Vimpelin lukio loppuu

Anonyymi-ap

Kuulin Nellussa, että kolmen vuoden päästä.

23

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei yllätä...

• Anonyymi

Nellu auki vissii enään kahtena päivänä viikossa? Miksi näin?

• Anonyymi

Ikämies-kantapeikot ostaa vain kupin kahvia. Jorinoillaan, huuteluillaan ja tuijotuksellaan häiriköi muita asiakkaita. Minä en k. o. kahvilaa kannata asiakaskunnan takia. En halua puheenaiheeksi, mihin liitetään puoliso, lapset, suku, ystävät, vaihtoautot, sähköpyörä, vene ym. Tuotteet muutamaa kuivaa viinerilaatua lukuun ottamatta on ihan hyviä eli kannatettavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikämies-kantapeikot ostaa vain kupin kahvia. Jorinoillaan, huuteluillaan ja tuijotuksellaan häiriköi muita asiakkaita. Minä en k. o. kahvilaa kannata asiakaskunnan takia. En halua puheenaiheeksi, mihin liitetään puoliso, lapset, suku, ystävät, vaihtoautot, sähköpyörä, vene ym. Tuotteet muutamaa kuivaa viinerilaatua lukuun ottamatta on ihan hyviä eli kannatettavia.

Sä olet taas ajanut sillä endurolla ojaan liian syvään ja rapaa on per...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kuule tätä kirjoittanut!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene äitisi syliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muualla asuneena en koskaan tuollasta paskaa kuullut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sä vaan katsomaan sitä pesäpallo ja juo pää täyteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä puheen aiheet on pysyttävä vai pesäpallossa.

• Anonyymi

Oikein hyvä kun lukion loppuu

• Anonyymi

Joka vuosihan se loppuu.

• Anonyymi

Rahatkin loppuu.

• Anonyymi

Lukio ei lopu, oppilaat vain loppuu.

• Anonyymi

Nokka pystyssä itseään kuviin tunkeva kunnanjohto mahdollistaa tämänkin!
        Voisiko taustaksi laittaa Lakaniemen ja sen "keisarin"?

• Anonyymi

Vimpeli ei halua minkäänlaista yhteistyötä naapurien kanssa. Koska vimpeli pitää itseään maailman napana .

• Anonyymi

Tuskin naapuritkaan haluaa minkäänlaista vimpelin kanssa.

• Anonyymi

Loppuu ne suojatyöpaikatkin.

• Anonyymi

35 v muualla asuneena täytyy sanoa, että on täällä edelleen pienet piirit. Olin sentään urheiluseuran puheenjohtaja ja tuollaista vittuilua en koskaan kuullut. Kaikkea sitä kans kuulee. Osaatko edes ajaa endurolla. Olen harrastanut sitä 13 vuotta ja ajanut 2t 500 kuutioisella. Onko sulla joku pikkumopo

• Anonyymi

2t prutkusta tulee sitä kauheaa käryä! Käsittääkseni niillä ajaminen pitäisi kieltää kokonaan metsässä ja radalla.
        Ennen lisättiin polttoaineeseen risiiniöljyä ja nyt minusta tuntuu että enduromiehillä on mennyt mukit sekaisin ja sitä on tullut nautittua sisäisesti?
        Se ei ole kovin hyvä jos joutuu ajamaan esim. 30 min kun se valuu pierun lisääksi ajosaappaaseen.
        Tietysti eriasia pakkasella se voi aina lämmittää hetken.
        Näillä keleillä kyllä suosittelisin käyttämään mummon virkkaamia villasukkia ajokengissä sekä kahvan lämmittimiä, niin ei ote lipsu ennen päijänteen ympäriajoa ja pysyy terveennä keväälle!
        Saatan olla siellä mukana...

• Anonyymi

Oletko opiskelemassa yläasteella ,yläkoulussa vai lukiossa?

• Anonyymi

Oikeasti tuo lukio on liian pieni. On kyllä koko Vimpelikin.

Ei ole hyvä ihmisen viettää ekat 18 vuottaan vain serkkujen ja kumminkaimojen kanssa jossain parintuhannen asukkaan paikassa ja vielä koulussa, jossa edes opettajat ei ole jostain muualta. Siinä ei opi tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja ajattelemaan omilla aivoillaan.

• Anonyymi

Et näköjään oikein ymmärrä, vaikka Vimpeli onkin pieni, niin täällä on paljon SANKAREITA.

• Anonyymi

Vai loppuuko nellu kolmen vuoden päästä? Jos kuulit vaan väärin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      10
      2898
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2527
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1393
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      786
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      635
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe