Valtakunnanpolitiikassa ei ahdista ilmajoella. Täällä hommat hoituu, väistötiloissa opiskellaan ja maksetaan suuria vuokria.
Kunta kehittyy.
Ilmajoella on asiat hyvin
6
261
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Jatketaan mielenvikaista jytkytystä.
- Anonyymi
Persut ovat jämähtäneet mieleltään koulukiusaajien tasolle ja öyhöttämällä pärjää. No ei enää. Pitäisi joskus olla asiaakin muiden haukkumisen sijaan.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011474646.html
Viimeisin gallup osoittaa että rähinöinti ei miellytä enää.
Kysely on tehty viimeisten neljän viikon aikana. Kiinnostavaa on, että viikkokohtaisten tulosten perusteella näyttää, että valtiovarainministeri Riikka Purran (ps.) esittelemä budjettiversio elokuun alussa sai perussuomalaisten kannatuksen nousuun, mutta kun puheet kääntyivät väestön vaihtamiseen ja muihin rasismipuheisiin, puolueen kannatus putosi alle 10 prosentin.
Kiitos SDP 25,8% kannatus nousee vielä tähtiraketin lailla - Anonyymi
Kyllä nyt persuja ahdistaa mutta se yksi dementikko ei taas muista aamulla lukemaansa päivän uutisista vaan alkaa muistella menneitä;))) Silloin1900 luvulla ja niin edelleen. Suljetulle osastolle kuuluisi. Toki pitää koittaa ymärtää kun on vajavainen älyltä ja näkee pieniä punikkeja joka puolella.
- Anonyymi
Punikkien viisaimman kommentti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikkien viisaimman kommentti?
Milloin persujen viisain astuu kehiin? Tuleekohan itse Mauri. Pääideologi.
- Anonyymi
SDP on ilmajoen vahingollisin puolue.
https://www.sttinfo.fi/tiedote/71425974/kokoomuksen-kopra-lindtman-tuhlasi-15-miljardia-yhden-ykkosaamun-aikana?publisherId=69819275&lang=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214550Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692632Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91146- 66872
- 21853
- 41845
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu120833Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67807Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789