Moi.
Olen 20 vuotias opiskelija. Koen voimakasta uskon kutsua. Missä kannattaisi käydä etsimässä?
Onko kirkoilla millainen avioliittokäsitys. Tuleeko mies löytää kirkosta vai saako olla baarissa tavattu.
Onko millaisia sääntöjä uskovilla. Saako käyttää esimerkiksi meikkiä?
Jenny
Uskoa etsimässä
128
747
Vastaukset
- Anonyymi
No moikka Jenny, mää en oikeen tiiä mittään ku asun vielä äitin kans ja ootan vaan häitä pilvissä Jeesuksen kans. Kyllä se herra kyllä neuvoo sulle missä kannattaa käyä, ei minun tartte tietää. Meikistä en tiiä, en oo ite käyttäny ku korkeintaan sinappia poskilla ku makkaraa söin.
Korsin Vähälä - Anonyymi
Valittavana on lukemattomia erilaisia lahkoja joissa viettää aikaansa. Lahkoista eroonpääseminen voi sitten olla hankalampaa.
- Anonyymi
Sun ei tarvi mennä minnekään kirkkoon. Voit tulla uskoon kotona. Room. 10 alkupuoli on ohjeet. Siis ei tarvi välttämättä edes rukoilla että tulee uskoon. Uskoontulo ei ole suhteellisteoriaa. Ei tarvi olla eriomaiset aivot kuten oli A. Einsteinillä. Siis E= mc2. Sitä ei Jumala sinulta kysy. Ei myöskään kvanttiteoriaa.
- Anonyymi
"Ei tarvi olla eriomaiset aivot kuten oli A. Einsteinillä. Siis E= mc2. "
einstein oli tyhmä kuin saapas!
sitä vastoin;
OIKEA TIEDEMIES:
Nikolai Tesla!
ja tätä on Jumala tehnyt, esim Teslan mukaan: 1.618!
ei mikään 42, vaan Jumalan antama Viisaus, Ymmärrys ja Äly, joka ilmenee kaikkialla ja kaikessa:
1,618!
- Anonyymi
- Anonyymi
Ei tarvitse liittyä kirkkoon vaan kun uskot evankeliumin, olet uskovainen ja sen kautta myös pelastut:
1. Korinttilaiskirje 15:1-4 FB38