Peri Venäläinen malli "työläiset". Kuin meillä lakot hallitusta vastaan.
Venäjä loi kahtiajaon Suomeen. Stalin oli SDP puoluekokouksessa marraskuussa 1917, kohta perään tovereilta tuli yleislakko 14.11, jolla oli tarkoitus pehmittää vastarintaa tulevaan aseelliseen kapinaan, joka alkoi 27.1.1918..
6.12.1917 eduskunnassa SDP kaikki vastuti Suomen itsenäisyyttä 88-100. Tämä oli sovittu SDP puoluekokoksessa marraskuussa 1917, jota johti Stalin. SDP puheenjohtaja Kullervo Manner oli mukana yhtenä johtajana SDP aseelliseen kapinaan. Edellinen puheenjohtaja Otto Wille Kuusinen oli Venäläisten kanssa laatineet peri Venäläinen malli "työläiset".suunnitelman, miten Suomi liitetään Venäjään. Siinä oli mukana peri Venäläinen malli "työläiset".
Kommunistit ohjaili työläisiä, ihan kuten meilläkin juuri oli putkessa lakkoja hallitusta vastaan.
Putin voi yrittää samaa kuin itsenäisyyden alussa lakotkin apuina
7
103
Vastaukset
- Anonyymi
Lkaot maksoi miljardeja, nyt niillekkin etsitään paikkoja.
- Anonyymi
Määki muutan Venäjälle . Siellä ei oo ollut lakkoja sataan vuoteen . Nuo elokapina ja muutkin mielarit ovat heti vankilassa !
- Anonyymi
Onneksi olemme länsimainen demokratia ja oikeusvaltio . Länsimaisuuden ydin on vapaa lakko oikeus . Persut ja kokkarit sitä nyt yrittävät estää .
- Anonyymi
Hitlerin tuhosi heti ekaksi ay+liikkeen v. 1933 . Siten Hitlerillä
oli vapaa tie diktaattoriksi . - Anonyymi
Putlerin on aika vangita Kremlinin sotahullut ja antautua 1,9+ miljoonan ihmisen murhasta Haagiin !
- Anonyymi
Putin kylläkin rahoittaa EU n äärioikeistolaisia liikkeitä . Liity sääkin Putinin Wagner natsijoukkoihin . Voit päästä jopa Afrikkaan sotimaan . Ps. Saat hyvää palkkaa .
- Anonyymi
Putler elää edelleen 1500 lukua.
Voipi olla että ukko kokee elämänsä
yllätyksen.
Oli miten oli,
Venäjä on viemärissä ja
tämän maapallon
POHJASAKKAA.
Ei säälitä yhtään,
sitä saavat mitä tilasivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161