Valtakunnanpolitiikassa ei ahdista ilmajoella. Täällä hommat hoituu, väistötiloissa opiskellaan ja maksetaan suuria vuokria.
Kunta kehittyy.
Ilmajoella on asiat hyvin
7
299
Vastaukset 7
- Anonyymi
Samaa mieltä. Jatketaan mielenvikaista jytkytystä.
- Anonyymi
Persut ovat jämähtäneet mieleltään koulukiusaajien tasolle ja öyhöttämällä pärjää. No ei enää. Pitäisi joskus olla asiaakin muiden haukkumisen sijaan.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011474646.html
Viimeisin gallup osoittaa että rähinöinti ei miellytä enää.
Kysely on tehty viimeisten neljän viikon aikana. Kiinnostavaa on, että viikkokohtaisten tulosten perusteella näyttää, että valtiovarainministeri Riikka Purran (ps.) esittelemä budjettiversio elokuun alussa sai perussuomalaisten kannatuksen nousuun, mutta kun puheet kääntyivät väestön vaihtamiseen ja muihin rasismipuheisiin, puolueen kannatus putosi alle 10 prosentin.
Kiitos SDP 25,8% kannatus nousee vielä tähtiraketin lailla - Anonyymi
Kyllä nyt persuja ahdistaa mutta se yksi dementikko ei taas muista aamulla lukemaansa päivän uutisista vaan alkaa muistella menneitä;))) Silloin1900 luvulla ja niin edelleen. Suljetulle osastolle kuuluisi. Toki pitää koittaa ymärtää kun on vajavainen älyltä ja näkee pieniä punikkeja joka puolella.
- Anonyymi
Punikkien viisaimman kommentti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikkien viisaimman kommentti?
Milloin persujen viisain astuu kehiin? Tuleekohan itse Mauri. Pääideologi.
- Anonyymi
SDP on ilmajoen vahingollisin puolue.
https://www.sttinfo.fi/tiedote/71425974/kokoomuksen-kopra-lindtman-tuhlasi-15-miljardia-yhden-ykkosaamun-aikana?publisherId=69819275&lang=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571