Esimerkiksi tuo karkoitettu Jaffa gangsteri mistä nyt puhutaan niin olisko syytä vaihtaa nuo pellet joka asiasta päättää!?. Jos sille maksetaan jostakin syystä sentin verran meidän Suomalaisten rahoista niin uskoisin että taitaa tuolta Jaffalta jäädä kotimaa näkemättä?. Kertokaa teidän mielipide missä oikein mennään tässä maassa?
Suomessa iso ongelma 2025
11
230
Vastaukset
- Anonyymi
Aina on karkotetuille maksettu , . Täytyy sitten lakia muuttaa .
- Anonyymi
Totesi jo tänään, ensin tee rikoksia, sitten kun tulee tuomio.
Sinulle annetaan rahaa, kun lähdet Suomesta kärsimättä rikoksistasi.
Jäikö taas uhrit nuolemaan näppejä.- Anonyymi
Oikein hyvä . Olisiko se jätettävä Suomeen töitä tekeen , jot pystyy maksamaan velkansa . Heheheeehe .
- Anonyymi
Yleensä poliisit saattaa lentokoneessa määränpäähän . Kai varmaan nytkin .
- Anonyymi
Sinulla taitaa olla ongelma .
- Anonyymi
Tuo saastainen Islamin räkänokka. Koira pois täältä ja todella nopeasti !!
Te,ette tiedä mitä hän ja Islam ajattelee meistä.
Te typerät kansanesustajat ja virkamiehet.
Te,pilaatte SUOMEN näillä appelsiineilla.
Niin,mitä tapahtui 2015.kun Sipilä ja Orpo osaamaton kuten nyt ja oli sonni katolilainen marssija hallituksessa ja Ruotsi kuljetti heidän Vr 38500 appelsiinia tänne ?
Me veron maksjat maksamme näiden luiskaotasien takia veroja lisää. - Anonyymi
Miten se liittyy Ruskeaan Taloon?
- Anonyymi
Näitä luopioita olisi tulossa miljoonia!
Mutta se se vasta kunnon luopio on se Suomalainen luopio joka näitä Suomeen ottaa!
(Pieni vähäinen vähemmistö Suomalaisista) - Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä."
Tarkkana nyt!
T. talon tiedottaja - Anonyymi
Suomessa päättäjät (kaikki), tuomarit eli koko oikeuslaitos on korruptoitunut paska. Tuokin vitun rikollinen saa varmasti jäädä maahan, eiköhän vihervassarilumput ala kiljumaan "pääsee hengestään kotimaassaan" ja annetaan vähän kipurahoja päälle. Näin Suomi-paskamaassa toimitaan! Yx hyvä åuoli on. Eiköhän "omat" hoitele pois maapallolta.
- Anonyymi
Tiettävästi Turun Ruskea Talo on jo tarjonnut eheytyspalveluita Migrille asiaan liittyen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512