Eikö ole muuta tekemistä kuin kiusata muita ihmisiä.
Eläkeläinen kiusasi kalevan ostoskeskuksessa
21
295
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko kassahenkilö
- Anonyymi
Ei ollut.
- Anonyymi
Voisitko tarkentaa?
- Anonyymi
Kun nyökyttelin myyjälle eräässä elektroniikkaliikkees eläkeläinen käski että älä nyökytä ja solvasi. Hän oli siirtynyt eri paikkaan kun poistuin liikkeestä ja tarkkaili minua. Kun seisoin penkin edessä laittaen kuitin reppuun hän käski olla seisomatta aggressiivisesti ja solvasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun nyökyttelin myyjälle eräässä elektroniikkaliikkees eläkeläinen käski että älä nyökytä ja solvasi. Hän oli siirtynyt eri paikkaan kun poistuin liikkeestä ja tarkkaili minua. Kun seisoin penkin edessä laittaen kuitin reppuun hän käski olla seisomatta aggressiivisesti ja solvasi.
se luuli että sinulla on ticliikkeitä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se luuli että sinulla on ticliikkeitä ?
Antaisi sitten vain olla eikä kiusaisi.
- Anonyymi
Tamperelaiset on vähän outoja.
- Anonyymi
Myös vaasassa apteekissa eräs eläkeläinen saapui tuijottamaan sivuun vain minua kun seisoin jonossa. Ehkä jotain ennakkoluuloja.
- Anonyymi
Totta. tuttavani kertoi seuraavaa.
Heillä taloyhtiössä eläkeläis pariskunta jossa mies pakoilee voutia
maksamattomien verojen takia, mutta on kova poika uhoamaan
ja omistamaan kaiken taloyhtiössä. Rouva taasen kirjoittelee nettiin ja tekee
perättömiä ilmiantoja ja solvauksia netin kautta ja on olevinaan niin
missi ainesta niin missi ainesta ja parempaa yhteiskuntaluokkaa.
Eläkkeellä on aikaa touhuta vaikka noin...
- Anonyymi
Näyttäis olevan tamperelainen tapa, että jos tervehdit tai sanot jotain, niin yleensä ei sanota mitään tai jotain muminaa, mistä tämä johtuu.
- Anonyymi
Se on vähän sama kuin nuorten zoomerkatse paitsi, että nuoret ovat hiljaa. Yhteiskunnassa on ollut vallalla kireä ja kilpailullinen meininki mutta puhuvat ja tekevät poliitikotkin mitä sattuu ja saavat sakkoja niin, että kaikenlaisia sitä on.
- Anonyymi
Minua häiritsi tänään nuori nainen! katsoi mokoma nätisti mua silmiin ja hymyili. Mikä lie omituinen tuijottaja oli hänkin,
- Anonyymi
Ne hymyilytkin saattavat tarkoittaa mitä vain. Ihan varmasti jotain. Kamalaa..
- Anonyymi
matujen kielellä se tarkoittaa sitä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
matujen kielellä se tarkoittaa sitä 🤣
Hyvää päivänjatkoa, sanoi nuori kassapoika minulle tänään. Ivailiko se?!
- Anonyymi
Joskus nuorena elokuvateatterin lipun myyjä hymyili minulle. Siihen teatteriin en sen kerran jälkeen enää mennyt.
- Anonyymi
Eri asia jos joku hymyilee, ei se minua häiritse.
- Anonyymi
sillä on dementia ?
- Anonyymi
järjissään vaikutti olevan.
- Anonyymi
Joidenkin vanhat äidit ja isät voivat olla äreitä ja ärhäköitä. Vanha tottumus heillä.
- Anonyymi
Voisi jättää muut rauhaan. Voi kaupoissakaan käydä rauhassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa625182Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370