Hyvä että pääsivät nopeasti yhteisymmärrykseen, eikä niin kuin Marinin hallituksella venkoilu jälkeen vasta naamat nyrmeänä.
Kaksia asiaa esiin.
Nuorisotyöttömyyden hoitoon panostus. Hyvä mutta hallitus ei pysty saamaan nuorille missään riihessä tai edes parlamertaarisen neuvottelukunnan toimesta nuorille haluja, innostusta tai vastaavaa yrittää ja hakeutua töihin. Helpon ja yksinkertaisen yhteiskunnan tukien parista. SIITÄ MISTÄ AITA ON MATALIN NIIN MENNÄÄN!
Toinen kun esim.vihreät moittivat että koulutuksesta vain leikataan tavalla jos toisella. He sanovat että pitää satsata. Mutta nytkin uutisoidaan miten nuoret jättävät hakematta koulutuksiin. Miten toi satsaaminen hyödyttää silloin.... VALTIOLLE SE OLISI VAIN KULUERÄ KUN PITÄISI OLLA HYÖTYÄ TAI SÄÄSTÄÄ!
AIVAN YKSINKERTAISIA TOIMIA MUTTA JOKAISELLA EI OLE "KAMARIT" LÄMPIMÄT!
Hallituksen kehysriihen toimet
Anonyymi-ap
1
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tuppuraiselta suorat sanat hallituksen päätöksille: ”Ei ole toivoa näkyvissä”
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011470147.html
Ja vasemmisto vaatii asutorakentamista. Järjetöntä kun tyhjiä myymättömiä asuntoja on jo nyt vapaana yllin kyllin joiden hinnat vain tippuvat.
Tämä on sitä sosialismin ja kommunismin tyhmyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565