Mulla jo varmaan parin vuoden ajan ollut eniten runkkauksia yhden työkaverin kuville ja lähes yhtä paljon hänen vanhimman tyttärensä kuville. Entä teillä?
Kenestä fantasioit useimmin?
45
1030
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi sanoa kun en tiedä kuka sun työkaveri on tyttärensä kanssa 🤔
- Anonyymi
Janni Hussista 😘😍
- Anonyymi
Työkaverista minäkin fantasioin. Voi, kun saiskin hänet joskus sänkyyn mun kanssa.
- Anonyymi
Mäkin fantasioin työkaverista. Milloin hän tulisi ja painaisi mut keittiön pöytää vasten ja repisi housut alas ja työntyisi sisään, toisinaan taas sama fantasia, mutta pakottaisi minut kontilleen ja nais kovaa takaapäin. Voisi antaa läpsyjä pyllylle myös ja tukistaakin, jos tykkäisi.
- Anonyymi
Naapurin laihaa vanhapiika, Ansa on usein fantasioissani 🥰 haluisin niin nuolla ja nussia sen kiimaista pillua, kullini seisoo aina kun nähdään ja on ihanaa jutella sille kulli farkuissani sykkien, haluisin niin sanoa Ansalle kuinka paljon haluisin nauttia sen kanssa seksistä, kotona salaa runkkaan isoa kovaa kulliani kuvittelen kuinka nauttisimme toisiamme 🥰
- Anonyymi
Tämän aamun säätyttö tv 3. Voi että mikä pylly, kyllä runkuttaa.
- Anonyymi
Nätti pikkusukkula.Nätit hiukset,tiukka peppu...t.62ukm
- Anonyymi
Fantasioin siitä että vieraat miehet runkkaa mun vaimon kuville se saa mun kalun kivikovaksi.
- Anonyymi
Kyllä se onnistuu...miten saan kuvia..t.62ikm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se onnistuu...miten saan kuvia..t.62ikm
Onko sulla Kik niin voin lähettää ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla Kik niin voin lähettää ?
Yritän tänään saada aikaan Kikin...
- Anonyymi
Aina valmis 💦
Kik purestyle69
M 62
- Anonyymi
työkaverin farkkupeppua himoinnut jo useamman vuoden !
- Anonyymi
Anoppini ahdistaa, mutta ihanalla tavalla alkaa housuissa ahdistaa kun fantasoin tuota vanhaa kiimaista leskeä, usein vilauttaa vävylle seksikkäitä pitsipikkareitaan hametta nostaen, upeaa nähdä kuinka runsas karvoitus näkyy niiden läpi 😋 ihanan tyrkky! Välillä voi vilauttaa isoja tissejä upeissa pitsiliiveissä ja näen kuinka nännit nöpöttävät, wau! Tämä on meidän yhteinen kiihoittava harrastus ja vain pieniä kosketuksia teemme salaa toisillemme, kiima on molemmilla valtava, anoppi oli nähnyt minun kullini joskus täydessä seisokissa kun olin salaa runkannut sen pitsi pikkareille...
- Anonyymi
Sama runkkaus fantasia täällä, runkannut jo vuosia ja vuosia vanhemmalle leski-anopille. Isot raskaat tissit ja iso pehmeä perse, kulli seisokissa aina kun noita tuijotan.
Anoppi kyllä antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa, panisin heti ja pitkän kaavan mukaan, panemista ja pillun mussutusta.
- Anonyymi
Fantasoin usein naapurin vanhasta sedästä, viikottain ainakin lenkki saunassa näemme toisiamme, pieni kokoinen ukko mutta valtavan iso kyrpä ja komea paljas terskainen kulli, ei itselläkään mikään pieni ole mutta terskani on tupessa, lauteilla yleensä normi juttelua päivän säästä ja mitä ollaan tehty, mutta usein katseeni vain menee tuon jo +80v ukon kullille ja näen kuinka se välillä hieroo ja katsoo minun tuppikulliani, väkisin alkaa itselläkin seisomaan ja joskus ihan täydessä seisokissa!!! Enkä kehtaa lähteä ensimmäisenä suihkuun, vaikka yleensä olemme vain kahdestaan saunassa, sitten kun edes vähän on seisokkini laskenut puoli heijarina menen perässä suihkuun niin saan ihailla tuota valtaa paljas terskaista komeasti seisovaa kullia salaa, näen kyllä että ukonkin katse on minun tuppikullillani, Ukko voi lopuksi kääntyä peppu minuun päin pestessään ja kuulen sekä näenkin kuinka sen käsi käy huohottaen varmaan spermat laukaisten, itse jään pidempään suihkuun kun se menee pukkariin niin fantasoin runkaten tuosta jätti kullista.
- Anonyymi
Aamuseisokki päällä salaa vaimoltani runkkaan vessassa fantasoiden tuosta +80 papan jättikullista, kuvitellen kuinka saunassa ja suihkussa imisimme ja runkkaisimme toisiamme, tulin aika nopsaan, yritän kyllä seuraavalla kerralla lenkkisaunassa yritän olla rohkeampi ja annan seisokkini näkyä papalle kunnolla ja vähän runkata tuppikullia papan nähden jos vaikka viimein saisin toteuttaa fantasiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamuseisokki päällä salaa vaimoltani runkkaan vessassa fantasoiden tuosta 80 papan jättikullista, kuvitellen kuinka saunassa ja suihkussa imisimme ja runkkaisimme toisiamme, tulin aika nopsaan, yritän kyllä seuraavalla kerralla lenkkisaunassa yritän olla rohkeampi ja annan seisokkini näkyä papalle kunnolla ja vähän runkata tuppikullia papan nähden jos vaikka viimein saisin toteuttaa fantasiani.
Eilen menin lenkkisaunaan ja kuulin pukuhuoneessa että saunassa heitetään löylyjä ja puhetta, harmittelin itsekseni että en saanutkaan nauttia kahdestaan tuon +80v papan kanssa, menin saunan lauteille nähden että toinen naapurin mies on papan kanssa kahdestaan ja moikataan, eikä mennyt kuin hetki kun tuo toinen naapurin kaveri sanoi lähtevänsä ja jäimme kahdestaan, kiimaiset katseemme kohtasivat ja hymyilimme toisillemme kun aloimme taas nauttia samanlailla hieroen kullejamme kuin ennenkin, nyt tein sen vain rohkeammin ja vedin tiukkaa esinahkaani ison terskani yli niin että tuo pieni pappa jättikullinsa kanssa näkisi kuinka paljon haluisin saada sen isoa jättikullia, pappallakin seisoi ja sekin runkkasi jättikulliaan se oli niin isona etten ole ikinä nähnyt vastaavaa, rohkaisin itseni ja sanoin kiimasta kakisten että haluisin saada sun isoa kulliasi... jatkuu myöhemmin.
- Anonyymi
Miten aloittaja olet saanut työkaverin ja hänen tyttärensä kuvia?
- Anonyymi
Somestahan niitä näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somestahan niitä näkee.
Ja tytärtä en ole edes koskaan nähnyt livenä. Mutta on niin äitinsä näköinen ja herkkukroppainen 19 v että tulee fantasioihin koko ajan enemmän.
- Anonyymi
Mulle tuli nuori nainen duunikaveriksi, otin ig:n haltuun. Sillä nuorella on törkeen hyvännäköinen vartalo, isot tissit ja pyöreä perse. Hänen herutus kuville tulee runkkailtua.
- Anonyymi
Naapuri okt leski rouva. On jo +70 ja jostain syystä pyörii mielessä. En kehtaa kuitenkaan edetä, suutuis varmaan ja kertois vaimolleni.
- Anonyymi
Minä käyn pienen sievän +70 leski rouvan luona salaa nauttimassa, antaa hyvät kyydit.
- Anonyymi
Minä fantasia Heinolan sedästä jos vain saa ottaa kikelinsuuhun spermaa sisääni
- Anonyymi
Kerrankin joku nostaa tämän ylös.
Itselläni on kolme naista joista ainakin kaksi tietää asian koska olen heidän kanssaan asiasta jutellut. Kaksi näistä naisista olen tavannut oikeasti ja yksi on ainoastaan nettikaveri. Toisen live kavereista välit meni katki osin oudosta syystä.
Ikäerot on parista vuodesta reiluun kymmeneen vuoteen. Itse olen tässä ajassa jo yli 50v. Kaikki nämä ovat antaneet omalla tapaansa aiheet runkkauksen aiheeksi. Kaikille on syynsä. Ongelma on se, että tilanteessa mietin jutteluita heidän kanssa ja juttu menee mielessä sekaisin, ja se ajatus tietystä naisesta menee aika usein katki. - Anonyymi
Vaimon isotissisestä kaverista. Kuvia on tullut vuosien varrella otettua hänestä paljon. Vaatteet päällä, bikineissä, uikkareissa, kumartuneena tissivako esillä, imettämässä tissi paljaana…
- Anonyymi
Upeeta varmaan runkata kuvien kanssa. Ukm 56
- Anonyymi
mies työkaveri, hänen kanssa haluisin runkata ja imeskellä kuusysissä
- Anonyymi
sama, mies työkaverin kanssa haluaisin runkkailla ja imeskellä kullia
- Anonyymi
Tuttujen tyttäristä. Olis ihana ottaa kimpassa isänsä kanssa
- Anonyymi
Nimpä
- Anonyymi
En uskalla fantasiteerata kenestäään koska iloton Tsiisös rankaisee siinttä. Runkkaaminen käynnistää munssa minuutti laukeemuksen jälkeen Jumala- ja itsevihan sekä tuskaisen rankaistuksen oottelun. Kuukausien hyvä noufäp-urakka voi mennä vartissa kankkulankaivoon kun ei ole jassanut hillihä itseään aj sitten täytyy taas lakaa aljusta ja hoitaa tietysti tunkkurankkujen vastaanotto poisa päiväjärjestyksestä. Runkkaamattomuuskin tosiaalta saa inhoamaan Jumaalaa ja heesusta ksoka vihaan sitä turhaa seksuaalisuutta jonka he ovat minuun asettaneet ja joka ei ole munssa muuta hetelmää saanut vielä poikia kuin 30 vuotta runkkialun ja pidättäytyilyn vaihtelua
- Anonyymi
Salama Hayekista. Ylikaunis nainen, mikä naisellisuus ja voima!
- Anonyymi
Anoppi on useimmiten fantasioideni kohde.
- Anonyymi
Naapurin kuusvitonen leski rouva mielessä kun runkkaan.upea luonnon vaalea ja sopivasti muodokas.jutellessa hänen kanssaan saan jo seisokin.muutaman kerran olen käynyt hänen pyykkikorilla nuuhkaisemassa pöksyjä ja kietonut ne kovana seisovan kaluni ympärille.laueta en ole niihin tohtinut.nytkin ajatus hänestä sai ison kaluni kovaksi.m50
- Anonyymi
Janni Hussista unelmoin😉😘😍
Sanni on hyvänä kakkosena ja Mette Mannonen kolmantena.... - Anonyymi
Joogaopettajasta. Ihanan kireet housut aina jalassa. Häpyhuuletkin erottuu. Helvetin vaikea olla tunnilla ettei seisoisi tai ettei seisominen näkyisi.
- Anonyymi
Sama tääl käyn salilla puolituttu rouva kans kireet housut jalas. Häpyhuulet näkyy kun penkis reenaa kyl usein alkanut ittel seisoo. Kunpa pääsis panee kunnol rouvaa, miehensä kans harvoin liikkuu mietiskelly oiskohan munan tarpeessa. M 43
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tääl käyn salilla puolituttu rouva kans kireet housut jalas. Häpyhuulet näkyy kun penkis reenaa kyl usein alkanut ittel seisoo. Kunpa pääsis panee kunnol rouvaa, miehensä kans harvoin liikkuu mietiskelly oiskohan munan tarpeessa. M 43
Kiihottais sormin hyväillä noiden ohuiden trikoiden läpi ja saada kangas läpimäräksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottais sormin hyväillä noiden ohuiden trikoiden läpi ja saada kangas läpimäräksi
Silloin pillu valmis kyrvälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erään kerran kuntosalilla oli mukava seurailla pariskunnan toimia. Treenin oheessa mies hyväili naisen pillua tuollaisten trikoiden läpi.
- Anonyymi
Sara Parikka saa multa lastit lentämään…
- Anonyymi
Exän taivaallinen farkkuperse. Sille päivittäin runkattava
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094266
- 783486
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?813321Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243229Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223212- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim632777Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852559- 82405