Kuulin Nellussa, että kolmen vuoden päästä.
Vimpelin lukio loppuu
21
562
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yllätä...
- Anonyymi
Nellu auki vissii enään kahtena päivänä viikossa? Miksi näin?
- Anonyymi
Ikämies-kantapeikot ostaa vain kupin kahvia. Jorinoillaan, huuteluillaan ja tuijotuksellaan häiriköi muita asiakkaita. Minä en k. o. kahvilaa kannata asiakaskunnan takia. En halua puheenaiheeksi, mihin liitetään puoliso, lapset, suku, ystävät, vaihtoautot, sähköpyörä, vene ym. Tuotteet muutamaa kuivaa viinerilaatua lukuun ottamatta on ihan hyviä eli kannatettavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikämies-kantapeikot ostaa vain kupin kahvia. Jorinoillaan, huuteluillaan ja tuijotuksellaan häiriköi muita asiakkaita. Minä en k. o. kahvilaa kannata asiakaskunnan takia. En halua puheenaiheeksi, mihin liitetään puoliso, lapset, suku, ystävät, vaihtoautot, sähköpyörä, vene ym. Tuotteet muutamaa kuivaa viinerilaatua lukuun ottamatta on ihan hyviä eli kannatettavia.
Sä olet taas ajanut sillä endurolla ojaan liian syvään ja rapaa on per...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kuule tätä kirjoittanut!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene äitisi syliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualla asuneena en koskaan tuollasta paskaa kuullut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sä vaan katsomaan sitä pesäpallo ja juo pää täyteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä puheen aiheet on pysyttävä vai pesäpallossa.
- Anonyymi
Oikein hyvä kun lukion loppuu
- Anonyymi
Joka vuosihan se loppuu.
- Anonyymi
Rahatkin loppuu.
- Anonyymi
Lukio ei lopu, oppilaat vain loppuu.
- Anonyymi
Nokka pystyssä itseään kuviin tunkeva kunnanjohto mahdollistaa tämänkin!
Voisiko taustaksi laittaa Lakaniemen ja sen "keisarin"?
- Anonyymi
Vimpeli ei halua minkäänlaista yhteistyötä naapurien kanssa. Koska vimpeli pitää itseään maailman napana .
- Anonyymi
Tuskin naapuritkaan haluaa minkäänlaista vimpelin kanssa.
- Anonyymi
Loppuu ne suojatyöpaikatkin.
- Anonyymi
35 v muualla asuneena täytyy sanoa, että on täällä edelleen pienet piirit. Olin sentään urheiluseuran puheenjohtaja ja tuollaista vittuilua en koskaan kuullut. Kaikkea sitä kans kuulee. Osaatko edes ajaa endurolla. Olen harrastanut sitä 13 vuotta ja ajanut 2t 500 kuutioisella. Onko sulla joku pikkumopo
- Anonyymi
2t prutkusta tulee sitä kauheaa käryä! Käsittääkseni niillä ajaminen pitäisi kieltää kokonaan metsässä ja radalla.
Ennen lisättiin polttoaineeseen risiiniöljyä ja nyt minusta tuntuu että enduromiehillä on mennyt mukit sekaisin ja sitä on tullut nautittua sisäisesti?
Se ei ole kovin hyvä jos joutuu ajamaan esim. 30 min kun se valuu pierun lisääksi ajosaappaaseen.
Tietysti eriasia pakkasella se voi aina lämmittää hetken.
Näillä keleillä kyllä suosittelisin käyttämään mummon virkkaamia villasukkia ajokengissä sekä kahvan lämmittimiä, niin ei ote lipsu ennen päijänteen ympäriajoa ja pysyy terveennä keväälle!
Saatan olla siellä mukana... - Anonyymi
Oletko opiskelemassa yläasteella ,yläkoulussa vai lukiossa?
- Anonyymi
Oikeasti tuo lukio on liian pieni. On kyllä koko Vimpelikin.
Ei ole hyvä ihmisen viettää ekat 18 vuottaan vain serkkujen ja kumminkaimojen kanssa jossain parintuhannen asukkaan paikassa ja vielä koulussa, jossa edes opettajat ei ole jostain muualta. Siinä ei opi tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja ajattelemaan omilla aivoillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 852768
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492668Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on782354- 231901
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2201828Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681680Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201491Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok921489Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221480Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121450