivä oli minun mielessäni ja minun lunastettujeni vuosi oli tullut.
63:5 Ja minä katselin, mutta ei ollut auttajaa, ja minä ihmettelin, kun ei kukaan tueksi tullut. Silloin minun oma käsivarteni minua auttoi, ja minun vihani minua tuki.
63:6 Ja minä tallasin kansat vihassani ja juovutin heidät kiivaudellani; minä vuodatin maahan heidän verensä.
Jesaja:
34:3 Heidän surmattunsa viskataan pois, ja niitten raadoista nousee löyhkä, ja vuoret valuvat heidän vertansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanoo Raamattu?
59:16 Ja hän näki, ettei ollut yhtäkään miestä, ja hän ihmetteli, ettei kukaan astunut väliin. Silloin hänen oma käsivartensa auttoi häntä, ja hänen vanhurskautensa häntä tuki.
59:17 Ja hän puki yllensä vanhurskauden kuin rintahaarniskan ja pani pelastuksen kypärin päähänsä, hän puki koston vaatteet puvuksensa ja verhoutui kiivauteen niinkuin viittaan.
59:18 Tekojen mukaan hän maksaa palkan: vihan vastustajillensa, koston vihollisillensa
63:2 Miksi on punaa sinun puvussasi, miksi ovat vaatteesi kuin viinikuurnan polkijan?
63:3 "Kuurnan minä poljin, minä yksinäni, ei ketään kansojen joukosta ollut minun kanssani; minä poljin heidät vihassani, tallasin heidät kiivaudessani, ja niin pirskui heidän vertansa vaatteilleni, ja minä tahrasin koko pukuni.
63:4 Sillä koston päivä oli minun mielessäni ja minun lunastettujeni vuosi oli tullut.
63:5 Ja minä katselin, mutta ei ollut auttajaa, ja minä ihmettelin, kun ei kukaan tueksi tullut. Silloin minun oma käsivarteni minua auttoi, ja minun vihani minua tuki.
63:6 Ja minä tallasin kansat vihassani ja juovutin heidät kiivaudellani; minä vuodatin maahan heidän verensä.
Jesaja:
34:3 Heidän surmattunsa viskataan pois, ja niitten raadoista nousee löyhkä, ja vuoret valuvat heidän vertansa.Kun tuomionnpäivä tulee taivaasta niin Herra ei tarvitse ketään tuekseen vaan tuhoaa heidät yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanoo Raamattu?
Jesaja:
34:3 Heidän surmattunsa viskataan pois, ja niitten raadoista nousee löyhkä, ja vuoret valuvat heidän vertansa.Onko flegmaattisempaa aikakautta ollut ihmiskunnassa?
Että KUKAAN ei auta kärsiviä?
SIKSI tuo Raamatun kohta sopii erityisesti tähän aikaan ja siksi on äärimmäisen todennäköistä että se TOTEUTUU ennen vuotta 2030 kun kaikki kansat rämpii veressä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanoo Raamattu?
Jesaja:
34:3 Heidän surmattunsa viskataan pois, ja niitten raadoista nousee löyhkä, ja vuoret valuvat heidän vertansa.Asiaa kirjoitat ! Tuosta juuri kyse .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanoo Raamattu?
Jesaja:
34:3 Heidän surmattunsa viskataan pois, ja niitten raadoista nousee löyhkä, ja vuoret valuvat heidän vertansa.Oletko joku uskis?
- Anonyymi
Uumajassa taas 16-vuotias somali pakotti 8-vuotiaan kantispojan riisuuntumaan alasti, ja vei tämän polkupyörän.
Puhdasta rasismia mussen taholta.- Anonyymi
Afrikkalaista kulttuurin rikkautta, ja sivistystä, älykästä...
Oliskos reilut 10 vuotta sitten, kun telkusta tuli ruotsalainen elokuva, jossa somalijengi ryösti pari kantislasta, olin aivan ihmeissäni, että ruotsalaiset ovat tehneet sellaisen elokuvan, aivan rasismia. - Anonyymi
Ruotsissahan noita tapahtuu.
- Anonyymi
Yhteiskunnan säilymiselle tärkeiden aivojen pakeneminen on ollut Suomessakin puheen aihe. On ilmeisesti asia korjaantumassa pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunnan säilymiselle tärkeiden aivojen pakeneminen on ollut Suomessakin puheen aihe. On ilmeisesti asia korjaantumassa pian.
Tarpeeseen tulee tuonti jaffat hoitamaan sivistyneen yhteiskunnan säilymiselle kannalta tärkeitä perusteita. Peukun jakajien viitoittaman tien pahasta opettamaan suomalaisia nuoria erottamaan oikea väärästä.
- Anonyymi
Koska nämä ovat SELVIÄ RASISTISIA TEKOJA eikä suvakit vihervasemmistossa halua niitä tekoja tuomita niin he ryhtyy teeskentelemään hyviä ihmisiä tuomitsemalla puheita rasismina.
Näin he ilmaisevat vain olevansa ITSE ÄÄRIMMÄISEN PAHOJA ihmisiä.
Jokainen joka äänestää RKP Vihreät Vasemmisto SDP äänestävät rasismin ja terrorismin PUOLESTA.
Vaikka he tulevissa vaalipuheissa selittäisi muita valheellisia hyvyyksiä niin tosi on että äänestätte pelkästään terrorismin ja rasismin PUOLESTA jos heidän valheitaan uskotte.
- Anonyymi
TÄMÄ ON SITÄ IHANAA MONI-KULTTUURISUUTTA!
- Anonyymi
Ja rasismia.
- Anonyymi
Tuollaisen tekijät tulisi pakottaa aseen kanssa imemään toistensa kyrpää.
- Anonyymi
Nyt puhut asiaa!
- Anonyymi
Hyvähän se vaan että kurmoottavat ruotsin ylimielistä herrakansaa.
- Anonyymi
Persuja haukkuvat suvakit ja vihervasemmisto tykkää tällaisesta terrorista.
- Anonyymi
oliko uhri musta?
- Anonyymi
Kantis.
- Anonyymi
Ne siat saa ampua.
- Anonyymi
Kun tapahtuu jokin suurempi terroriteko niin poliisit kokoontuu paikalle konekivääreineen JÄLKIKÄTEEN.
Mikään ei näytä naurettavammalta!
Kun heitä konekivääreineen tarvittaisiin silloin kun lauma villieläimiä raatelee yhtä uhria. - Anonyymi
TRUMPPIA KAIVATTAISI ORPON TILALLE !
- Anonyymi
Aivan ihanaa, liberaalia ja RKPn toivomaa kansainvälisyyttä. Milloin mekin saadaan?
- Anonyymi
RKP on haitta.
- Anonyymi
100% rasismia.
- Anonyymi
Hys hys, ei totuutta saa sanoa.
- Anonyymi
Ruotsi on jo halveksittavin maa maailmassa.
Kunkkukin siellä pelkkä kulissi kauniille näytelmälle.
Sirkusta ylläpidetään henkilöpalvonnalla vaikka kuningashuone ei tippaakaan välitä maansa totaalisesta rappiosta roskaläjäksii.
Britanniassa sen sijaan kuningashuone on omistautunut pahuudelle joten se on täysillä yhteistyössä sen maan rappion kanssa. - Anonyymi
Parempaa rikastusta.
Kantaruotsalaisten nöyryytykset ei toisaalta herätä säälintunteita laisinkaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on463566Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä303162Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?
Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän161727Oho! Pippa Laukka saa kurimusta tanssiope Marko Keräseltä: "Oli vastaanotto kesken tai ei..."
Toivotaan, ettei Pippa ja Marko tipu jo heti kättelyssä… Tsemppiä Tanssii Tähtien Kanssa -kisaan! Lue lisää: https://w361398Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod2251288Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul151279Jatkoksi ikäero keskusteluun
Mikä oli ensireaktiosi, kun sait tietää teillä olevan vähän enemmän ikäeroa? Tiesitkö alunperin ikäerosta vai missä vaih791149Dmitri Medvedev: Suomi tuhotaan - kukaan ei enää lue heille muumisatuja
Helsinki valmistautuu sotaan ja todennäköisesti valmistelee ponnahduslautaa hyökkäykselle Venäjää vastaan, valittaa Venä1841055- 861046
- 48934