Keskinen epäonnistunut

Anonyymi-ap

Surkeaa on tuo Kyläpuodin touhu. Ostat kahdella sadalla €urolla tavaraa, niin kehtaavat tarjota ilmaiseksi yhden postikortin, joka pitäisi noutaa sieltä jätekaupan puolelta kilometrin päästä! Miksi ihmeessä pulju yrittää aliarvioida asiakkaita?
Ei mitään hajua hyvästä asiakasmarkkinoinnista. Hotellikin sikahintainen. Älykäs kauppias pitäisi hotellin hinnat kohtuullisina, jolloin asiakkaat toisivat hinnan pudotuksen moninkertaisena takaisin.

12

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä sain kyllä kahvikupongin 👍

• Anonyymi

Älä valehtele nallevaras! Sinä olet vartioiden naaman tunnistuskoneessa etkä pääsisi sisäänkään. Rahaakaan sulla ei ole, kun bensankin yritit varastaa.

• Anonyymi

Missäspäin tämä sinun edullinen hotelli onkaan?

• Anonyymi

• Anonyymi

Helsingin Stockmann päihittää Keskisen mennen tullen.

• Anonyymi

Siellä myydään LAATUA.

• Anonyymi

Kuka oikeasti haluaa majoittua Keskisen asfaltti pihalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka oikeasti haluaa majoittua Keskisen asfaltti pihalle?

Katkera mitättömyys!

• Anonyymi

Caravan alue huippuhieno vessat ja suihkut ja saunat siistejä ja 20 euroa vuorokausi eikä muita kuluja huippu halapa ja viihtyisä

• Anonyymi

Ostin marimekon tuotteita niin sain lounaslahjakortin👍

• Anonyymi

Kukaan ei taida puuttua siihe ruoka kaupan ale hyllyyn hedelmä puolella. 1.80€ pussillinen jo pilantuneita granaatti omenoita ja 1€ appelsiini pussia joissa osa jo homeessa

• Anonyymi

joo ja sää veit sepeliä lattialle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe