Miten käy valehtelijoille ilman mielenmuutosta?

Anonyymi-ap

”Mutta pelkureille ja uskottomille, ja hirmuisille, ja murhaajille, ja salavuoteisille, ja velhoille, ja epäjumalisille, ja kaikille valehtelioille pitää osa oleman siinä järvessä, joka tulesta ja tulikivestä palaa, joka on toinen kuolema.”
Ilm 21:8

34

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

• Anonyymi

”Men de fega och de otrogna, och de som hava gjort vad styggeligt är, och dråpare och otuktiga människor och trollkarlar och avgudadyrkare och alla lögnare skola få sin del i den sjö som brinner med eld och svavel; detta är den andra döden."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Men de fega och de otrogna, och de som hava gjort vad styggeligt är, och dråpare och otuktiga människor och trollkarlar och avgudadyrkare och alla lögnare skola få sin del i den sjö som brinner med eld och svavel; detta är den andra döden."

But the fearful, and unbelieving, and the abominable, and murderers, and whoremongers, and sorcerers, and idolaters, and all liars, shall have their part in the lake which burneth with fire and brimstone: which is the second death.

• Anonyymi

Ja varsinkin ilman Pelastajaa, Jeesusta Kristusta.

• Anonyymi

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
        Joh 14:6

• Anonyymi

Ei käy kovinkaan pahasti, kannattaa jatkaa harhaoppista valehtelemista väittäen valhetta totuudeksi kuten harhaoppisilla on tapana.

• Anonyymi

Oletko ottanut selville miten käy patologisille valehtelijoille, vainajan muiston julkisille häpäisijöille yms.

• Anonyymi

Metaanikaasu polttaa takapuolta Jerusalemin kaatopaikalla.

• Anonyymi

Sinuakin on Jeesus pitkään kutsunut totuuden tietä kulkemaan ja ikuiseen elämään. Meillä on vain tämä pieni, lyhyt elämä.

Jesus sanoi hänelle: minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kenkään tule Isän tykö, vaan minun kauttani.
        Joh 14:6

• Anonyymi

TS tekee tilin Jumalalle.

• Anonyymi

Tai niin Jeesus muka sanoi.

• Anonyymi

Aloituksen sanat sanoi apostoli Johannes.

• Anonyymi

Ihmisen kuollessa tuntoaistit häviää, eikä kuollut ihminen tunne enää mitään kipua.

• Anonyymi

Saarn. 9:10

Tee kaikki, mitä voimallasi tehdyksi saat, sillä ei ole tekoa, ei ajatusta, ei tietoa eikä viisautta tuonelassa, jonne olet menevä.

• Anonyymi

Jesus sanoi hänelle: minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kenkään tule Isän tykö, vaan minun kauttani.

• Anonyymi

Huonosti!

• Anonyymi

Käy ihan samalla tavalla kuin teillekin. Uskomisenne ja saarnaamisenne auttaa vain teitä itseäänne vain tässä elämässä ja vain jos siltä nyt tuntuu. Tuntuuko siltä?

Ilmestyskirjaan päätyneet lukijat ovat unohtaneet tärkeimmän, jos ovat sitä koskaan ymmärtäneetkään. Parasta olisi jos vielä kääntäisitte sen Raamattunne takakannenkin kiinni. Kirja tuli siten luetuksi.

Laita kirja sitten takaisin hyllyyn ja ala elää uudestaan!

• Anonyymi

Mieluummin jätepapei keräykseen. Kannet pitää poistaa, kuuluvat kartonkijätteeseen.

• Anonyymi

Aika fiksusti sanottu.
        Kannattaa jättääkin se raamattu sinne kirjahyllyyn.

• Anonyymi

Valehtelijat pääsevät puikkoihin Kremliin ja Valkoiseen Taloon.

• Anonyymi

Pääsevät papeiksi, saarnamiehiksi, evankelisistoiksi, yms.

• Anonyymi

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...
      "min lögnaktighet"....eikä ihminen sille perusluoteelleen voi mitään. Vanhemmiten ne piirteen usein vain korostuvat.

Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

• Anonyymi

"Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...
        "min lögnaktighet"....eikä ihminen sille perusluoteelleen voi mitään. Vanhemmiten ne piirteen usein vain korostuvat."
        Voiko tuon tulkita niin, että ne Paavalin fanaattiset kannattajat ovat idolinsa kaltaisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"min lögnaktighet"....eikä ihminen sille perusluoteelleen voi mitään. Vanhemmiten ne piirteen usein vain korostuvat."
        Voiko tuon tulkita niin, että ne Paavalin fanaattiset kannattajat ovat idolinsa kaltaisia?

Eikä siinä vielä kaikki.

Paavali sai uuden henkioppaan, Saatanan enkelin, jota ei otettu pois rukouksista huolimatta.
        Paha demoni piti Paavalia vallassaan, eikä mies mahtanut sille yhtään mitään.

Room. 7:20

"Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti,
        JOKA MINUSSA ASUU."

Room. 7:19 "sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä siinä vielä kaikki.

Paavali sai uuden henkioppaan, Saatanan enkelin, jota ei otettu pois rukouksista huolimatta.
        Paha demoni piti Paavalia vallassaan, eikä mies mahtanut sille yhtään mitään.

Room. 7:20

"Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti,
        JOKA MINUSSA ASUU."

Room. 7:19 "sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen."

King James

2. Kor. 12:7

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisia alistavat lahkot perustavat oppinsa juuri Paavalin puheisiin, joilla naisia on lupa alistaa ja vaientaa. Muuten ne lahkot eivät pysyisi pystyssä.

Paavali riehui Korintossa ja määräsi naiset hijaiseksi ja pitämään huntua ja burkaa.

1. Kor. 14:34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

1. Kor. 11:6

Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

• Anonyymi

Saatanan enkeli antoi Paavalille valtavat fyysiset voimat ja nyrkkeilijän lahjat.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

• Anonyymi

Miksi sinä Teuvo olet valehdellut jatkuvasti, että olet edesmennyt? Miksi elät valheessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä Teuvo olet valehdellut jatkuvasti, että olet edesmennyt? Miksi elät valheessa?

Joh. 11:25

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

Valhe on valhe, vaikka kuinka sitä Jumalan sanalla kuorruttaisit. Valehtelu on synti. Miksi harjoitat valehtelua? Et ole edesmennyt, vaikka niin väität.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valhe on valhe, vaikka kuinka sitä Jumalan sanalla kuorruttaisit. Valehtelu on synti. Miksi harjoitat valehtelua? Et ole edesmennyt, vaikka niin väität.

Teuvo ja Jeesus taivaassa säälivät sinua, kun et pysty luopumaan vihasta ja katkeruudestasi. Meille palstalaisillehan sinä olet pelkkä valehteleva hupiukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."
        Saattaahan se niinkin olla. Se vain on varmaa, että yli 3 vuotta sitten kuollut ja tuhkattu vainaja ei jollekin raamattupalstalle kirjoittele jotain rikollista Paavalia, tai ketään muutakaan herjaten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."
        Saattaahan se niinkin olla. Se vain on varmaa, että yli 3 vuotta sitten kuollut ja tuhkattu vainaja ei jollekin raamattupalstalle kirjoittele jotain rikollista Paavalia, tai ketään muutakaan herjaten.

Vainajille tulisi jättää hautarauha.

• Anonyymi

Tätä pitänee kysyä Trumpilta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13535
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      72
      4308
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      3407
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      401
      1300
    Aihe