Söin äsken karjalanpiirakoita

Anonyymi-ap

Olen sairas ihminen. Rukoile parantumiseni puolesta. Sairastelen flunssaa. Mulla ei ole kivaa. Jotenkin vaikea olo. Haluaisin että olisi parenmallisteisenpi olotila.

Mulla on 4 berliininmunkkia. Pakastemunkkeja. Oli tarjouksellisuujessa Rismassa tänään vähän yli 4 eurollista.

Karjalanpiirakoita söin 3 kpl, pääl olt juustoo ja kananmunnoo.

Pyyvän sua luottamukselliseen projektiin mukaan:

Auta mua, Hjälp me, help , help, tralallallaalaarukoile mulle apua ja äkkiä.

Usko on lahja, jonka sä oot saanut tai et oo saanut vielä tai et ehkä koskaan saakkaan, tiijätsä mikä sua silloin oottaa? Istuin viikonloppuna saunassa kovassa länmössällisessä tilallisessa jamietin että mitäs jos en koskaan enää pääsis pois saunasta vaan joutuisin ikuisesti istuu kyyhöttään siinä helvetissä. Kun sitä mietin niin ei mennyt minuuttiakaan kun säntäsin saunan helvetin lauteilta alas suihkuun ja tuumin että pitää tehjä parannusta entistä tiukkatahtisenminlillisemmin. Kovin on tuskallista olla ikuisuus saunassa ja vielä pahempaa helvetissä.

Selef Urge

59

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla taitaa olla liikaa koivunklapia pesässä ja ilmankierto liian huono. Silloin ei hikirauhaset aukea, eikä pääse nahka puhdistautumaan. Ilmankierto ongelma. Ja liiallinen kuumuus. Kokeile jotakin muuta puuta. Hillitysti.
      Ja jos sauna toimii sähköllä, niin sieltä ei saa kun sitä helevettiä. Keskittyisin ensisijassa peruslämpöön ja ilmankiertoon. Kyllä se Sergei siitä.

• Anonyymi

Voi herranen aika. Yritä miehistyä. Että "ei ole kivaa"?

Flunssa kestää 2 viikkoa, hoiti sitä tai ei. Jos lepäisit ja rauhottuisit, olisi parempi olo. Lue vaikka jotain kirjaa. Osaatko lukea? Vai onko koko elämäsi vähemmän älyllistä?

On tulossa Vaivan aika. Silloin ei ole kellään kivaa.

• Anonyymi

Kiitos Jeesus, että tervehdytät veljemme selef urgen. Ajat voimasi kautta saatanan joukot ulos Selef urgen kehoa turmelemasta. ULOS SAATANA!

Ole siunattu veljeni. usko ja olet jo parantunut.

• Anonyymi

Kiitos, mutta en ole vielä parantunut, olollisuus kuitenkin tänäällistyneenä parenpallisoituneenpi kuin eilellisteenä. Mussa ei ole saatanaa tai saatanan kätyrihenkiäkään vaan mussa on patokeeneisenä pakteeriloisija tai virusloisija.

On minussa Pyhä Henki, juuri siitä tiijän ettei noitalaisija pahuuven henkijä oo mussa tätä kiusaa tuottamassa.

Jatkuvahkoa niistämistä nenällisen, silmäiset vuotaa, vaisuhkoa yskähtelyllisyyttäkin ym. epämukavaata, kylmyyven tuntua.

Selef Urge

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, mutta en ole vielä parantunut, olollisuus kuitenkin tänäällistyneenä parenpallisoituneenpi kuin eilellisteenä. Mussa ei ole saatanaa tai saatanan kätyrihenkiäkään vaan mussa on patokeeneisenä pakteeriloisija tai virusloisija.

On minussa Pyhä Henki, juuri siitä tiijän ettei noitalaisija pahuuven henkijä oo mussa tätä kiusaa tuottamassa.

Jatkuvahkoa niistämistä nenällisen, silmäiset vuotaa, vaisuhkoa yskähtelyllisyyttäkin ym. epämukavaata, kylmyyven tuntua.

Selef Urge

Kaikkivaltias Saatana, paranna selefin tauti, uhraan kiitokseksi lenkkimakkaran grillissä korvennettuna oluen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selef Urge

"Esirukoilijasi" sen sijaan suoraan ilmoitti sinussa olevan peräti "S:tanan joukot!", joukot peräti monikossa.

Luetaan tarkkaan, mitä helluntailaiset ja sinunkin Selef nk. "ystäväsi" todella julistavat.

Itse en kuitenkaan menisi noin pitkälle väitteissäni Selefistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Esirukoilijasi" sen sijaan suoraan ilmoitti sinussa olevan peräti "S:tanan joukot!", joukot peräti monikossa.

Luetaan tarkkaan, mitä helluntailaiset ja sinunkin Selef nk. "ystäväsi" todella julistavat.

Itse en kuitenkaan menisi noin pitkälle väitteissäni Selefistä.

Mitä sä oikein koitat sanoa ja kenelle?

Koitahan opetella ilmaisemaan itseäsi, maalais ....... !!

• Anonyymi

Sun pitää mennä kallonkutistajalle. Sulla viiraa päässä ja pahasti.

• Anonyymi

Jokainen voisi tutkiskella sydäntään ja kysyä onko se Herran mielellä. Nuori mies kyselee apua voipuneena pahan sairauden runtelemana. On ehkä pidempäänkin taistellut tuota sairauden viheliäistä ruttoa vastaan. Nöyränä pyytää apua auttakaa.

Silloin joutuu kuulemaan muiden pilkkaa, samoin kuten Jeesustakin pilkattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen voisi tutkiskella sydäntään ja kysyä onko se Herran mielellä. Nuori mies kyselee apua voipuneena pahan sairauden runtelemana. On ehkä pidempäänkin taistellut tuota sairauden viheliäistä ruttoa vastaan. Nöyränä pyytää apua auttakaa.

Kiitos, tämä oli kuin olisin saanut äitiltä päänsilitystä ja rohkaisullista lohtutuksellisuutta tähän nykyhetkeiseen sen tautikurmutuksellisuujes.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selef Urgea ei "runnellut paha sairaus" vaan mahd. jonkinlainen lievä nuha (-kuume?), jota hän ei voinut olla liioittelematta, ruikuttamatta ja itse nimitti "flunssaksi". Flunssa on todellinen virustauti eikä siinä ruoka maistu, lähdetä kahdeksi tunniksi hölkkäämään, käymään torilla jne.

SU kärähti valheistaan ihan omien jutustelujensa kautta. Merkillepantavaa on, että noitapiirinne / "rukouspiirinne" antoi hänen jutuilleen täyden tukensa.

Te ette sitten kykene totuuteen vähässäkään asiassa. Luotit kai siihen, ettei tällä foorumilla ei ole alan asiantuntijoita ja kiinnitetä huomiota mm. valheellisiin "diagnooseihinne".

• Anonyymi

En viitsi enää lukea berliinimunkkitarinoitasi.

Rajansa kaikella.

• Anonyymi

Aloittajalla ei ole kaikki kunnossa.

• Anonyymi

taitaa olla päässäsi tiukkapipolle ominainen rajausongelma kommentistasi päätellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taitaa olla päässäsi tiukkapipolle ominainen rajausongelma kommentistasi päätellen.

Kyllä pipo on oikeaa kokoa minulla !

Selehvin pipossa on ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pipo on oikeaa kokoa minulla !

Selehvin pipossa on ongelmia.

Ei ole. Määs peilin eteen ja näje ihtes syyttelyllisteellisyysteisyyksiis , hoija omaa pääsillisyytesi syvänmaas tonttiis ,äläkä tuu mun hoitamaaseeni tonttiin selitteleen ja haukkujen irvistelemäälisöitsemään , mitä ja miten kylvällän ja kuinka satoa ajallain omalla tavallain korjaansoin ja mukaan vienmisöin taivahaan aittaiseen omalta osallisuujeltain. Anna mun palvella ja elää ja jätä tietyt kommentit Herralle, joka oikein kaiken vain kykenöi arvijoimaan, kullainen on ja oli koetuksellinen maallinen vajelmus itsekullakinsa.

Ällös ylitällisös valuuksellisuujaksellisuuksiis. Kuka on sinut asettanut mulle piällysmiäheks? Ei kukkaan. Siulle en tillii tehnö vaan teen tillii Herrallein.

Selef Urge

• Anonyymi

Söin äsken taaskinsa. Oon lunssassa, oon lunssassa, jee.

Nyt söin pihvijällä leiväätä, juustoo suolaista kurkkuu ym. mavullisuuksija suulliseeni.

Selef Urge

• Anonyymi

Jos lunssa ei lähde rukouksista huolimatta, paasto ja rukous ohjeena. Sillä lähtee lunssan pirut liikkeelle ja Herra kuulee nöyrää pyytäjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lunssa ei lähde rukouksista huolimatta, paasto ja rukous ohjeena. Sillä lähtee lunssan pirut liikkeelle ja Herra kuulee nöyrää pyytäjää.

Joo, ensi viikollapaastollisuóijun, nytkin on pikkullinen paastollinen menos, 24h.

Lihasmassaisuujest nauttiloijellisuujes,

Selef Urge

• Anonyymi

On heikkoutta, Jumalan pilkkaa ja epäraitista hengellisyyttä rukoilla flunssaa pois. Flunssa kuuluu ihmiselämään niinkuin monet muutkin ihmiselämän vaikeudet ja ne on vain kestettävä.

Osta apteekista flunssalääkettä, kurkun desinfioimistabletteja (Bafusin) ja yskänlääkettä.

Lepää peiton alla, peseydy lämpimässä suihkussa ja vaihda yöpaita päivittäin. Niistä sieraimia tyhjiksi lavuaarilla.

Äläkä esitä säälittävää.

• Anonyymi

En ä esitä säälittävää. En mä ole jumalaton säälityävyys, vaan mulla on suurellisenmat pääsemuyksen tavoitteellisuujet ikuisuulliseen elämäällisyyteen, ihmekö se joillekin on etä minäkin saan naamain tunkettua Jeesuksen armost sisään pelastuksen renkaaseelliseen, Kunnija ja kiitos siitä Aaprahaamin, Iisakkiseen ja Jaakoppiseen Jumalallenme, kuillanme Hän Jumalanaan pelastavuujessaansa on.

Ygsin uskosta ja Ygsin armosta Jumalalan, jolla hyväisä tahtosisuus on meitäällisijä kohtaansa miekin kulkeja käpytän elontietä päin ylösottoisuutta never count me outtilaisuujes seurakuntaruumiillisuuvest,

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ä esitä säälittävää. En mä ole jumalaton säälityävyys, vaan mulla on suurellisenmat pääsemuyksen tavoitteellisuujet ikuisuulliseen elämäällisyyteen, ihmekö se joillekin on etä minäkin saan naamain tunkettua Jeesuksen armost sisään pelastuksen renkaaseelliseen, Kunnija ja kiitos siitä Aaprahaamin, Iisakkiseen ja Jaakoppiseen Jumalallenme, kuillanme Hän Jumalanaan pelastavuujessaansa on.

Ygsin uskosta ja Ygsin armosta Jumalalan, jolla hyväisä tahtosisuus on meitäällisijä kohtaansa miekin kulkeja käpytän elontietä päin ylösottoisuutta never count me outtilaisuujes seurakuntaruumiillisuuvest,

Selef Urge

>>Ygsin uskosta ja Ygsin armosta <<...

Lutheria "lainatessanne" aina kuitenkin jätätte pois tuon tärkeimmän: "Yksin Kristuksen teon kautta", koska luotatte omiin tekoihinne, kuten itsekin kaikissa viesteissäsi omaa erinomaisuuttasi ja vanhurskauttasi julistat. Ette anna kunniaa Jeesukselle, vahingossakaan.

Miksi? Koska Hän ei ole teidän Pelastajanne ja Vanhurskauttajanne, vaan te itse. Itseenne te uskotte ja itsellänne pullistelette, esittelette muskeleitanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selef Urge

"En ä esitä säälittävää"

Jokainen voi nähdä, että esität.
        Äijä ruikuttaa jonkin pienen olemattoman flunssan takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En ä esitä säälittävää"

Jokainen voi nähdä, että esität.
        Äijä ruikuttaa jonkin pienen olemattoman flunssan takia.

Joka tuskin oli edes viruksen aiheuttama flunssa vaan pikemminkin jonkinlainen kova nuha, joka lähtee niistämällä. Flunssa ei, vaan kuumeineen, rajuine yskänpuuskineen ja räkätauteineen vie varmasti muutamaksi päiväksi sängyn pohjalle ja kestää aina, kaikkiaan sen, n. 2 viikkoa.

• Anonyymi

Hauska vetoomus. Kyllä sinun puolestasi rukoillaan. Voimia!

• Anonyymi

Ei näytä teidän rukouksilla olevan mitään tehoja...flunssa ei parane ja äijän pää on yhtä sekasin aina. Kirjottamaankaan ei ole oppinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näytä teidän rukouksilla olevan mitään tehoja...flunssa ei parane ja äijän pää on yhtä sekasin aina. Kirjottamaankaan ei ole oppinut.

On niilä aina omanlaisensa vaikutuksenhakuisuutensallisuutensa, rukouksilla, kunhan ne aijostellisesti rukoillaan. Me ihmiset olemme siinäkin suhteensellisuujessa hieman kuin äimän käjet, miettilöinme kuinka ei aina rukousvastaus tulellisoiju vaatimusojotteisellsila ajoillanme.

Jumala toteuttaa rukouksija, ajankohjat eivät aina toimi, ja jotkut rukoukset jäävät toteenkäymällisöimättäkin niin ettei esim. joku pönäkkä sukulainen tule uskoon elossaallisuuvellisuuten ajallisena vaan kuolee loppukorinoissaan jumalattomallisena?

Sain jostain kielioppisuus puhtasteisuus testistä joskus 20/20 tuloksen sen kunmenmin miettimättä, joten oon oppi nunna näpyttelemään ankarallisen vaatimustasoisuuven täyttäjellisöijen, olen lahjakkaallinen siinä suhteellisuujeksellisuujessa, ihan omaa 5/5 kiitettävyystasollisuuttain.

Räkättirastaita on Keski-Suomellisessa muuten tosi paljollisesti nykyjään. Taijan oostaa ilmaisen kiväärillisen ensi kesällisyyveksi.

Lihaksikkaasti pullistelevallisesti hymyllisyys naamallisuuvellisuujes,

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi viedä aikaa. Jatketaan rukousta kuitenkin. Voimia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi viedä aikaa. Jatketaan rukousta kuitenkin. Voimia!

Nyt alkaa näyttämään hyvältä. En ole aivastanut tänään kertaakaan , eilenllisellisellisyytessä aivastelin. Niistänyt oon jotkut kerrat, kutinan tunteys síeraimistossa on ainoa oire enää. Tulin just kävelöimästä 3h334min ilman yhtään stoppausta.

Kävely meni kankeahkollisteismielisesti alussa, mutta jossain tunnin kohjalla solahjin virtaan ikänkuin ja kävelillisöin " virran vieallisöimänä" ajan kulujessa, jalkojen heilujessaeteenpäin maan pintaisellisessa.

ulla on ejelleenperliininmunkkipaketti 4kpl pakastimessa koskemattomana, sinetöityllisenä.

Mä oon mukava kovan sankarimies.

Suurlihaksikkaasti suutain suppuun muikauttauen,

Selef " kovaa sankarillisteisen ihmeteltäväistä tekoa oleva aito kovis" Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt alkaa näyttämään hyvältä. En ole aivastanut tänään kertaakaan , eilenllisellisellisyytessä aivastelin. Niistänyt oon jotkut kerrat, kutinan tunteys síeraimistossa on ainoa oire enää. Tulin just kävelöimästä 3h334min ilman yhtään stoppausta.

Kävely meni kankeahkollisteismielisesti alussa, mutta jossain tunnin kohjalla solahjin virtaan ikänkuin ja kävelillisöin " virran vieallisöimänä" ajan kulujessa, jalkojen heilujessaeteenpäin maan pintaisellisessa.

ulla on ejelleenperliininmunkkipaketti 4kpl pakastimessa koskemattomana, sinetöityllisenä.

Mä oon mukava kovan sankarimies.

Suurlihaksikkaasti suutain suppuun muikauttauen,

Selef " kovaa sankarillisteisen ihmeteltäväistä tekoa oleva aito kovis" Urge

" Tulin just kävelöimästä 3h334min ilman yhtään stoppausta."

3h34min.

Leuka lievästi koholl,

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Tulin just kävelöimästä 3h334min ilman yhtään stoppausta."

3h34min.

Leuka lievästi koholl,

Selef Urge

Aidossa flunssassa ei kukaan kävele ulkona 3,5 tuntia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aidossa flunssassa ei kukaan kävele ulkona 3,5 tuntia.

Tää Sergei on kova valehtelemaan.

• Anonyymi

Lunssasa oon ejelleen mutta paikoilani en malta olla. Tulin äsken 66min , puskaloitunut pisutauko 2 min, 80 min lunssalloimis kävelyksellisiöimiseltäin, totalitäärinen kävelyllisyys totaalisuujessaan 2h26 mänyyttija.

Ystähäälliseesti,

Selef " lihaksikkoälykköhymysuullisteikkoileikkoepäheikkovoimalikko" Urge

• Anonyymi

Taidat tahallasi vahvistaa flunssaasi. Aidossa flunssassa ei rasiteta kroppaa, vaan levätään.

Yritätkö saada keuhkokuumeen ja sen avulla lisää huomiota itseesi, esirukouksia ja voivotteluita?

• Anonyymi

Kiitos, että rukoukset monet, monet kuulit sä
      Kiitos, että pyynnöt toiset
      Eivät saaneet täyttyä
      Kiitos, kun mä hädässäni
      Avun saan sun kauttasi
      Kiitos, että synneistäni
      Vapahtavi poikasi.

Hallelujah ja armoa ja kirkkautta.
      Olet meille rakas veli.

• Anonyymi

Nyt luterilainen virsi kummasti kelpaa teille. Yritättekö vaikuttaa kristityiltä?

Tiedämme kyllä, jo pelkästään tältä foorumilta, mitä todella ajattelette luterilaisista ja virsistä, joita myös muuan Hgin Saalemin "vanhimmistoveli" aikoinaan pilkkasi "seurkuntanne" lavalla "S:tanan virsiksi". Jätkältä tuli lopulta vaahto suusta ja joku toinen "pastorinne" (muist. V. Luoto) kävi vetämässä hänet pois mikrofonin takaa.

• Anonyymi

Siunausta ja paranemista.
      Olen mukana rukousringissä.

• Anonyymi

Mitäpä lisään. Mitäpä pois otan.
        Jos ei isä auta. Äiti auttaa.
        Ja äitistähän me ollaan tultu kaikki.
        Enee tai vähee.
        Paranemisiin Sergei. En enää taudin tuossa vaiheessa kehoita ottamaan sisäisesti lämmintä "munkkikamfeeria", kurlaten, ainoastaan lääkkeeksi sisäisesti. Lääkkeeksi.
        HUOM! Ei heikkopäisille, räyhähengille.

Siunausta kaikille leideille ja miehille.

• Anonyymi

Kerro Selef tänne myös, kun tervehdyt. Iloitaan rukousvastauksista koko palstan kesken. Kun alat uskomaan ja jo nyt kertomaan läheisillesi että olet parantunut, paranet todella. Tämä on tullut todistettua useaan kertaan.

• Anonyymi

Noitapiiri tekee temppujaan.

He kyllä tietävät, että flunssa paranee kahdessa viikossa (ellei sitä tarkoituksella pitkitä, kuten Selef selvästi yrittää. Lähti flunssassa jopa torille!), mutta yrittävät saada luonnollisen tapahtuman vaikuttamaan kuin heidän loitsujensa ("esirukoukset") aikaansaannokselta.

Toisekseen he yrittävät saada Kristuksen Nimen pilkatuksi taikatempuillaan, ihmisteolla: >>Kun alat uskomaan ja jo nyt kertomaan läheisillesi että olet parantunut, paranet todella. Tämä on tullut todistettua useaan kertaan.<<

He eivät piittaa totuudesta. "Kuten on tullut todistettua moneen kertaan". Jos sairas väittää olevansa terve, hän valehtelee. Kehoittavat valheelliseen temppuiluun, jolla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa, vaan kuten itsekin opettavat: pelkkä taikatemppu.

Tuo on muuten perushelluntailaista okkultismia: jo vuosikymmeniä sitten he mm. opettivat, että kun "kiittää jo saaneensa, näin "Pyhä Henki" on jo vaadittu antamaan armolahjojaan." "Lausu nopeasti "kiitoskiitoskiitoskiitos" niin kielesi menee solmuun ja alat puhua kielillä!"

Noin saatu "kielilläpuhe" ei kuitenkaan ole Itse Pyhän Hengen vaikuttamaa vaan ihmis- eli noitakeinoin saatua demonista puhetta.

Helluntailaiset eivät näköjään ole lainkaan muuttuneet, tehneet parannusta. Mikä on ollut noituudelle ja satanismille perustettua, sitä se näyttää olevan edelleenkin.

"Tämä on useaan kertaan todistettu."

Tähän kaikkeen nuo noidat haluavat kaikkeen okkulttiseen mieltyneen Selefinkin johdattaa. Sillä aina lopulta Jeesuksenkin nimissä esitetty valhe paljastuu ja Kristus häväistyksi. Tätä, esim. valheprofetioita "Pyhän Hengen nimissä" helluntailaiset pilkkaajat tekevät jatkuvasti..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noitapiiri tekee temppujaan.

He kyllä tietävät, että flunssa paranee kahdessa viikossa (ellei sitä tarkoituksella pitkitä, kuten Selef selvästi yrittää. Lähti flunssassa jopa torille!), mutta yrittävät saada luonnollisen tapahtuman vaikuttamaan kuin heidän loitsujensa ("esirukoukset") aikaansaannokselta.

Toisekseen he yrittävät saada Kristuksen Nimen pilkatuksi taikatempuillaan, ihmisteolla: >>Kun alat uskomaan ja jo nyt kertomaan läheisillesi että olet parantunut, paranet todella. Tämä on tullut todistettua useaan kertaan.<<

He eivät piittaa totuudesta. "Kuten on tullut todistettua moneen kertaan". Jos sairas väittää olevansa terve, hän valehtelee. Kehoittavat valheelliseen temppuiluun, jolla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa, vaan kuten itsekin opettavat: pelkkä taikatemppu.

Tuo on muuten perushelluntailaista okkultismia: jo vuosikymmeniä sitten he mm. opettivat, että kun "kiittää jo saaneensa, näin "Pyhä Henki" on jo vaadittu antamaan armolahjojaan." "Lausu nopeasti "kiitoskiitoskiitoskiitos" niin kielesi menee solmuun ja alat puhua kielillä!"

Noin saatu "kielilläpuhe" ei kuitenkaan ole Itse Pyhän Hengen vaikuttamaa vaan ihmis- eli noitakeinoin saatua demonista puhetta.

Helluntailaiset eivät näköjään ole lainkaan muuttuneet, tehneet parannusta. Mikä on ollut noituudelle ja satanismille perustettua, sitä se näyttää olevan edelleenkin.

"Tämä on useaan kertaan todistettu."

Tähän kaikkeen nuo noidat haluavat kaikkeen okkulttiseen mieltyneen Selefinkin johdattaa. Sillä aina lopulta Jeesuksenkin nimissä esitetty valhe paljastuu ja Kristus häväistyksi. Tätä, esim. valheprofetioita "Pyhän Hengen nimissä" helluntailaiset pilkkaajat tekevät jatkuvasti..

Syksykin on vaikeaa aikaa joillekkin.

• Anonyymi

Saattaa olla että oon terveellinen nyt jo. En oo ihan varma siitä. Pikku kutinantuntemusta on sieraimistos, kaikki muut oireet ovat poistuaallisteisuujes.

Tää kutina tunne on yleensä merkki siitä että aivastelen ja nenä vuotaa, muta nyt ei ooo ollut kunpaakaataan tänään. Jännittää tietty vähän olisko se sitten tässä tää tauvikkuus sitten lusillisoituna.

Siltä alkaa lupaallisoivasti vaikuttaallisoimaan. Seuraavaa tautii ootelles ja ylöstenpuuta,

Selef " 100prosaitokovis100pros" Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla että oon terveellinen nyt jo. En oo ihan varma siitä. Pikku kutinantuntemusta on sieraimistos, kaikki muut oireet ovat poistuaallisteisuujes.

Tää kutina tunne on yleensä merkki siitä että aivastelen ja nenä vuotaa, muta nyt ei ooo ollut kunpaakaataan tänään. Jännittää tietty vähän olisko se sitten tässä tää tauvikkuus sitten lusillisoituna.

Siltä alkaa lupaallisoivasti vaikuttaallisoimaan. Seuraavaa tautii ootelles ja ylöstenpuuta,

Herralle KIITOS!!!! Selef urge on parantunut Jumalan kirkkauden vaikutuksesta.

Kiitoslaulu taivaisiin asti raikukoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onneksi olkoon parantumisesta. yritä jatkossa olla sairastumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onneksi olkoon parantumisesta. yritä jatkossa olla sairastumatta.

Aitoa flunssaa ei voi yrittämällä estää, jos virus iskee, se iskee.

Vale-flunssan poissaolon voi tietenkin aina estää ja heittäytyä taas taudin hurmaan heti kun kaipaa huomiota.

Eikä Selef ole mikään nuori mies, kuten noitapiiri yrittää täällä eksyttää luulemaan. Ihan itsensä henkisesti jälkeenjättänyt aikuinen hän kyllä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syksykin on vaikeaa aikaa joillekkin.

Varsinkin mielenterveysongelmaisille...

• Anonyymi

Vieläkö selehvi haikailet Rav4:n ostamisesta? Sen uusi 2026-malli on omasta mielestäni, valitettavasti, lähinnä hölmön (ökyn) näköinen. No... GR Sport-varustetasolla ehkä vähän siedettävämpi...

https://moottori.fi/uutinen/koeistuttu-toyota-rav4n-kuudes-sukupolvi-no-nyt-on-jyrkkaa/

Vaan mites olis tämä konservatiivisempi ja konservatiivisemman näköinen Corolla Cross vaikkapa kaksilitraisena ja nelivedolla?

https://moottori.fi/uutinen/koeistuttu-toyota-corolla-cross-se-c-hrn-konservatiivisempi-velipuoli/

• Anonyymi

• Anonyymi

Kyllä. Oon tehnyt aikalailla sen päätöksen että ostan RAV nelosen 306 heppasena ja uutena. Nelivetokin siinä on. Tämä siinä tapauksessa jos saan 8 prossan käteismaksajaalennuksen ja haluamani kohtalaisen vaihtohyvityksen rakkaasta alle 200.000km ajetusta toimivallisesta romustani, jolla tiejän pystyvän ajelemaan vielä vuosikaujet tietyistä syistä, jotka koskevat kyseisen auton extraihmeteltävää alustaruostesuojausta ennenkaikkeja.

Se joka romuni ostaa saa auton monelliselliseisteiksi vuosiksi, uskallan väittää näin. Ensi vuonna kun katsastan autoin niin sen jälköön mään Toyotalle kysymään miten olisi 8 pros listautamahinnasta alentus ja autosta romullistuasta sopivainen hyvitys. Vetojan myös Toyotalle esitelmän pijollisen kautta että uus autohan halpuu hinnaltaan saman tien sen 8pros kun ovesta ulos ajeloo ja silleen. Mulla on muitakin teesejä joita tuon esin. Jollei Totýotalla taivuta vaatimuksiini niin ajelen vuojen eteenpäin jälleen romulla ja koitan sitten samaa tenppua uuvestaan toyotalla tai jos mieli muuttunut automerkin suhteen niin sitten jossain mersullisella vehollisella kyselen että miten se olis se 8 pros alennus. Tiijän ainakkin kahjen ihmisen saaneen 8 prossan alentuksen autoa ostaissam, joten mulle on turha selitellä yhtään mitään sellaista ettei se käy nyt päinsä vaan silloin jos sellaista automyyjä puhuisi niin mä tulistumalla tulistuisin ja lähtisin saman tien pois ja neuvottelu loppuu just siihen.

Myyjän tulee hymyillä leveästi ja sanoa, toiveenne olkoon lakini, suostun 8 prosentin listahinta aleellisuuteen mielelläni.

Selef Urge

• Anonyymi

Mulla on metsää ja jouvun välillä ajelemaan metsäpalstoille metsäteillä eri syysteisistä kyttäämään mitentuunit tehty metänhoitoyhjistyksel , miten puullisteiset taimellisteiset lähtenet kasvaa könkeröimään, mustikkapaikoille salaisille suursatoisille, sienimestoille salaisille suursatoisille jne. ja ne tiet ovat matalaprofiilisille autoille vaaranpaikkoja kun kivi törröttää keskellä tietä ja siten se kolahtaa auton pohjaan. Kerran vuosikausija niin on käynyt kun mänin liijan nopejaa lijan pimejällä eteenpäin. Onneksi tuho ei siitä seurannut alustaan.

RAV 4 on katumaasturi, mutta sopii mettäteillekin , ainakin mun ajamille mettäteille kuin nenä päähän.

Lihaksikkaasti,

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtuuhintaiset Corollat säilyttävät kuulemma parhaiten arvonsa. Kysymys onkin ehkä siinä, että kehtaako sellaisen kanssa näyttäytyä Viikin Prisman parkkipaikalla?

https://www.is.fi/autot/art-2000011449653.html

Kävin muuten tänään ja eilenkin Viikin Rismassa ja kehtaamisen kanssa ei ole koskaan ollut onkelmija olla esillä yli 20 romulootassain, joten tuskinpa uuvessa ov epäromussakaan olisin kehtaamatta.

Mulla on leuka kohollameininki olipa taloustilanne mikä tahansa. Senmoisuus luoneellisuujen voittoisuus oon ollut pennust tänne ikäisyyksiin asti.

Miksi ihmeessä autoisuus merkkais itsetuntoisuusasijoissa yhtään: It means nothing, nothing.

It means nothing, nothing.

Kunhan on toiveekkeellisuus päästä mukaan ulösottoon/tempaukseen niin mun itsetunto ja olotila on taatustillisesti kypällisyyves.

Laitoin just lohta paistinpannulle länpeiemään ja uusii perunoitakin laitoin kattiloitumaan kiehumaitomaansa ootelleisuujes.

Jeesusta rakastajen,

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin muuten tänään ja eilenkin Viikin Rismassa ja kehtaamisen kanssa ei ole koskaan ollut onkelmija olla esillä yli 20 romulootassain, joten tuskinpa uuvessa ov epäromussakaan olisin kehtaamatta.

Mulla on leuka kohollameininki olipa taloustilanne mikä tahansa. Senmoisuus luoneellisuujen voittoisuus oon ollut pennust tänne ikäisyyksiin asti.

Miksi ihmeessä autoisuus merkkais itsetuntoisuusasijoissa yhtään: It means nothing, nothing.

It means nothing, nothing.

Kunhan on toiveekkeellisuus päästä mukaan ulösottoon/tempaukseen niin mun itsetunto ja olotila on taatustillisesti kypällisyyves.

Laitoin just lohta paistinpannulle länpeiemään ja uusii perunoitakin laitoin kattiloitumaan kiehumaitomaansa ootelleisuujes.

Jeesusta rakastajen,

Selef Urge

Ota Sergei itelles akka. Ja pullistele sille. Vois olla suurempi kate.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota Sergei itelles akka. Ja pullistele sille. Vois olla suurempi kate.

Jos ei se saa. Siks pullistelee täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on metsää ja jouvun välillä ajelemaan metsäpalstoille metsäteillä eri syysteisistä kyttäämään mitentuunit tehty metänhoitoyhjistyksel , miten puullisteiset taimellisteiset lähtenet kasvaa könkeröimään, mustikkapaikoille salaisille suursatoisille, sienimestoille salaisille suursatoisille jne. ja ne tiet ovat matalaprofiilisille autoille vaaranpaikkoja kun kivi törröttää keskellä tietä ja siten se kolahtaa auton pohjaan. Kerran vuosikausija niin on käynyt kun mänin liijan nopejaa lijan pimejällä eteenpäin. Onneksi tuho ei siitä seurannut alustaan.

RAV 4 on katumaasturi, mutta sopii mettäteillekin , ainakin mun ajamille mettäteille kuin nenä päähän.

Lihaksikkaasti,

Selef Urge

Selefin henkiset "lihakset" on kyllä nähty.

Ranska muuten varautuu suursotaan puolen vuoden sisään, eli maaliskuuhun mennessä. Siellä jo vauhdilla varustetaan sotasairaaloita, joissa pitäisi kyetä hoitamaan peräti 100 000 haavoittunutta:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f5f229cc-a450-4721-8f89-f1db3fd0d961

Suomi tietysti ei ole tehnyt yhtään mitään, sillä Ruotsi, nukkepresidenttinsä Stubbin tuella antaa tapattaa meidät, jotta maa olis mahd. tyhjänä fenno-ryssistä, ruotsalaisten tänne marssiessa.

Googi ja Maagoggi hyökkää! Nyt Selef äkkiä metsään, kaivamaansa poteroon, jossa piileksiä, odottaa melleristien omaa "tempausta", kun niin lihaksikkaasti jänistää!

• Anonyymi

oletko putinin kannattaja? vaikutat erikoiselta ? oletko venäjält tullut Suomeen? Nimesi perusteella epäilys herännyt , Sergeiksi sinut tiedetään.Miksi et pysynyt Googissa?

https://www.youtube.com/watch?v=cuj3NHko8Ic

• Anonyymi

Luultavimmin jostain Kainuusta kotoisin oleva varakas tyyppi, jolla pahoja, henkisiä ongelmia.

Suomen kielen ja suomalaisten kunnioittamattomuus viittaa enemmänkin mahd. ruotsalaisuuteen kuin itänaapuriin, josta on jo vuosien ajan, vailla mitään omaatuntoa, levittänyt toisen suomenruotsalaisen / amerikkalaisen sotapropagandistin ja siellä koulutetetun manipuloijan, Leo Mellerin (mm. CIA) perättömiä, rauhanvastaisia väittämiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavimmin jostain Kainuusta kotoisin oleva varakas tyyppi, jolla pahoja, henkisiä ongelmia.

Suomen kielen ja suomalaisten kunnioittamattomuus viittaa enemmänkin mahd. ruotsalaisuuteen kuin itänaapuriin, josta on jo vuosien ajan, vailla mitään omaatuntoa, levittänyt toisen suomenruotsalaisen / amerikkalaisen sotapropagandistin ja siellä koulutetetun manipuloijan, Leo Mellerin (mm. CIA) perättömiä, rauhanvastaisia väittämiä.

olipa häijysti sanottu . missä lähimmäisen rakkaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olipa häijysti sanottu . missä lähimmäisen rakkaus?

Mikä tuossa oli häijysti sanottua, jos se on totta ?

• Anonyymi

Aito Selef Urge ei ole varmaan pariin vuoteen enää täällä kirjoitellut.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      442
      2936
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      20
      2486
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2225
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      123
      1971
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      249
      1639
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1274
    7. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1240
    8. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1225
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1213
    10. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1198
    Aihe