Onko juutalaiset Jumalan valittu kansa?

Anonyymi-ap

Jumalan silmäterä, omaisuuskansaa ja etuoikeutettu muihin kansoihin nähden?

29

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka eivät noudata kymmentä käskyä, joista yksi on ÄLÄ TAPA. Tämä jumalan valittu vitun kansa on tappanut n. 65.000 palestiinalaista ja vähän muitakin. Ja tapetuista on lapsia varmaan jo 20.000!

• Anonyymi

Antisemitisti, kiihotat vain itseäsi! 😂

• Anonyymi

Ei kannata uskoa Saatanan joukkojen valheita noista määristä, joiden joukosta ei ole eritelty edes taistelijoita

• Anonyymi

Ei kellään ole vapaalippua taivaaseen.

Kyllä juutalaistenkin tulee tehdä parannus ja kääntyä pois jumalattomuudesta Jeesuksen puoleen eikä vanhan liiton opeilla tappaa oli sapatti tai ei.

Sitä Jumala odottaa eikä mitään erityistä varjelusta ole kuten historia näyttänyt, vaan Jeesuksen veri on heidän päällään kunnes nöyrtyvät ja kääntyvät Jumalan puoleen.

• Anonyymi

Silti juutalaiset ovat Jumalan valittu ja omiin nimiinsä (Isra EL) ottama kansa ja Israel Jumalan maa.

• Anonyymi

Niin ja Jumala on antanut oikeutuksen siirtokuntien tekoon palestiinalaisten maa-alueille 50 vuotta sitten!

• Anonyymi

Kerrotko tarkemmin mikä se palestiinalaisten maa-alue on mille Israel on rakentanut ?

• Anonyymi

Israelin päällä on rangaistus siihen asti kunnes ottavat Jeesuksen vastaan.

Ei Jumala siunaa nyt Israelia eikä sen toimia. Kuten ei ketään, joka niitä kannattaa.

• Anonyymi

Jumalan aivoitukset, oi sinä pyhä, näytät tuntevan paremmin kuin Jumala Itse!

Pyhäkouluako, oi sinä Jumalan pyhä neuvonantaja, Jumalalle pidät?

• Anonyymi

Istelin päällä on peite joka estää heitä näkemään Jeesusta Messiaana. Mutta tuo peite tullaan postamaan ja he tulevat kutsumaan Jeesuksen palaamaan maan päälle.
        Muslimit tuntevat Raamatun ja yrittävät estää Jeesuksen paluun tuhoamalla juutalaiset ja anastamalla heidän maansa ja Jerusalemin mihin Jeesuksen on määrä palata.

• Anonyymi

Onko unohdettu, ketkä murhamiehet hyökkäsivät Israeliin, tuon sodan aloittaen?!
      Oliko ensimmäinen kerta?
      Olisiko ollut viimeinen kerta?

• Anonyymi

Arabit on julmaa kansaa. Ei olis saanut ajaa heitä pois mailtaan ja sortaa heitä.

• Anonyymi

Kai Israel muistaa seuraavan kerran vartioida rajoja eikä anna omia kansalaisia terroristien käsiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai Israel muistaa seuraavan kerran vartioida rajoja eikä anna omia kansalaisia terroristien käsiin.

Hamas varmaan ottaa opiksi, ettei kannata ärsyttää lepäävät leijonaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arabit on julmaa kansaa. Ei olis saanut ajaa heitä pois mailtaan ja sortaa heitä.

Ketkä arabit on ajettu pois ja mistä?
        Juutalaiset on ajettu pois muslimimaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä arabit on ajettu pois ja mistä?
        Juutalaiset on ajettu pois muslimimaista.

Länsirannalta

• Anonyymi

Miten juutalaiset sattuivat juuri meidän pallollemme ja sivisaatiomme valituksi kansaksi?
      Universum on sivilisaatioita pullollaan !

• Anonyymi

Miten sinä ja sinu sukusi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä ja sinu sukusi?

Minä en olekkaan mikään Jumalan valittu. Siitähän tässä oli kyse
        Minä olen ollut tällä pallolla jo Atlantiksen ajoilta lähtien. Ja siitäkin taaksepäin tuhansia vuosia.
        Pienen pläntin olen ostanut maata ja siihen tein talon. Mutta sukututkimusta vois harkita.

• Anonyymi

Uusi liitto on solmittu Israelin ja Juudan kanssa, jotta Jumalan omaisuuskansa palaisi takaisin liittosuhteeseen Jumalan kanssa ja heistä tulisi taas Jumalan pappisvaltakunta. Israel on Jumalan omaisuuskansa ja kuninkaallinen papisto.

"Jos te nyt kuuntelette minua ja pidätte minun liittoni, niin te tulette olemaan kansojen joukossa minun oma kansani. Koko maailma on minun, mutta teistä tulee minun pappisvaltakuntani ja pyhä kansani.' Tämä sinun tulee sanoa israelilaisille."
      2 Moos 19:5,6

"Tulee aika", sanoo Herra, "jolloin minä teen uuden liiton Israelin kansan ja Juudan kansan kanssa. Tämä liitto ei ole samanlainen kuin se, jonka tein heidän isiensä kanssa silloin kun tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sen liiton he rikkoivat, vaikka minä olin ottanut heidät omakseni, sanoo Herra. "Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: 'Oppikaa tuntemaan Herra!' Sillä kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut, sanoo Herra. Minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejään."
      - Jer 31:31-34

• Anonyymi

Kun juutalaisten yhteydessä puhutaan Jumalasta, niin puhutaan Raamatun jumalasta Jahvesta, joka ei ollut Jumala, vaan ihmiskuntaprojektin määräaikainen vetäjä; projektipäällikkö ...onnistui siinä tehtävässä keskinkertaisesti. Jahve valitsi omaisuuskansakseen alkuperäiset rotujuutalaiset ...astinlauta ihmisten keskuuteen. Jahve on nyt nollattu, syrjäytetty, poissa pelikentiltä.

Nykyisen Israelin kohdalla on tapahtunut väestönvaihto; alkuperäisiä rotujuutalaisia väestä on ehkä 5%, loput ovat feikkijuutalaisia, pääasiassa vallanhimoisia kasaareja. Kasaarijohtoiset Yhdysvallat ja Britannia YK:n tuella perustivat väkivaltaisesti feikkijuutalaisille oman valtion arabien maille 1948. Nyky-israelilaisilla ei ole mitään tekemistä Jumalien kanssa, mutta sitävastoin demonien kanssa paljonkin.

• Anonyymi

Junalan liitto on ikuinen ja Raamattu kertoo hyvin tarkkaan miksi ja miten juutalaiset ja Israel ovat Jumalan oma kansa ja silmäterä.
        2000 vuotta hajaannuksessa ympäri maailmaa ja kieli ja uskonto säilynyt Jumalan varjelemaan. Nyt ovat profetian mukaan palanneet omaan maahansa eivätkä enää koskaan sieltä lähde,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Junalan liitto on ikuinen ja Raamattu kertoo hyvin tarkkaan miksi ja miten juutalaiset ja Israel ovat Jumalan oma kansa ja silmäterä.
        2000 vuotta hajaannuksessa ympäri maailmaa ja kieli ja uskonto säilynyt Jumalan varjelemaan. Nyt ovat profetian mukaan palanneet omaan maahansa eivätkä enää koskaan sieltä lähde,

Jahvelle annettiin määräaika; 12 000 vuotta, olla ihmiskunnan hallitsija. Useita tuhansia vuosia sitten Jahve teki liiton senaikaisten rotujuutalaisten kanssa. Liitto oli voimassa Jahven hallintokauden melkein loppuun saakka, päättyi toisen maailmansodan aikaan, koska näki, että feikkijuutalaiset eli kasaarit olivat korvaamassa aidot rotujuutalaiset. Jahve määräsi Hitlerin tuhoamaan feikkijuutalaiset, mutta ei onnistunut, kun feikkijuutalaisten hallitsemat Yhdysvallat, Britannia ja Neuvostoliitto tulivat estämään Jahven määräyksen. Feikkijuutalaisista tuli kompastuskivi nyky-Israelia siunaaville ihmisille ...se on demonien palvontaa.

Raamatun jumala Jahve oli keskinkertaisuus negatiivisesta luomislinjasta. Jahve oli negatiivinen alkuperältään, mutta tarkoituksenmukainen siihen tehtävään, johon hänet luojavoimien/positiivisten voimien toimesta asetettiin. Jahve poistui 1990 johtajan paikalta, ja on nyt ilman minkäänlaista vakanssia Hengen hierarkiassa. Ihmismassoille ei vieläkään paljasteta, että mikä on ollut IHMISENÄ OLEMISEN IDEA.

• Anonyymi

Ehkä olisivat ehkä eivät. Ensin pitäisi olla joku jumala joka valitsee.

• Anonyymi

Näet kovasti kuitenkin vaivaa.

• Anonyymi

nämä basaari kulttuurit on tälläisiä, kostoa, kostoa, kolmanteen polveen -- siinä se oppi ja pyhyys on...

• Anonyymi

Juutalaiset ehkä muuttaa Ameriikkaan omiensa luo.
      Koko eurooppa vihaa heitä ja vihamieliset arabit ympäröivät. Joka puolella.
      Mahdoton elää Israelissa tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Pitää ensin luoda sopiva jumala.

• Anonyymi

Juutalaiset ovat kuin terä silmässä

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      46
      4029
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      150
      3862
    3. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      79
      3656
    4. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      164
      3169
    5. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2723
    6. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      37
      2494
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      251
      2335
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      129
      2107
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      43