Jos sinulla olisi valta? Koneessa on tilaa kolmelle.
Kenet kolme maanpetturia lähettäisit Milan Jaffin kanssa Irakiin?
78
428
Vastaukset
- Anonyymi
Orpon, Purran ja Essayah lähettäisin.
- Anonyymi
Orpo, Purra ja Essayah ovat siis "maanpettureita" ?
Oletko nyt aivan varma? - Anonyymi
Mulla oli sama. Petturipurra, orpo ja essayah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo, Purra ja Essayah ovat siis "maanpettureita" ?
Oletko nyt aivan varma?Olen. Jäljet kertovat puolestaan.
Raamatussakin sanotaan: hedelmistään puu tunnetaan. - Anonyymi
Ehkä vaihtaisin Essayahin Keskisarjaan, vaikka Purran määräämää työtäänhän mies tekee.
- Anonyymi
Oikea valinta, ja koneessa olisi tilaa muillekin.
- Anonyymi
Halonen, Lipponen ja Backmann.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halonen, Lipponen ja Backmann.
Erkki vielä kaupan päälle.
- Anonyymi
Makwan Amirkhani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Jäljet kertovat puolestaan.
Raamatussakin sanotaan: hedelmistään puu tunnetaan.Minusta olet väärässä!
Jäkiä:
"Hallitus kasvattaa äitiysavustuksen arvoa 40 eurolla ensi vuoden budjettiesityksessä. Tällä muutoksella hallitus haluaa vahvistaa kotitalouksien, erityisesti lapsiperheiden, luottamusta tulevaisuuteen. Jatkossa äitiysavustuksen arvo on siis 210 euroa. Tällä hetkellä arvo on 170 euroa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkki vielä kaupan päälle.
Nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Jäljet kertovat puolestaan.
Raamatussakin sanotaan: hedelmistään puu tunnetaan.Sari puolustaa maata kuten Raamattu opettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sari puolustaa maata kuten Raamattu opettaa.
Vassujen on aivan turha kritisoida ketään siitä kuinka ihminen puolustaa maata tai ei puolusta. Vassut ei aatteensa mukaisesti välitä omasta kansasta paskaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vassujen on aivan turha kritisoida ketään siitä kuinka ihminen puolustaa maata tai ei puolusta. Vassut ei aatteensa mukaisesti välitä omasta kansasta paskaakaan.
Vassujen aate painottaa ylikansallisuutta aina. Se totisesti on nähty.
- Anonyymi
SDP, Vasemmistoliitto ja Vihreät. Siinä mun kolme valintaa.
- Anonyymi
Osa RKP:stä. Ainakin Biaudet.
- Anonyymi
Wow, kova kolmikko😃
- Anonyymi
Tynkkynen, Niikko ja Turtiainen.
- Anonyymi
Jussi Halla-Aho ja Aleksander Stubb.
- Anonyymi
Putkonen, Bäckman & random "patriootti" Tiltu tältä palstalta.
- Anonyymi
"random "patriootti" Tiltu"
- Voitko antaa tarkempia 'tuntomerkkejä' ja miten tuo henkilö on niin ihosi alle päässyt? - Anonyymi
Kannatan näitä.
- Anonyymi
Ainakin ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"random "patriootti" Tiltu"
- Voitko antaa tarkempia 'tuntomerkkejä' ja miten tuo henkilö on niin ihosi alle päässyt?Anonyymi kirjoittaja, joka tekee jatkuvasti avauksia, joilla pyritään aikaansaamaan sekaannusta ja epäjärjestystä yhteiskuntaamme. Hän vetoaa "kansan tahtoon" erota EU:sta, Natosta, eurosta, yleensä läntisestä järjestelmästä. Hän korostaa, miten venäjä on rauhanomainen naapurimme ja Suomen hyvinvoinnin tae.
Pitääkö jatkaa?
- Anonyymi
Tytti Tuppurainen, Sanna Marin ja Pekka Haavisto. Nämä roudasivat näitä terroristejä jopa armeija apuna Afganistanista ja lähi-idästä.
- Anonyymi
Persut toi 2015 enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut toi 2015 enemmän.
Nykypersut ei yhtään. He olivat silloin eri porukkaa kuin siniset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siniset sitten otti ritolat puolueesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siniset sitten otti ritolat puolueesta.
Nyt näillä poloisilla ei ole puoluetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykypersujen hallitessa sisäministeriötä kansainvälinen suojelu-statuksella (eli pakolaiset) Suomesta oleskeluluvan saaneiden määrä on tasaisesti kasvanut koko tämän vuoden ajan.
https://tilastot.migri.fi/index.html#decisions/23330 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi, Marinin hallituksen aikana Suomesta karkotettiin lukumääräisesti reilusti enemmän ihmisiä kuin Orpon hallituksen aikana.
https://tilastot.migri.fi/index.html#decisions/23332?start=588&end=599 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
orpopurran hallituksen aikana mamujen maahantulo on ennätys korkealla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut toi 2015 enemmän.
Ei niitä kukaan tuonut. Änkesivät tänne itse vaikka persut yrittivät estää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä kukaan tuonut. Änkesivät tänne itse vaikka persut yrittivät estää.
Ai miten "yrittivät estää"? Äskenhän tuossa yllä joku kertoi ettei persuilla ollut mitään tekemistä koko asian kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut toi 2015 enemmän.
Uli, uli, NykyPersut Eri Puole!!!
- Anonyymi
Maanpetturisyytös on raju syytös. Oletteko miettineet että asianosaiset voivat nostaa syytteen?
- Anonyymi
Onko lääkäri jo käynyt luonasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lääkäri jo käynyt luonasi?
Oletko sinä miettinyt asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä miettinyt asiaa?
Se on kovimpia syytöksiä joita tehdä voi. Minä en uskalla syyttää ketään sellaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kovimpia syytöksiä joita tehdä voi. Minä en uskalla syyttää ketään sellaiseksi.
Vittuako väliä. Ketään ei kiinosta kuka syyttelee mitäkin. Poliitikkoja saa kyllä arvostella. Tietääkseni vasemmisto on myös haukkunut nazeiksi persuja...mutta ai niin eihän se toimi niin päin....
- Anonyymi
Hallan tynkkysen ja purran
- Anonyymi
Nazzimalle raketti hanuriin ja matka kohti Afganistania voi alkaa.
Hyvät johtajat ovat aina itse eturivissä esimerkkiä antamassa, joten ehdottomasti virta, koskela ja nazi-antti. Todennäköisesti nämä tahot puolueineen tulevat kovasti karkotusta vastustamaan. Voisivat pitää miekkarin suurtorilla missä jaffa ja ex-vaimonsa ampunut pizzan pyörittäjä vaadittaisiin vapautettavaksi koska kaikkien elämä on yhtä tärkeää, vangitsemiset ja karkoitukset rajoittavat jakamattomia ihmisoikeuksia.
Kai viimeisenä keinona vihreiden oikeusoppinut, ehkä jopa -neet kieltäytyvät istumasta lentokoneessa estäen koneen löhdön, tästähän on jo rakentava vihreä esimerkki olemassa.
Tuo edellämainittu kolmikko olisi kyllä hyvä lisä lähi-itään; äkkiäkös ne siellä asiat laittaisivat kuntoon ja tekisivät siitä sosialistisen kehdon missä kaikilla on hyvä. Toki siellähän on jo islam ja kauheasti en ole mitään miekkareita tai muunlaisia poliittisia vastalauseita valtaapitäviä kohtaan nähnyt niin lienevät tyytyväisiä oloonsa?- Anonyymi
Älä viitsi persuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi persuilla.
Hienoa että vaikka kykysi ei riitä sen kuolan pyyhkimiseen suupielestäsi keksit siitä huolimatta jotain noin omaperäisiä letkautuksia.
Mahtaako iltapäiväroskat julistaa isoin otsikoin että sivälsit terävästi....kuten nykyään kaikki mitäänsanomattomat kommentit ovatten vaikka kenekä suusta kunhan on oikeamielinen hyvis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että vaikka kykysi ei riitä sen kuolan pyyhkimiseen suupielestäsi keksit siitä huolimatta jotain noin omaperäisiä letkautuksia.
Mahtaako iltapäiväroskat julistaa isoin otsikoin että sivälsit terävästi....kuten nykyään kaikki mitäänsanomattomat kommentit ovatten vaikka kenekä suusta kunhan on oikeamielinen hyvis.Palataan asiaan sitten kun näet joidenkin puoluejohtajien ilmoittavan vastustavansa Jaffin tai muiden rikoksista tuomittujen vapauttamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palataan asiaan sitten kun näet joidenkin puoluejohtajien ilmoittavan vastustavansa Jaffin tai muiden rikoksista tuomittujen vapauttamista.
Korjaan, ilmoittavan VAATIVAN Jaffin tai muiden rikoksista tuomittujen vapauttamista. Noinhan tässä väitettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan, ilmoittavan VAATIVAN Jaffin tai muiden rikoksista tuomittujen vapauttamista. Noinhan tässä väitettiin.
Missä niin väitettiin?, Itse luin tuolta edeltä että todennäköisesti, joka juuri olisi selkeä jatkumo näiden mainittujen poliitikkojen ihmisoikeusjulistuksille, kaikihan ovat arvokkaista ja ihmisvihaajat ei ottaisi rikollisia suomeen, palautushan kehittymättömiin yhteiskuntiin on vielä julmempaa kun vaikka esim. tämä jaffahan on niin kovasti kotiutunut jo suomeen, mahtaako pärjätä laisinkaa kotikonnuillaan kun on jo niin erilaiseen kulttuuripiiriin sopeutunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä niin väitettiin?, Itse luin tuolta edeltä että todennäköisesti, joka juuri olisi selkeä jatkumo näiden mainittujen poliitikkojen ihmisoikeusjulistuksille, kaikihan ovat arvokkaista ja ihmisvihaajat ei ottaisi rikollisia suomeen, palautushan kehittymättömiin yhteiskuntiin on vielä julmempaa kun vaikka esim. tämä jaffahan on niin kovasti kotiutunut jo suomeen, mahtaako pärjätä laisinkaa kotikonnuillaan kun on jo niin erilaiseen kulttuuripiiriin sopeutunut?
Etkö osaa lukea?
"Todennäköisesti nämä tahot puolueineen tulevat kovasti karkotusta vastustamaan."
Capiche?
- Anonyymi
Sofia Virta, Minja Koskela ja Nazzima.
- Anonyymi
Samaa mieltä täysin...sanna marin myös jos olisi vielä poliitikko...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä täysin...sanna marin myös jos olisi vielä poliitikko...
onhan se, ex-poliitikko, Cvssä lukee Pääministeri 😭😭😭😭
- Anonyymi
Suomesta tulisi parempi maa jos lähtisivät.
- Anonyymi
Sanna, Nasima, Tytti js Sofia.
- Anonyymi
Ja tietty Minja.
- Anonyymi
Maan koko hallituksen.
- Anonyymi
Koko Rkp ja Vasurit ja Vihreät opetusmuellessä.
- Anonyymi
Maanpetturuus on kuitenkin juridisesti määriteltävä asia, josta tuomioitakin on annettu. Oikeustapauksiakin siis löytyy.
Toweri-tuomioistuimen ja venäläisen oikeusjärjestelmän mukaiset puhdistukset näyttävät olevan tämän keskustelun ehdotuksissa vahvasti läsnä.
Tekijöinä ne "random Tiltut"? - Anonyymi
Syyttäjän ja ulosoton päälle siis.
- Anonyymi
Eva Biaudet, Maria Ohisalo, Tytti Tuppurainen
Täytyy sanoa että Ohisalo mainitessa joutuu toteamaan että joka asiassa on olemassa vieläkin huonompi vaihtoehto....mikä ikävästi konkretisoitunut vihreiden piikkipaikalla.
- Anonyymi
NE KAKSOSET JOTKA UHKAA KATKOA SUOMALAISTEN PÄÄT JA LAITTAA NE HIEKALLE
- Anonyymi
Orpo, Biaudet ja Adlercreutz.
- Anonyymi
Jos tilattaisiin samantien jumbojet ja se täyteen. Koko valtakunnan poliittinen kärki ja virkamiehet sekä pahimmat perseennuolijat kuntapolitiikoistakin.
- Anonyymi
Tää on hyvä. Pitäisi olla joku kansantuomio-oikeus, niin saataisiin kaikki vahingollinen aines pois päättäjistä.
- Anonyymi
Virta, Koskela ja Essayah.
- Anonyymi
Tapettasko loput. Jos tapettas niin mielluummin pahimmat silloin jättäisi tänne.
- Anonyymi
Äänestäjien pettäjä Marin ekana.
- Anonyymi
Koko sen jengin, häkissä, ruumassa.
Ks. sen ”musavideo”
Verkko, lasso, tyypit häkkiin, lastaus ….
Vapautus 10 km korkeudessa.
Ilman varjoa. - Anonyymi
SDP, Vasemmistoliitto, rkp ja Vihreät lisäksi osa kokoomuksesta.
- Anonyymi
Ruotsinkielinen Pohjanmaa pitää liittää Ruotsiin, niin patrioottinen persu saa rauhan matuista.
Toisaalta ilman svedu-herrasväen tekosia, vaikkapa tehtaita, patriootti savupirttiläinen söisi talvet paleltuneita nauriita, minkä keuhkotaudilta jaksaisi. - Anonyymi
Paljohan niitä löytyy vankilasta
- Anonyymi
Stubb Valtonen Häkkänen
- Anonyymi
Valtonen Stubb Orpo
- Anonyymi
Stypin,sannan,tippurisen,toverin,siinähän olisi 4 mutta lisää kyllä löytyy koko konellinen ja loput hiekka kankaalle😂
- Anonyymi
SIPILÄ EKAKSI !
- Anonyymi
Orpo, Purra ja Essayah.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645582Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411349Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla898606Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776654Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti22525Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.122334- 452154