Keskustan Kaikkonen sanoi Ylen ykkösaamussa, että Suomeen ei kaivata pummeja ja rikollisia mamuja.

Anonyymi-ap

https://www.suomenuutiset.fi/kun-kepun-kaikkonen-sanoi-ylen-ykkosaamussa-etta-suomeen-ei-kaivata-pummeja-ja-rikollisia-maahanmuuttajia-ylea-ei-voinut-vahempaa-kiinnostaa/
Miksi Yle- ja punavihervasemmisto ei reagoinut sanallakaan näihin keskustan pj. Antti Kaikkosen rasistisiin lausuntoihin maahanmuuttajista, kun ne nosti täysin järjettömän julkisuusmölyn perussuomalaisten varapuheenjohtajan Teemu Keskisarjan totuudenmukaisesta kritiikistä maahanmuuttajien rikollisista- ja muista haitallisista lieveilmiöistä?

17

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Velka juha sipilälle vihervassareilla

Puolueet kasvaa mamuilla

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

eli keskusta-PS-kokoomus seuraava hallitus

• Anonyymi

Sdp kommenteissa muualla Antin uhon jälkeen;

Vapaa sana 33: Taas tuli esille kuinka onnettoman pääministerin Antti Lindtmannista saisimme. Vaikka toimittaja kaikin keinoin yritti tukea hänen hapuilevia kommentteja jäi pelko mitä hänen johdollaan voi tapahtua. Missä oli muuten se edellisen viikon ärhäkkä ja joka
      asiaan puuttuva toimittaja?

Muutama vuosi sitten muuan politiikan toimittaja profiloi Lindtmania isokasvuiseksi, polvihousuiseksi pikkupojaksi, joka vetää löysässä narussa puupalikoista kyhäämäänsä kuorma- autoa.
      Vastaa viestiinHyvin sanottu (2)

• Anonyymi

Joutuiko puhutteluun, eli median riepoteltavaksi?

• Anonyymi

Juha Sipilä löi suojatiellä Anttia? miljoonat meni

• Anonyymi

yhdenvertaisuusvaltuutettu sanoo?

• Anonyymi

Juha Sipilä tykkää Jaffasta

• Anonyymi

Pummit ja rikolliset ei äänestä keskustaa, se on varma. Ne äänestää vasseja ja demareita, noita kaiken suvaitsevaisia rahanjakokoneita. Kun Suomi tekee konkan, ne hipsii kotiinsa. Suomalaisilla ei ole sitä takaporttia.

• Anonyymi

Kyllä viinaa juo etelän mieskin ja hiekkamaailmanmattikin.
      Kun ei iso pomo yöllä näe.

• Anonyymi

Milloinkahan misikanin paskanuija luikkii vaihteeksi takaisin Suomeen?

Nauretaanpa sille!

• Anonyymi

Trump haistelee suomen karkoituksia

• Anonyymi

Tänään on Kaikkonen taas Ykkösaamussa ja haastattelijana kepulainen toimittaja Auvinen, kokoomuslaisia haastattelee demari Vaaherkumpu.

• Anonyymi

Moktar.Gubta
      2025-09-27 08:10:49
      UUSI

Tämäkin avaukseni loistaa kirkkaana muiden yläpuolella kuin Pohjantähti talvisena yönä. Kohta neljäsataa kommenttia kasassa ja platinalevy tulossa.

Laadulla on tekijänsä ja huippulaadulla on huipputekijät. Näin se vaan on. Ei kannata yhtään mussuttaa. Tehkää vaan perässä, baana on auki.

Nauretaan yhdessä. ;)

• Anonyymi

Miksi otat tämän valemedian esille?

• Anonyymi

Huti tuli Peelo sinä hourit😀.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1273
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1228
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1142
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1119
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      854
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      729
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      26
      674
    8. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      20
      521
    10. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      12
      477
    Aihe