Kepun rasismi on parempaa rasismia

Anonyymi-ap

17

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sipilä tekee niille maahantulotarkastuksen. Alaikäiset ja yksin tulleet maahan, saadaan sitten koko suku perheenyhdistämisellä ja kuinka paljon heistä onkaan korkeakoulutettuja sydänkirurgeja ja koneinsinöörejä!
      Pääministeri antaa oman asuntonsa, tai ei sitten annakaan, vaan tekee kepuloisten tempun ja pettää lupauksensa, kuten kepuloiset aina.

• Anonyymi
      • Anonyymi

En ole Kepun kannattaja, mutta olen sitä mieltä, että voisi painaa uuden testi.
        PERSUT PETTÄÄ AINA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole Kepun kannattaja, mutta olen sitä mieltä, että voisi painaa uuden testi.
        PERSUT PETTÄÄ AINA.

Kaikki tietää että olet punikkipenikka. Samaa roskasakkia kepuloisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hourulan ukko taas korkannut päivän punkku pullon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholi ja dementialääke eivät sovi yhteen.

• Anonyymi

Näin Kepun eilen oli absilla

• Anonyymi

Tosi tyhymä se Kepu.

• Anonyymi

"Kaikkonen on vannonut, ettei keskusta toista kertaa lähde vihervasemmistolaisen hallituksen pilkattavaksi."

Kukaanhan nyt ei usko siihen, etteikö Keskusta hyökkäsi vasemmustohallituksen apupyöräksi, kunhan saa maatalousministerin salkun ja kutsun Maaseudun Tulevaisuuden aamukahveille.

Hallitus ei todellakaan hajoa yhtään mihinkään. Rkp saa kiukutella ihan rauhassa, jos ei muu auta, lyödään Vaasan ja Pietarsaaren yöpäivystys kiinni, loppuu se juonittelu.

Riikka Purra Perussuomalaiset on hallituksen todellinen johtaja, sen tietää kaikki ja hyvä niin.

• Anonyymi

Meinasin kuolla nauruun. Kaikki nauraa perukoille:D

• Anonyymi

Eikö vaan ookkin kummaa, että persun mölinät menee aina mönkään?

• Anonyymi

Kelan tiedoista selviää, miten suuret osuudet yhteiskunnan tuista menevät vieraskielisille:
      Vieraskielisten osuus tuensaajista pääkaupunkiseudulla:
      Espoo:
      toimeentulotuki 49,1 %
      työmarkkinatuki 51,6 %
      asumistuki 40,0 %
      Vantaa:
      toimeentulotuki 49,1 %
      työmarkkinatuki 51,2 %
      asumistuki 45,7 %
      Helsinki:
      toimeentulotuki 42,7 %
      työmarkkinatuki 39,7 %
      asumistuki 32,1 %

• Anonyymi

Kepussa me halutaan näitä diskoläpsyttelijöitä lisää. 40000/vuodessa.
        SINÄ MAKSAT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepussa me halutaan näitä diskoläpsyttelijöitä lisää. 40000/vuodessa.
        SINÄ MAKSAT

No palkkaa niitä töihin kun olet niin kova jätkä, äläkä valita. Loppuu sen jälkeen sinunkin murehtimiset kun maksat niille kunnon palkkaa ja niistä tulee hyviä veronmaksajia.

• Anonyymi

Persut vois kääntää aivot nurinpäin ja alkaa välillä ajattelemaan vihan sijaan että miten me työllistetään ne tyypit kun ollaan mukamas itse niin hemmetin kovia yrittäjiä.

• Anonyymi

Perussuomalaisia yrittäjiä on ilmajoen yrittäjistä ainakin joka kolmas.
      Monako demaria?

• Anonyymi

Hyvä syy välttää ilmajokea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45359
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1639
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe