Lautojen kera voi joutua käräjille.
Käräjillä lautamies
23
921
Vastaukset
- Anonyymi
👩🦳 lauta nainen.
- Anonyymi
äijäää ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äijäää ....
💐 siinä on kukkia!
- Anonyymi
🦧 miettii
- Anonyymi
Ihmisillä on apinan aivoista lukemalla koulutetut taidot.
- Anonyymi
🌲, 6 lautaa
- Anonyymi
🤗 yes
- Anonyymi
Kylän lautamiehet yleensä istuneet käräjillä!
- Anonyymi
Kiero lautamies?
- Anonyymi
Mualata
- Anonyymi
165 senttimetriä lautaa.
- Anonyymi
🤰outokumpu vatsassa
- Anonyymi
Sahalla voi soittaa musiikkia, kappale: vielä niitä honkia humisee
- Anonyymi
Lautamies kävellyt selvästi päin mäntyä??
- Anonyymi
☃️ lumiukko pihalla?
- Anonyymi
Puita!
- Anonyymi
Tikku viina tukkihumala
- Anonyymi
Olin nuorena lautapoikana raksalla. Vaihdoin alaa kun lautamieheksi ylennys oli pitkässä puussa
- Anonyymi
Äiti käski hakee kahvipuita hellaaan kävin sanoin naapurin pojalle että meillä on omat kahvit puissa
- Anonyymi
Puupää
- Anonyymi
Ei haittaa sano Topi kun oli kymmenen lasta ja puumulkku
- Anonyymi
Autuaita puupäät ne pysyy veden pinna sanoi Nooa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191