Jeesus ei tehnyt syntiä, koska Jeesus on Jumala.
Jeesus oli Jumala kärsiessään ja kuollessaan ristillä.
Huomaatko, miten tällaiset uskomukset ovat fuskua ja vähentävät Jeesuksen arvoa?
Jumalalle ei tekisi yhtään vaikeaa nuo asiat, mutta ihmiselle ne ovat todella vaikeita toteuttaa. Silti Jeesus nimenomaan ihmisenä teki sen kaiken.
Huomaatko?
Ymmärrätkö?
"Jeesus on Jumala" uskomus vähentää Jeesuksen arvoa
48
379
Vastaukset
- Anonyymi
Juluma oli, oli tosi juluma
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu.
Tietystikikään Jumala ei tee syntiä. Olisi epäuskoa ja jumalanpilkkaa väittää niin. Silti oikein korostetaan miten Jeesus muka vastusti kaikki kiusaukset. Ei Hän mitään vastustanut mikäli oli Jumala. Miten se muka olisi edes mahdollista? - Anonyymi
Raamatun ainoan oikean englanninkielisen version ensimmäisen ja viimeisen jakeen yhteenlaskettu sanamäärä ja vokaalien ja konsonattien määrä on sama kuin 1 Joh 5:7 jakeessa, joka kertoo Jumalan olemuksen. Siksi Jeesus sanoi olevansa alku ja loppu. Miten kukaan Raamatun kymmenistä kirjoittajista olisi voinut suunnitella tämän, kun Vanha Testamentti kirjoitettiin hepreaksi useita vuosisatoja aikaisemmin ja Uusi Testamentti kreikaksi ja ne sitten käännettiin englanniksi?
Genesis 1 King James Bible (KJB)
1 In the beginning God created the heaven and the earth. (Raamatun ensimmäinen jae.)
(10 sanaa, 17 vokaalia, 27 konsonanttia) (y on englannissa konsonatti)
Revelation 22 King James Bible (KJB)
21 The grace of our Lord Jesus Christ be with you all. Amen. (Raamatun viimeinen jae.)
(12 sanaa, 17 vokaalia, 27 konsonanttia)
1 John 5 King James Bible (KJB)
7 For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.
(22 sanaa, 34 vokaalia, 54 konsonattia) - Anonyymi
5Moos.7:1 Kuin Herra sinun Jumalas vie sinun siihen maahan, johon sinä tulet omistamaan sitä, ja ajaa paljon kansaa ulos sinun edstas: Hetiläiset, Girgosiläiset, Amorilaiset, Kaanaanilaiset, Pheresilaiset, Heviläiset ja Jebusilaiset, seisemän kansaa, jotka sinua suuremmat ja väkevämmät ovat. Biblia (1776) 2Moos.23:23. 34:11. 5Moos.31:3.
- Anonyymi
Ilm.1:8 Minä olen A ja O, sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias. 2Moos.3:14. Jes.41:4. 44:6. 44:12. Ilm.2:8. 4:8. Ilm.11:17. 16:5. Ilm.21:6. 22:13.
- Anonyymi
Jeesuksen arvon alentaa sellainen, joka kieltää hänen Jumaluutensa.
Mietihän nyt paremmin.
Ihminen on vain ihminen, eikä ihminen voi ketään pelastaa kadotukselta. Jos siis uskot, että Jeesus oli vain taivaasta tullut ihminen (miten ikinä senkin sitten selität, että joku ihminen lähetetään taivaasta maan päälle, koska sieltä Jeesus sanoi tulleensa), niin uskot silloin siihen, että kuolevainen ihminen synti uudestaan maan päälle ja tuli ihmisiä pelastamaan, mikä on kyllä aikamoista harhaoppia.
Ja jos ihminen voisi ihmisen pelastaa, mihin juuri Jeesusta sitten olisi edes tarvittu? Olihan niitä ihmisiä täällä maan päällä jo valmiinakin.- Anonyymi
Jeesusta ei tarvita mihinkään eikä hän tullut taivaasta. Typerä ajatus.
Mikä ihmeen taivas? Sellaista ei olekaan. - Anonyymi
Jeesuksesta tuli Jumalan poika kasteessa, kun hän sai pyhän Hengen. Adoptio.
Tosin Paavalin mukaan hänet korotettiin pojaksi vasta ylösnousemuksessa. Sekin on totta. Roomalaiskirje1:1-4
Johanneksen evankeliumi on harhaoppia. Philon Aleksandrialaisen Logos-oppia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin Paavalin mukaan hänet korotettiin pojaksi vasta ylösnousemuksessa. Sekin on totta. Roomalaiskirje1:1-4
Johanneksen evankeliumi on harhaoppia. Philon Aleksandrialaisen Logos-oppia.Koska Jeesus sai alkunsa eli sikisi Pyhän Hengen vaikutuksesta, sen tähden häntä kutsutaan Korkeimman Pojaksi. Ja koska Jeesuksen alkuperä on taivaassa.
Se, että Jeesus pitää nimetä Jeesukseksi ja että hän on Jumalan Poika, kerrottiin jo Marialle siinä vaiheessa, kun enkeli ilmoitti, että hän tulee raskaaksi. Löyty Luukkaan evankeliumista. - Anonyymi
Room.8:3 Jumala teki sen, mihin laki ei pystynyt, koska se oli ihmisen turmeltuneen luonnon vuoksi voimaton. Syntien sovittamiseksi hän lähetti tänne oman Poikansa syntisten ihmisten kaltaisena. Näin hän tuomitsi ihmisessä ihmisten synnin,
Sanotaanko tuossa että synnit sovitettiin Jumalassa? Ei. Vaan ihmisessä. Jeesus oli ihminen ja Jumalan poika. Jumalan Poika on nimitys hänelle, ei tarkoita että hän itse olisi Jumala. - AnonyymiUUSI
Ei Jeesus taivaassa ollut ihminen tietenkään, vaan henkiolento. Eikä mikä tahansa sellainen, vaan esikoinen, Jumalan ensimmäinen luomus. Sen takia Hän sai erikoisaseman jo taivaassa. Esikoisella on suuri merkitys Raamatussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Johanneksen evankeliumi on harhaoppia. Philon Aleksandrialaisen Logos-oppia.Niin jos Jeesus olisi jo vauvana Betlehemissä ollut Jumala, niin kyllä siitä olisi Raamatussa kirjoitettu. Mutta talliin ei syntynyt Jumala, vaan vapahtaja, Israelin kansan pelastaja, messias.
Tuo on myös totta että kreikkalaista filosofiaa on tungettu Raamattuun mukaan, vaikka se ei sinne kuulu millään tavalla.
- Anonyymi
Ihminenkin olisi Jumala, jos syntiinlankeemusta ei olisi ollut.
- Anonyymi
Ei olisi vaan ihminen edelleenkin. Tosin synnitön sellainen, kuten Jeesus.
- Anonyymi
Jos Jeesus ei ole Jumalan Poika ja itsekin Jumala niin silloin hän oli tavallinen ihminen.
Tavallisena ihmisenä hän kuoli ristillä eikä noussut ylös kuolleista.
Tavallisena ihmisenä hän oli syntinen, eikä sovittanut maailman syntejä.
Tästä seuraa, että Kristinusko on yksi uskonto kaikkien muiden uskontojen joukossa. Se ei olisikaan pelastava. Raamatun kirjoituksilla olisi yhtä vähän sanottavaa pelastuksesta ja syntien anteeksiannosta kuin hindulaisten- tai buddhalaisten kirjoituksilla.- Anonyymi
Mitään pelastusta ei tarvita. Kärsimys ja tuska päättyy kuolemaan. Tämä on ilosanoma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään pelastusta ei tarvita. Kärsimys ja tuska päättyy kuolemaan. Tämä on ilosanoma.
Voi sinua. Kaikkea muuta kuin ilo odottaa tuolla uskolla.
- Anonyymi
Ei ollut tavallinen ihminen vaan Jumalan ensimmäinen luomus taivaassa. Sen jälkeen messias, Jumalan lähettiläs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tavallinen ihminen vaan Jumalan ensimmäinen luomus taivaassa. Sen jälkeen messias, Jumalan lähettiläs.
Jumala ei siis ole tullut pelastamaan sinua! Niinkö?
Jos Jumala ei ole tullut sinua pelastamaan ja pelastukseksesi,
sinulla ei ole Pelastajaa eikä pelastusta.
Jesaja:
12:2 Katso, Jumala on minun pelastukseni; minä olen turvassa enkä pelkää, sillä Herra, Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, hän tuli minulle pelastukseksi."
Luuk 2:10-11 Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva kaikelle kansalle: teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa.
Matt 1:20 Mutta kun hän tätä ajatteli, niin katso, hänelle ilmestyi unessa Herran enkeli, joka sanoi: "Joosef, Daavidin poika, älä pelkää ottaa tykösi Mariaa, vaimoasi; sillä se, mikä hänessä on siinnyt, on Pyhästä Hengestä.
1:21 Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."
1:22 Tämä kaikki on tapahtunut, että kävisi toteen, minkä Herra on puhunut profeetan kautta, joka sanoo:
1:23 "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: JUMALA MEIDÄN KANSSAMME.
1:24 Herättyään unesta Joosef teki, niinkuin Herran enkeli oli käskenyt hänen tehdä, ja otti vaimonsa tykönsä
1:25 eikä yhtynyt häneen, ennenkuin hän oli synnyttänyt pojan. Ja hän antoi hänelle nimen Jeesus.
2.Samuelin kirja:
22:3 Jumala, minun vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi, varustukseni ja pakopaikkani, sinä pelastajani, joka pelastat minut väkivallasta!
Psalmit:
7:11 Minun kilpenäni on Jumala; hän on oikeamielisten pelastaja.
18:3 Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
Tiituksen kirje:
2:13 odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,
Johanneksen evankeliumi:
5:40 ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.
Ap.t. 4:12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Kolossalaiskirje:
1:14 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,
Roomalaiskirje:
11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei siis ole tullut pelastamaan sinua! Niinkö?
Jos Jumala ei ole tullut sinua pelastamaan ja pelastukseksesi,
sinulla ei ole Pelastajaa eikä pelastusta.
Jesaja:
12:2 Katso, Jumala on minun pelastukseni; minä olen turvassa enkä pelkää, sillä Herra, Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, hän tuli minulle pelastukseksi."
Luuk 2:10-11 Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva kaikelle kansalle: teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa.
Matt 1:20 Mutta kun hän tätä ajatteli, niin katso, hänelle ilmestyi unessa Herran enkeli, joka sanoi: "Joosef, Daavidin poika, älä pelkää ottaa tykösi Mariaa, vaimoasi; sillä se, mikä hänessä on siinnyt, on Pyhästä Hengestä.
1:21 Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."
1:22 Tämä kaikki on tapahtunut, että kävisi toteen, minkä Herra on puhunut profeetan kautta, joka sanoo:
1:23 "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: JUMALA MEIDÄN KANSSAMME.
1:24 Herättyään unesta Joosef teki, niinkuin Herran enkeli oli käskenyt hänen tehdä, ja otti vaimonsa tykönsä
1:25 eikä yhtynyt häneen, ennenkuin hän oli synnyttänyt pojan. Ja hän antoi hänelle nimen Jeesus.
2.Samuelin kirja:
22:3 Jumala, minun vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi, varustukseni ja pakopaikkani, sinä pelastajani, joka pelastat minut väkivallasta!
Psalmit:
7:11 Minun kilpenäni on Jumala; hän on oikeamielisten pelastaja.
18:3 Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
Tiituksen kirje:
2:13 odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,
Johanneksen evankeliumi:
5:40 ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.
Ap.t. 4:12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Kolossalaiskirje:
1:14 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,
Roomalaiskirje:
11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
Mvh J - KEn puhunut tuossa pelastuksesta, vaan vastasin hänelle joka väitti Jeesusta tavalliseksi ihmiseksi. Jumala kyllä pelasti minut, Poikansa messiaan Jeesuksen kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhunut tuossa pelastuksesta, vaan vastasin hänelle joka väitti Jeesusta tavalliseksi ihmiseksi. Jumala kyllä pelasti minut, Poikansa messiaan Jeesuksen kautta.
Silloin Jumala on tullut pelastamaan sinua ja minua
koska Isä Jumala on ja asuu Pojassa ja Poika on
Isässä. Isä ja Poika ovat siis YKSI Jumala, ilmestynyt
ja ilmoitettu lihassa.
Kun siisJeesus tuli pelastamaan meitä, Jumal
tuli pelastamaan meitä.
https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/440034901/
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei ole luotu vaan syntynyt,
Koska ja miten Jeesus syntyi?
https://www.jumala-kanssamme.se/448537510/448537531
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin Jumala on tullut pelastamaan sinua ja minua
koska Isä Jumala on ja asuu Pojassa ja Poika on
Isässä. Isä ja Poika ovat siis YKSI Jumala, ilmestynyt
ja ilmoitettu lihassa.
Kun siisJeesus tuli pelastamaan meitä, Jumal
tuli pelastamaan meitä.
https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/440034901/
Mvh J - KIsä Jumala siis kuoli ristillä?
- Anonyymi
Ps.22:2 Minun Jumalani, minun Jumalani! miksis minut hylkäsit? minä parun, vaan minun apuni on kaukana. Biblia (1776) Ps.10:1. Matt.27:46. Mark.15:34.
- Anonyymi
1Tim.1:16 Jolla ainoalla on kuolemattomus, joka asuu kirkkaudessa, johon ei yksikään tulla taida, jota ei yksikään ihminen nähnyt ole eikä taida nähdä; jolle olkoon kunnia ja ijankaikkinen voima, amen! Biblia (1776) 2Moos.33:20. 5Moos.4:12. Joh.1:18. 1Joh.4:12. 4:12.
- Anonyymi
Rippikoulussa tai sen päätteeksi konfirmaatiotilaisuudessa suljin suuni, kun piti yhteen ääneen tunnustaa usko. En uskonut sanaakaan tuota hömppää.
Syntyi neitsyestä .... jos koko juttu alkaa tällaisella valheella, niin olkoon.
Niin paljon on tapettu ihmisiä uskontoon vedoten. on pedofiliaa ja murhia.
Ei kiitos...ei minulle. - Anonyymi
Jeesus on Jumala mutta maan päällä eläessään hän pitäytyi ihmisen rooliin.
- Anonyymi
Oliko hän ihmisenä eri olento kuin Jumala?
- Anonyymi
Ei se ihan noinkaan toimi. Jumala siis kuoli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihan noinkaan toimi. Jumala siis kuoli?
Jumala ei kuollut, mutta Ihminen Jeesus Kristus kuoli.
Jumala ei voi kuolla mutta ihminen voi kuolla.
Ja koska synnin palkka on kuolema, syyttömän piti
kuolla syyllisten puolesta, ja niin pelastaa heidät.
Vain Jumala voi pelastaa ihmisen synnin ja pekeleen
vallasta. Mutta koska Jumala ei voi kuolla, Hän syntyi
ihmiseksi neitseestä. Ihmisenä Jeesus kuoli, ei Jumalana.
Huomaa myös, että Jeesus nousi kuolleista omalla
voimallaan ja omalla kyvyllään. Hän on ainoa ihminen,
joka on noussut kuolleista omalla voimallaan. Hän siis
herätti itse oman ruumiinsa telttamajan kuolleista.
Siksi Raamattu sanoo Jeesusta kuolleista nousseiden
esikoiseksi.
https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/439654587
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
esikoiseksi.
Mvh J - KSellainen jota ei ole koskaan ollut olemassakaan, ei voi myöskään kuolla, ja Raamatun "Jumala" on taruolento, jota ei ole ollut olemassa muutoin kuin ihmisten mielikuvituksen luomana ihmisten mielissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen jota ei ole koskaan ollut olemassakaan, ei voi myöskään kuolla, ja Raamatun "Jumala" on taruolento, jota ei ole ollut olemassa muutoin kuin ihmisten mielikuvituksen luomana ihmisten mielissä.
Sinun tulisi ottaa huomioon se seikkä, että ehkä Jumala on olemassa.
Jos Jumala on olemassa, myös Jeesus Kristus on olemassa.
Jos Jeesus on olemassa, ja Raamattu kertoo Hänestä, Hänen
ristin kärsimys, kuolema ja ylösnousemus on myös totta.
Ja jos Jeesus on kärsinyt ristillä ja kuollut sekä noussut kuolleista,
Hän teki sen kaiken sinun ja minun tähden. Ja sitten sinä ajattelet,
että mitä Raamattu kertoo siitä, miksi Jeesus kuoli ja nousi
kuolleista. Tämä vie ihmisen vakavalle paikalle koska kyseessä
on sinun ja minun ikuinen hyvä.
Tämä elämämme kestää vain hetken ikuisuuteen verrattuna.
Jos sinä päätät uskoa Jeesukseen ja otat Hänet vastaan,
sinä pelastut. Ja jos Jeesus ja Jumala ei olekaan olemassa,
sinä et ole menettänyt mitään. Sinä olet saanut elää uskossa
Vapahtajaasi ja olet odottanut, että kerran pääset parempaan
elämään kuin voit edes kuvitella. Sinulla on siis turva Jumalassa.
Mutta jos osoittautuukin, että Jumala ja Jeesus on totta,
kaikki edellä kertomani on totta. Silloin myös helvetti on
totta. Sillä siitähän Jeesus tuli pelastamaan meitä, Siksi hän
kärsi kuoleman ettei sinun ja minun tarvitsis joutua helvettiin.
Jos sitten olet hylännyt Jeesuksen Kristuksen, et usko Häneen,
sinä olet hylännyt pelastuksen koska pelastuksemme on Hänessä,
Jeesuksessa Kristuksessa. Sinä olet siis kadottanut sielusi,
olet menettänyt kaiken."
Jos sinä siis jatkat elämää ilman Jeesusta Kristusta, elät
ilman pelastusta ja Pelastajaa. Silloin sinä otat suuren riskin
ja voit menettää ihan kaiken.
Jos taas uskot Jeesukseen Kristukseen, sinä saat kaiken.
Ei siis ole järkevää elää ilman Jumalaa ja ilman Jeesusta.
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
esikoiseksi.
Mvh J - KJumala oli siis Jeesuksen sisällä asuva toinen Jumala? Koska oikea Isä oli taivaassa koko ajan kun Jeesus oli maan päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala oli siis Jeesuksen sisällä asuva toinen Jumala? Koska oikea Isä oli taivaassa koko ajan kun Jeesus oli maan päällä.
Kun Jeesus oli maan päällä ihmisen lihassa ihmisenä,
Hän oli myös taivaassa, Miten selität?
Minulla on tästä jotakin ajatuksia.
Jeesus sanoi, että Hän on tullut alas taivaasta ja että Hän
on taivaassa. Jeesus oli siis noussut taivaaseen omalla
voimallaan ja omalla kyvyllään, ollessaan ihmisen lihassa.
Kukaan syntinen ihminen ei pysty nousemaan taivaaseen.
Tarvitsemme Jeesuksen, tai Hänen lähettämänsä enkelin
viemään meidät taivaaseen. Ja silloin me nousemme
taivaaseen Jumalan Voimalla. Kuka on siis se Jumala,
jonka voimalla me nousemme taivaaseen koska Jeesus
nousi taivaaseen omalla voimallaan?
Joh 3:13 ”Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän,
joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.”
https://www.jumala-kanssamme.se/448537510/448537567
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mvh J - KMark.16:19 Kun Herra Jeesus oli puhunut heille tämän, hänet otettiin ylös taivaaseen ja hän istuutui Jumalan oikealle puolelle
Luuk.24:51 Siunatessaan hän erkani heistä, ja hänet otettiin ylös taivaaseen.
Ap.t.2:32 Tämän Jeesuksen on Jumala herättänyt kuolleista; me kaikki olemme sen todistajia.
33 Jumala on korottanut hänet oikealle puolelleen, ja hän on ottanut vastaan Isän lupaaman Pyhän Hengen lahjan ja vuodattanut sen, niin kuin te voitte nähdä ja kuulla
Ei Jeesus siis omassa voimassaan noussut taivaaseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mark.16:19 Kun Herra Jeesus oli puhunut heille tämän, hänet otettiin ylös taivaaseen ja hän istuutui Jumalan oikealle puolelle
Luuk.24:51 Siunatessaan hän erkani heistä, ja hänet otettiin ylös taivaaseen.
Ap.t.2:32 Tämän Jeesuksen on Jumala herättänyt kuolleista; me kaikki olemme sen todistajia.
33 Jumala on korottanut hänet oikealle puolelleen, ja hän on ottanut vastaan Isän lupaaman Pyhän Hengen lahjan ja vuodattanut sen, niin kuin te voitte nähdä ja kuulla
Ei Jeesus siis omassa voimassaan noussut taivaaseen.Joh 3:13 ”Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän,
On monia uskovia, jotka ovat saaneet käydä taivaassa.
Paavali on tästä ehkä tunnetuin esimerkki. Hän ei
kuitenkaan noussut taivaaseen omalla kyvyllään tai
omalla voimallaan. Hän nousi sinne Jumalan Voimalla.
Hänet tempasi joku toinen taivaaseen, tai paratiisiin,
niin kuin hän itse asian ilmaisee. Siis, jonkun toisen
voima ja kyky vei hänet paratiisiin Meille se on taivas.
Mutta Jeesus sanoo, lihassa ollessaan, nousseensa
taivaaseen, ja ettei kukaan muu ole noussut sinne
(omalla kyvyllään ja omalla voimallaan).
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mvh J - KOnko sinulla kaksi Jumalan Poikaa, kaksi Jeesusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On monia uskovia, jotka ovat saaneet käydä taivaassa.
Paavali on tästä ehkä tunnetuin esimerkki. Hän ei
kuitenkaan noussut taivaaseen omalla kyvyllään tai
omalla voimallaan. Hän nousi sinne Jumalan Voimalla.
Hänet tempasi joku toinen taivaaseen, tai paratiisiin,
niin kuin hän itse asian ilmaisee. Siis, jonkun toisen
voima ja kyky vei hänet paratiisiin Meille se on taivas.
Mutta Jeesus sanoo, lihassa ollessaan, nousseensa
taivaaseen, ja ettei kukaan muu ole noussut sinne
(omalla kyvyllään ja omalla voimallaan).
Mvh J - KMissä taivas on?
Niin: sitä ei ole! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla kaksi Jumalan Poikaa, kaksi Jeesusta?
Minulla on tämä yksi Jumala(n) Poika, joka tässä puhuu:
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tämä yksi Jumala(n) Poika, joka tässä puhuu:
Mvh J - KUskot siis ihmisjumalaan. Selkis.
- Anonyymi
Matt.1:23 Katso, neitseen pitää raskaaksi tuleman ja synnyttämän Pojan, ja hänen nimensä pitää kutsuttaman Emmanuel; se on niin paljo sanottu: Jumala meidän kanssamme. Biblia (1776) Jes.7:14. 8:10.
- Anonyymi
Jes.7:14 Sentähden antaa itse Herra teille merkin: katso, neitsy siittää ja synnyttää pojan, sen nimi pitää kutsuttaman Immanuel. Biblia (1776) Matt.1:23. Luuk.1:31.
- Anonyymi
Miksi Jeesuksen nimi ei sitten ole Immanuel?
- Anonyymi
1Moos.32:28 Ja hän sanoi: ei sinua sillen pidä kutsuman Jakob, vaan IsraEl: sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisen kanssa, ja olet voittanut. Biblia (1776) 1Moos.35:10.L
- Anonyymi
1Moos.33:20 Ja hän pystytti siihen alttarin ja antoi sille nimen Eel, Israelin Jumala. 1Moos.33:20 Ja rakensi siinä alttarin, ja rukoili väkevää Israelin Jumalaa. Biblia (1776)
- Anonyymi
1Moos.35:10 Ja Jumala sanoi hänelle: sinun nimes on Jakob: mutta ei silleen pidä sinun nimes kutsuman Jakob, vaan IsraEl pitää sinun nimes oleman. Ja niin kutsuttiin hänen nimensä IsraEl. Biblia (1776) 1Moos.32:28. 1Kun.18:31.
- Anonyymi
Turha muuten laittaa noita Raamatun paikkoja ilman selitystä/tulkintaa. Kaikki tulkitsevat täysin samat paikat eri tavalla koska uskovat eri tavalla.
- Anonyymi
"Jumala" on taruolento, ja yhtä vähän kuin sarjakuvan Iines Ankalla ei "Jumalalla" ole mainetta tai kunniaa, jotka voisi menettää.
Oliko tämä sinulle yllättävä tieto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido783230Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891705- 1231153
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76964- 55934
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844