Kun musilimiehen vaimo on uskoton ja siis hänestä tulee aisankannattaja, cucold, wittol, mari complaisant.
Sharia lain mukaan hänellä on oikeus kunnianpalautukseen tappamalla uskoton vaimo.
Harvoin kuitenkaan tapetaan huoripukkia.
Kun miestä häväistään han on oikeutettu kunnianpalautukseen
8
127
Vastaukset
- Anonyymi
Arabiaksi الديوث
- Anonyymi
muslimi mies voi erota vaimostaan kun hän todistajien läsnä ollessa sanoo kolme kertaa että "eroan vaimostani " ja lyö kädet yhteen
niin yksinkertaista pitäisi olle myös suomalaisilla miehillä - Anonyymi
Kääk aku ankka ilman housuja on meidän uskontomme perusta , jos pidät housuja jalassa niin et voi elää ankkalinnassa kuolemasi jälkeen
- Anonyymi
Kehitysmaiden lakeja .
- Anonyymi
Sharia on jo käytössä rinnakkaisjärjestelmänä Euroopassa. Esimerkiksi itävaltalainen oikeus totesi äskettäin että Sharia johon kummatkin osapuolet ovat suostuneet menee itävaltalaisen lain edelle.
Aikanaan se syrjäyttää alkuasukaslait kokonaan.
- Anonyymi
leenu ,liinu ja tiinu eivät ole 9 vuotiaita vaan he ovat täysi ikäisiä
- Anonyymi
eli menit vajakin kanssa naimisiin 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
muslimeilla on netissä ihan opetus videoita miten vaimoa voi kurittaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586