S-marketissa dieselin hinta on 1,779 € litra ja viereisellä kylmällä asemalla 1,444 €. Käppi on 34 senttiä litra, vanhassa rahassa 1,70 mk. Siinä saa tehdä ostoksia koko suvulle ennen kuin bonuksilla saa edes yhden tankillisen hintaeron kasaan.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kummastako kaupasta meinaat ostaa ittelles polttoainetta? Jos on vankka Osuusliikkeen kannattaja, niin silloin olisi hyvä vaan hakee osuusliikkeen kaupasta ne bensansa.
- Anonyymi
Minä olen osuuskaupan jäsen ja viiden-kuuden muunkin liikeen mitä uskollisin kanta-asiakas.
- Anonyymi
Tb on tällä hetkellä edullisin
- Anonyymi
Automaattiasema LO (Liete Oil) tarjosi riisseliä tänään asemallansa huittisjärvellä hintaan:1,2874
- Anonyymi
App, app, huittislainen sanoo tiisseliä. oot varmaan joku katteeline ulkopaikkakuntalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
App, app, huittislainen sanoo tiisseliä. oot varmaan joku katteeline ulkopaikkakuntalainen.
Olen huittislainen ja puhun Huittisten murretta mutta kirjoitan kirjakieltä.
- Anonyymi
Missä sijaitsee Huittisjärvi? Kerropa ihan tarkkaan. Tietojen mukaan Huittisissa ei ole yhtään järveä. Täällä palstalla ei saa valehdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sijaitsee Huittisjärvi? Kerropa ihan tarkkaan. Tietojen mukaan Huittisissa ei ole yhtään järveä. Täällä palstalla ei saa valehdella.
Sinun mielikuvituksessasi.
- Anonyymi
Siis missä???? Et vastannut kysymykseen. Huittisissa ei ole edelleenkään yhtään järveä. Ei vaikka kuinka provoa täällä huudat. Siis missä on järvi Huittisissa? Missä???
- Anonyymi
Onko siellä Sofia Virran päristöystävällistä dieseliä?
- Anonyymi
Upea nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upea nainen
... on vaatekauppa Säkylässä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561