Ammuskeltiin järeällä kalustolla useita laukaussarjoja! Kuulemma todella paljon silminnäkijöitä, lapsiakin.
Mihin maailma on menossa!?
Tallisaaressa tänään 6.9. 2025 ampumavälikohtaus
12
1108
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta parempaa historiallisten asioiden esittämistä.
- Anonyymi
Hienoa!! Hyvä on nuorisonkin tietää jotain historiastamme.
- Anonyymi
Sodan romantisointia ja normalisointia. Vaarallista touhua. Kannattaa tällaisten ihailijoiden ja propagandistien tutustua hiukan historiaan. Sodassa ei ole voittajia.
- Anonyymi
Kukaan viisas ei ihaile, mutta pitää puolensa, jos/kun tuo joittenkin ystävänä pitämä naapuri tulee TAAS silmille.
- Anonyymi
Siis törkeää jytinää💥
- Anonyymi
Mukavahan seol kuunnella ku kerrannii paakku ja jysähtel vähä kovemmin:D:D:D
- Anonyymi
kene ampu
- Anonyymi
Oli kyllä semmonen tulitus ja kuulaa lento kaaressa et piti ihan heittää maihin kivien taakke piiloon. Hurjia aikoja elämä kyl.
- Anonyymi
Kyl näi on!!!
- Anonyymi
Kene ampu tallisaarisa
- Anonyymi
HOIIIIIIIIIIII SIE! Johan tuo pitäs tietää paikan nimestäkin kuka ampu! Tallisaaressa ei tietysti muut ammuskele kun ns. hevosmiehet!
- Anonyymi
Mie olin kyrön niemen kentällä juoksemassa uutta guuperin ennätystä,, 10min kohalla pään yli viuhu kuula meni katsomon seinästä läpi juoksu aika kyllä parani kun säikähti niin perhanasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998