2,99e/0,5l ja 15c pantit saa pois per tölkki, ihan jees tavaraa.
Kotimaista vahva lager 7,5%
26
252
Vastaukset
- Anonyymi
Jees ja lonkerot 8 rossisina.
- Anonyymi
Et varmaan löydä suomen kaupoista 8% 0,5l lonkeroa alle 3e, ja jos löydät, kerro mistä. Siis ei mitään pimeetä myyntiä.
- Anonyymi
Pimeesti voi tilata vaikka pirtua kotiovelle, senkin pälli, nyt puhuttiin Suomessa lähikaupasta saatavilla olevasta täysin laillisesta tavarasta.
- Anonyymi
Aivokääpiö doku🤦🍺
- Anonyymi
Joskus testasin. Pahanmakuista kuten tuplapukki. Noista vähän vahvemmista Nokian Panimon 6,3% Keisari-lager vielä jotenkin menee. Arkikaljoissa pysyttelen kuitenkin kantavierteeltään 10–13% tasoa olevissa oluissa. Näin perjantaisin ja lauantaisin voi mennä muutaa vahvempikin.
- Anonyymi
10-13% oluet on ihan hirveetä paskaa. :DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama on ok jos tavallista huonompi olo nopeaksi ensiavuksi mutta humalaa tai pikemminkin pöhnää en tuolla litkulla joisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti.
Mutta nyt puhuttiin kantavierteestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama on ok jos tavallista huonompi olo nopeaksi ensiavuksi mutta humalaa tai pikemminkin pöhnää en tuolla litkulla joisi.
No humalan voi saada jo keppanallakin, tarpeeksi nopeesti, tarpeeksi paljon. Ne ihmiset vaan puhuvat paskaa, jotka väittävät ettei onnistu.
Eikai sitä saa kuin pöhnän aikaiseksi kun hiljakseen illan mittaan niitä juo, nih. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No humalan voi saada jo keppanallakin, tarpeeksi nopeesti, tarpeeksi paljon. Ne ihmiset vaan puhuvat paskaa, jotka väittävät ettei onnistu.
Eikai sitä saa kuin pöhnän aikaiseksi kun hiljakseen illan mittaan niitä juo, nih.Muutenkin, samaa etanolia niissä on, tislattu toimii vaan paremmin ja nopeammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai sitä saa kuin pöhnän aikaiseksi kun hiljakseen illan mittaan niitä juo, nih.Voi se joillakin onnistua mutta en saa olutta alas noin 8 tölkin tuntitahtia mikä edellyttää humalan saamista kohtuullisessa ajassa.lonksulla toimii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se joillakin onnistua mutta en saa olutta alas noin 8 tölkin tuntitahtia mikä edellyttää humalan saamista kohtuullisessa ajassa.lonksulla toimii
Toki, jos ei uppoa, se on eri asia.
- Anonyymi
Tuonkin säästän.
- Anonyymi
Missä juomalajissa saa etanolia halvimmalla? Ennen oli Alkon hinnasto excel-taulukko, josta sen pystyi helposti laskemaan. Mutta nyt on nämä maitokaupat sotkemassa kuviota, eikä kaikkia valikoimia hintoineen saa helposti ladattua.
- Anonyymi
Yhtäkään ns, vahvempaa kaljaa en ole ostanu ku ruokakaupat alko myymään, pysyn kolmos oluessa ja vähentänytkin määrää.Ei kaljassa liikaa saa olla prosentteja.Ei oluesta känniin tule vaan pöhnäMopo pysyy hallinnassa kun vaan kolmos olutta
- Anonyymi
Kyllä sillä keppanalla on mahdollista mennä känniin siinä missä kossullakin. Pitää vaan juoda paljon nopeesti, jos ei saa uppoamaan, se onkin sitten eri asia, eikai silloin känniin pääsekään.
Yleensähän olutta juodessa tulee sellanen pöhnä.
- Anonyymi
Joskus kysyny alan ukoilta montako kaljaa juo ni 36 ja että kalja niinkuin vettä sitten siirtyvät väkeviin.Jos kotona vaan kaljottelee niin kolmonen riittää en hae humalaa.
- Anonyymi
Kyllä ne ukkelit on jo melkosissa promilleissa sen 36 jälkeen, olkoonkin keppanaa. Useimmiten niistä huomaa, että ne on kännissä vaikkei itse sitä tajua, eihän sitä itse yleensä ymmärräkään.
Kyllä itsekin pystyn semmoset 30 kaljaa ja litran kossua juomaan päivän aikana, mutta kyllä olen kännissäkin, sen voin myöntää. Jotkut eivät millään sitä halua myöntää, vaikka sen näkee ja haistaa kilsan päähän. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne ukkelit on jo melkosissa promilleissa sen 36 jälkeen, olkoonkin keppanaa. Useimmiten niistä huomaa, että ne on kännissä vaikkei itse sitä tajua, eihän sitä itse yleensä ymmärräkään.
Kyllä itsekin pystyn semmoset 30 kaljaa ja litran kossua juomaan päivän aikana, mutta kyllä olen kännissäkin, sen voin myöntää. Jotkut eivät millään sitä halua myöntää, vaikka sen näkee ja haistaa kilsan päähän. :DEn muuten ole ikinä nähnyt ihmistä johon ei alkoholi jotenkin vaikuttaisi, vaikka joku muuta väittäisikin, hyvin suurella todennäköisyydellä pelkkä puheukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muuten ole ikinä nähnyt ihmistä johon ei alkoholi jotenkin vaikuttaisi, vaikka joku muuta väittäisikin, hyvin suurella todennäköisyydellä pelkkä puheukko.
Tai akka.
- Anonyymi
Kai se riippuu alasta. Itse juoskentelen viinapulloiksi mitattuna noin puolitoista pulloa joka päivä. Teinistä asti olen harrastanut lajia. En vaihtaisi harrastusta pois, en edes spinninkiin.
kahdeksan prosentin karhuun uskon.vahva hyvä maku. menee lämpöisenäkin.
- Anonyymi
Vastaus tuli väärään paikkaan, pahoittelen.
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta. Nuo irvistyskaljat ovat parhaimmillaan lämpimänä.
- Anonyymi
Minulla alkoholin liikakäyttö lähti saunaolusista, mutta itsetyydytys käsistä.
- Anonyymi
Juopottelu on kivaa darra ei. Darran saa loivennettua toki mutta kun olo parempi ei edes siinä vaiheessa kunnolla muista mitään rapulaa ollutkaan vaan alkaa maistumaan liiankin hyvin lisäjuoma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913416Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729731Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969148Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k208046Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk396770Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486178Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243335Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy211635En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3971265Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71184