Ilmeisesti ainakin Heinonen ja Sammallahti puheidensa perusteella ovat enemmän perussuomalaisia kuin kokoomuslaisia.
Siirtyykö osa kokoomuksen kansanedustajista perussuomalaisiin?
11
187
Vastaukset
- Anonyymi
SIIRTYMÄT EDISTÄVÄT PUOLUEIDEMME YHDISTÄMISTÄ.
- Anonyymi
Purra siirtyy kristillisiin, Adlercreutz kokoomukseen, Orpo ruotsalaiseen puolueeseen ja Essaya perussuomalaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra siirtyy kristillisiin, Adlercreutz kokoomukseen, Orpo ruotsalaiseen puolueeseen ja Essaya perussuomalaisiin.
Orpo siirtyy perussuomalaisiin, on jo henkisesti siirtynyt kera Essayahin.
- Anonyymi
kumpaakin puoluetta velvoittaa yli 600000 äänestäjää
turvallisuus yhdistää hyvin
selvä pesäero woke vihervassareihin- Anonyymi
Hallitus on kasassa ainoastaan kun svekoille annetaan kaikki mitä vaan keksivät haluta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus on kasassa ainoastaan kun svekoille annetaan kaikki mitä vaan keksivät haluta.
RKP osaa hommansa. He ovat hallituksessa puolustamassa äänestäjiään, mikä on heidän tehtävänsä. Persumisinterit ovat hillotolpalla. Siinä on iso ero!
- Anonyymi
HEINONE JA SAMMALAHTI AJAVAT YHTYMISTÄ PERSUJEN KANSSA.
UUSI PUOLUE P E R S K O K ON PERUSTEILLA. - Anonyymi
Kannustan Tereä.
- Anonyymi
Taitaa porukat PAETA persuista kuka MIHINKIN
- AnonyymiUUSI
Petyin Kokoomuksen jo silloin, kun menivät persutollojen kanssa ns. Al Hol välikysymykseen! Alhaisinta ja raukkamaisinta on tehdä politiikkaa lasten ja äitien hengellä ja elämällä. Siitä on sivistys kaukana sekä oikeudenmukaisuus!
Persut ja kokoomus on nykyään tosiaan samaa p*skaa! - AnonyymiUUSI
Kokkarit on kommaripuolue ja siksi jäsenistö liittyy persuihin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161