Yhteen päätökseen on ladattu paljon.
Päätetään ihmisten kohtaloista.
Ulkomaanpolitiikassa ja ulkomaankaupassa Suomi nauttii sovittuja täydellisiä vaihtoja maiden välillä.
Taloudellisesti Suomi elää rikasta kauppasopimusvaihtoa, joka näkyy rikkaana kauppahyllytarjontana.
OLI PUHETTA, ETTÄ GLOBALISAATION MYÖTÄ SUOMESSA ELÄÄ ULKOMAALAISIA.
Maahanmuutto on se, mikä liittyy kauppaan-, politiikkaan.
Kyseisissä toimenpanoissa on kaikenlaisia ilmiöitä myös nykyinen suomalainen rikollisuus, jossa on maahanmuuttoa.
Suomen rikollisten maahanmuuttajien karkotus on kuin heittäisi ravintolassa ruokaa roskiin.
Ruoan heittäminen on sikailua, tuhlaamista, turhuutta.
Näyttäytyy, että Suomi valikoi ulkomaanvaihdon osat, se tahtoo niistä vain parhaimpia.
Valikoiminen on sekin negatiivinen moraalisesti teko.
Suomi yrittää hyötyä muita enemmän.
Hyötymiseen liittyy ahneus.
Maa ottaa itselleen hyödylliset asiat ulkomaanvaihdossa ja epäedulliset lähettää pois.
Todellisuudessa hyödylliset ja epähyödylliset kuuluvat yhteen.
Niitä ei voi erottaa.
Ilmiöiden köyhdyttäminen kuten valikoiminen, synnyttää vuorostaan uusia puutteita, jotka syntyvät vanhojen tilalle.
Puutteita syntyy koska ilmiö on sama kuin magneetissa jossa on plussa ja miinus napa.
Nautintojen määrä on suhteessa kärsimykseen.
Jos Suomi yrittää vain nauttia ilman kärsimystä, silloin se muuntaa kärsimyksen luonteen uudeksi.
Ulkomaanvaihdossa on reilua hyväksyä vaihdon ilmiön koko paketti.
Globaalista vastuuta ei pakene, sitä ei sulje pois.
Eikä toisen laskuun voi elää.
Rikollisten karkottaminen on kuin ravintolassa heitettävä ruoka
6
89
Vastaukset
- Anonyymi
Rikollinen on päättänyt rikkoa yhteiskunnan sääntöjä. Voi syyttää pelkästään itseään.
- Anonyymi
Rikollisuus tieteeseen kuuluisi omana tutkimksena tummien etelämaalaisten rikollisuus. Samaan malliin kuin USAssa, jossa tummilla on iso määrä rikollisuudessa, jolloin se on vain skenen yhdestä puolesta, jota hyväksytään, tutkitaan ja käsitellään.
Sitä ei kielletään, koska sitä ei voida kieltää.
Suomen on opittava elää etelämaalaisen rikollisuuden kanssa.
On lyhytnäköistä kieltää maahanmuutto ja yrittää elää kuin mitään ollut tapahtunut.
Toisaalta voidaan ajatella, että myös globaaliin kulttuuriin kuuluu palauttaminen.
Voi sanoa, etten ymmärrä silloin kaikkia globalisaation puolia, jossa maahanmuutto ilmiöön liitettäisiin palautus.
En ymmärtäisi koska en ymmärrä itse maahanmuutto ilmiötä hyvin.
Maahanmuutto ilmiö on iso ja olen vain pieni kokija kaikessa, enkä tunne muita tarinoita.
Mutta tänäpäiväisessä maahanmuuttoon negatiivisessa suhtautumisessa palautukset näyttäytyvät pelkkänä kostona.- Anonyymi
toisaalta lain näkökulmassa olisi voinut olla kahdenlaista mahdollisuutta, että todellisuudessa mikään olisi koskaan varmaa ja kaikkea voitaisiin syyttää ja epäillä, jotta kukaan jäisi ehdottoman tasapuoliseksi kaikessa, kaikkina aikoina, mutta aina kaikki oltaisiin syyllisiä johonkin
ja tulee aika kun jokainen on syyllinen
päällepäin on yksilöllistä oikeutta turvaava laki, joka tekee ihmisistä erehtymättömiä
ja toisaalta valtion lain toinen puoli takaa sen, ettei kukaan ole koskematon, mutta laki litistää jokaisen tarpeen vaatiessa
kaiken epäily on niin perustavan laatuista, että jopa kuolemantuomio ei ole kielletty ja kun se olisi kielletty nykytrendien mukaan, niin kuolemantuomio voi yrittää kaivaa esille muulla tavoin toimitettuna epäsuorasti
ihmistä voi tappaa henkisesti, lyhentää sen elämä laillisesti, tuhota sen perheen, talouden, terveyden, tahdon elää. Sitä ei kutsuta kuolemantuomioksi mutta tapoksi hyvinkin.
- Anonyymi
Tanska on julistanut mm somalian turvalliseksi ja palauttanut Tuhansia
- Anonyymi
Viron kautta tulevia on tarkistettava kunnolla . Balttian rikolliset käyvät tää tekemässä rikoskeikkoja vaikka heillä on maahantulo kielto jo annettu .
- Anonyymi
nussi sinä vain osmoja maailmaan 🤣minä en sinun yle 600miljoonan paska tuotantoa kustanna , kun en muutakaan 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586