https://www.suomenuutiset.fi/kun-kepun-kaikkonen-sanoi-ylen-ykkosaamussa-etta-suomeen-ei-kaivata-pummeja-ja-rikollisia-maahanmuuttajia-ylea-ei-voinut-vahempaa-kiinnostaa/
Miksi Yle- ja punavihervasemmisto ei reagoinut sanallakaan näihin keskustan pj. Antti Kaikkosen rasistisiin lausuntoihin maahanmuuttajista, kun ne nosti täysin järjettömän julkisuusmölyn perussuomalaisten varapuheenjohtajan Teemu Keskisarjan totuudenmukaisesta kritiikistä maahanmuuttajien rikollisista- ja muista haitallisista lieveilmiöistä?
Keskustan Kaikkonen sanoi Ylen ykkösaamussa, että Suomeen ei kaivata pummeja ja rikollisia mamuja.
17
227
Vastaukset
- Anonyymi
Velka juha sipilälle vihervassareilla
Puolueet kasvaa mamuilla- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
eli keskusta-PS-kokoomus seuraava hallitus
- Anonyymi
Sdp kommenteissa muualla Antin uhon jälkeen;
Vapaa sana 33: Taas tuli esille kuinka onnettoman pääministerin Antti Lindtmannista saisimme. Vaikka toimittaja kaikin keinoin yritti tukea hänen hapuilevia kommentteja jäi pelko mitä hänen johdollaan voi tapahtua. Missä oli muuten se edellisen viikon ärhäkkä ja joka
asiaan puuttuva toimittaja?
Muutama vuosi sitten muuan politiikan toimittaja profiloi Lindtmania isokasvuiseksi, polvihousuiseksi pikkupojaksi, joka vetää löysässä narussa puupalikoista kyhäämäänsä kuorma- autoa.
Vastaa viestiinHyvin sanottu (2) - Anonyymi
Joutuiko puhutteluun, eli median riepoteltavaksi?
- Anonyymi
Juha Sipilä löi suojatiellä Anttia? miljoonat meni
- Anonyymi
yhdenvertaisuusvaltuutettu sanoo?
- Anonyymi
Juha Sipilä tykkää Jaffasta
- Anonyymi
Pummit ja rikolliset ei äänestä keskustaa, se on varma. Ne äänestää vasseja ja demareita, noita kaiken suvaitsevaisia rahanjakokoneita. Kun Suomi tekee konkan, ne hipsii kotiinsa. Suomalaisilla ei ole sitä takaporttia.
- Anonyymi
Kyllä viinaa juo etelän mieskin ja hiekkamaailmanmattikin.
Kun ei iso pomo yöllä näe. - Anonyymi
Milloinkahan misikanin paskanuija luikkii vaihteeksi takaisin Suomeen?
Nauretaanpa sille! - Anonyymi
Trump haistelee suomen karkoituksia
- Anonyymi
Tänään on Kaikkonen taas Ykkösaamussa ja haastattelijana kepulainen toimittaja Auvinen, kokoomuslaisia haastattelee demari Vaaherkumpu.
- Anonyymi
Moktar.Gubta
2025-09-27 08:10:49
UUSI
Tämäkin avaukseni loistaa kirkkaana muiden yläpuolella kuin Pohjantähti talvisena yönä. Kohta neljäsataa kommenttia kasassa ja platinalevy tulossa.
Laadulla on tekijänsä ja huippulaadulla on huipputekijät. Näin se vaan on. Ei kannata yhtään mussuttaa. Tehkää vaan perässä, baana on auki.
Nauretaan yhdessä. ;) - Anonyymi
Miksi otat tämän valemedian esille?
- Anonyymi
Huti tuli Peelo sinä hourit😀.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841273
- 561228
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321142- 601119
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820521- 12477