Mitä ateistisella toiminnalla saavutetaan?

Anonyymi-ap

Mitä ateismissa saavutetaan sillä, että pilkataan toisille mahdollisesti tärkeitä arvoja?

41

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskeinen sisältö.
      Pyhät arvot ovat pseudoa.
      Voimakas härkämäinen
      telaketju ei kunnioitusta.
      Mutta kiinnostavaa arvuutella

    • Anonyymi

      Mitä teismissä saavutetaan sillä, että pilkataan toisille mahdollisesti tärkeitä arvoja?

      • Anonyymi

        En tiedä olen uskossa Jeesukseen
        Enkö ymmärrä mitä avaukseeni vastasit


      • Anonyymi

        Ja toivotellaan ihmisiä helvettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olen uskossa Jeesukseen
        Enkö ymmärrä mitä avaukseeni vastasit

        Sinun uskomusjärjestelmässä on sisäänrakennettu muiden uskontojen ja ateistien pilkka, Raamatusta sen voi lukea.

        Joten on minusta hyvin tekopyhää valittaa että ateistit pilkkaa näitä sinulle "tärkeitä arvoja".


    • Anonyymi

      Ainakin aabrahamilaisten uskontojen "pyhissä" kirjoissa pilkataan surutta ateisteja ja mita uskontoja. Jo pelkkä termi "pakana" on alunperin pilkkanimi muista uskonnoista.

    • Anonyymi

      Yleensä ateisti reagoi teistin epätosiin väittämiin. Se ei ole pilkkaamista että korjaa toisen harhoja.

      Palstoilla voi lukea jatkuvasti kaiken maailman näennäistiede väitteitä, jotka ovat haitallisia. Kyseinen henkilö selvästi levittää niitä, koska hänen uskonto romahtaisi todellisuudesta. Siinä vaiheessa on minulle aivan sama, onko se tärkeä arvo hänelle, vaan korjaan tuota valehtelua. Minulle on moraalisesti oikein puhua totta.

    • Anonyymi

      jos pilkkaat aku ankkaa niin kynin sinut !!!

    • Anonyymi

      Pohjan pohjalla on jokunen ateisti. Silmitön narsismi.
      Sama kuin äärifundis uskova. Joka heittelee rennosti
      tulijärveen(jaylenox75 tiktok) kyllä äärilaidan tavat on
      hektisiä. Kumma monologi.

      Voiko pyhä henki iskeä ateistia.

    • Anonyymi

      Jumalan palvonta ei voi olla tärkeä,
      koska siinä ei ole mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Ihmisten uskoon puututaan turhaa.
      Miksi atet ei tule mölisemään kirkkoihin.
      Moskeijoihin.
      Älämölön taso on kova.

      • Anonyymi

        Kirkoissa pauhaa niin kova möly,
        koska siellä aiheena on hölynpöly.
        Myös sanoma siel on aivan kierua,
        muistuttaa vahvasti aivopierua.


    • Anonyymi

      Ateistinen "toiminta" on sitä että ei uskota teistisiin jumaliin.

    • Anonyymi

      Adistine käzitys on typerintä ja järjen vastaIsta

    • Anonyymi

      Mitä sie saavutat tuolla, että morkkaat ateisteja?

    • Anonyymi

      Ateismilla tyhjätään armo.

      • Anonyymi

        Teismillä tyhjätään pää.


    • Anonyymi

      Seuratkaa jaylenox75 tiktok. Jos näin älykitä ateizteja tulisi uskoon. Mutta järkyttävä vastavoima. Vaikutta mieleen negatiivisesti. Ei rakkauta.

      • Anonyymi

        Tämä on ääri ilmiö.


      • Anonyymi

        Minun uskoontuloa varten täytyy Jumalan henkilökohtaisesti ottaa yhteys, mikään tiktok video ei saa minua uskoon.


    • Anonyymi

      Ateismi saa aikaan henkirikoksia karmea hommaa.
      Nyt mies ampui naisytävän ja itsensä. Koskettaa lähipiiristä. Vaikes uskoa todeksi että tapahtuu ja vie voimaa. Hirvittävää. Ei Jumalaa.

      • Anonyymi

        Miksi valehtelet ateismista? Missään kohtaa ateismia ei käsketä ampumaan ketään.

        Hirvittävää, että ateismista valehdellaan tuolla tavalla.


    • Anonyymi

      Ateismi ei kunnioita mitään uskontoja.
      Ne ovat toisille kaikki kaikessa elämässä.

    • Anonyymi

      Ateistina totean ettei minulla ole mitään ateistisia toimintoja.

    • Anonyymi

      Ateismilla saadaan hallaa uskonnoile.
      Uskonto voi olla ja on elämän tarkoitus miljardeille.
      Ateismi pyrkii tuhoanasn Kaiken. (Seuratkaa jaylenox75 tiktok.) Voiko ihminen mennä psykoosiin ateismista.
      Lääkinnällistä apua olisi jo hyvä saada. Vertaus.
      Uskonnot luovat turvaa. Ihmisille. Mutta jos ateisti ei ole saanut rakkautta. Niin jälki on tuhoavaa.

    • Anonyymi

      Kristinusko perustuu rakkauteen
      myös pilkkaajia kohtaan

      • Anonyymi

        Uskovaisena puiden pilkkojaa pilkkaan:
        Lyö kirveelläs sie omaan nilkkaan!


    • Anonyymi

      Kannattaa valita joku uskonto kuin ateismi.
      Ateistikin muuttuu kiltimmäksi. Uskoo sentään
      johonkin. Epäusko tuo riitaisuutta.

      • Anonyymi

        Ja usko se vasta riitaisuutta tuo. Miksi pitää luoda uusia lahkoja, että voi sitten riidellä ns. oikeasta opista?


    • Anonyymi

      muuten uppoaa vajakkiensuohon

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen päähänpinttymä sinulla on ateismista? Ihan kuin muut aatteet ja ismit eivät omasta mielestään olisi ainostaan oikealla asialla ....

    • Anonyymi

      Voivatko sosialidemokraatit pilkata kokoomusta ja heidän politiikkaansa ja päinvastoin, persut vasemmistoliittolaisia ja päinvastoin, ruotsalaisen kansanpuolueen kannattajat Suomen kommunistisen puolueen politiikkaa ja puolueen kannattajia ja päinvastoin jne., vaikka he näin tehdessään pilkkaisisivat toisille tärkeitä "arvoja"?

      Kun Raamattu tuomitsee ei-uskovat ikuiseen kidutukseen, jos nämä eivät alistu siinä esitetyn "arvomaailman" tahtoon, on täysin oikeutettua kritikoida ja pilkata tuota ihmisvihamielistä oppia ja sen kannattajia.

      • Sosialidemokratia alkoi vasta Kristofer Kolumbuksen lähdettyä etsimään Intiaa mutta ajautui Amerikkaan. Valtio maksoi matkakulut.


    • Anonyymi

      on täysin selvää että Raamatussa olevat helvettikäsitykset uskomattomille ihmisille ovat ihan ihmisen käsiala niitä ei mikään Jumala Kirjoita semmoisia asioita. ihmisen kätten jälki. uskonnollinen hurmio kyseessä. Jumala on hyvä. Ihminen on itsessään hyvä.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti luulo siitä, että ollaan itse oikeassa.

    • Anonyymi

      Lastentarha touhua!

      • Anonyymi

        Sinulle suositellaan kuitenkin apukoulu I luokkaa!


    • Anonyymi

      Ei toisten pilkkaamisella koskaan saavuteta mitään. Sehän vaan mustaa omaa sielua, eikö?

      Annetaan olla, kukin tavallaan ja eletään onnellisina omilla ajatuksillamme, eikös?

      Ei mua uskikset haittaa, monet kaverit on, nekin hyväksyy minut.

    • Anonyymi

      Toisinpäin nähtynä asiaa voidaan kysyä siten, että mitkä ovat ne asiat, jotka ovat ateismissa niin sensitiivisiä, että pitäisi jättää keskustelematta? *
      Ylipäätään on esitetty, että jonkinverran voitaisiin jäsentää sitä, missä kontekstissa olevaa ateistista tulkintaa tai tulkintaa ateismista kulloinkin käsitellään? **
      Ja, että tätä kautta voitaisiin päästä enemmän yhteisymmärrykkseen siitä mitä esitään. ***

      * osa ateisteista esittää, että ateismissa ei ole sensitiivistä kerrosta, mutta toinen osa toteaa mm. kaiken keskustelun ateismista olevan mahdotonta.
      ** seikat mistä ateistinen tulkinta muodostuu, muodostavat ateismista keskustelun ytimen.
      *** kohtelias keskustelu asiasta antaa kaikille yhtäläisen mahdollisuuden tuoda kokemuksensa ja näkemyksensä ateismista esille.

      • Anonyymi

        Näin ateistina vain kysyn, mitä asioita ateismissa pitää jättää keskustelematta? Miksi niistä on mahdotonta keskustella? Minulla itselläni ei ole tällaisesta mitään tietoa...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe