Monikulttuurinen Suomen susijengi voitti Balkanin persut koripallossa. Niin se tulee persuille käymään. Ja hyvä niin.
Sensaatio! Susijengi voitti Balkanin persut
19
207
Vastaukset
- Anonyymi
kaikki kolmoset sisään 🤔 vastustaja epäonnistui lähes kaikissa kolmosissa
- Anonyymi
Suomen persuille Venäjän tukeman Balkanin persumaan häviö lienee kova paikka?
- Anonyymi
Jospa ap ihan vaan vaihtelun vuoksi ajattelisi jotain muuta kuin persuja.
Kyseessä on siis koripallon EM-kisat eikä Suomen politiikan.
Serbialla ja Suomella ei ole oikeastaan mitään muuta yhteistä kuin että
molemmilla on hyvä koripallon maajoukkue ja molemmat sijaitsevat Euroopassa.
Ei taida olla mitään asiaa, johon ap ei onnistuisi jotenkin sotkemaan persuja.
Ap itse ei taida olla huolissaan tästä pakkomielteestään? - Anonyymi
ps. Eikö ole mielenkiintoista ap kuinka kaikki viestisi kaikilla s24 palstoilla joissa vttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse, säilyy sensuuriltasi? Kaikkien viestien kadotessa joissa se todetaan..
- Anonyymi
suomi itkee ku menetti luotettavan tukijansa oman tyhmyytensä takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa ap ihan vaan vaihtelun vuoksi ajattelisi jotain muuta kuin persuja.
Kyseessä on siis koripallon EM-kisat eikä Suomen politiikan.
Serbialla ja Suomella ei ole oikeastaan mitään muuta yhteistä kuin että
molemmilla on hyvä koripallon maajoukkue ja molemmat sijaitsevat Euroopassa.
Ei taida olla mitään asiaa, johon ap ei onnistuisi jotenkin sotkemaan persuja.
Ap itse ei taida olla huolissaan tästä pakkomielteestään?Mitä luulet ap:lle vttuileva ap, pitäisikö sinun ap:lle vttuileva ap kirjoittaa vaihteeksi avaus missä vttuilet ap:lle eli itsellesi? Poistaen luonnollisesti sen viestiketjusta muiden viestit joissa vain mainitaan sana antipersu lyhenteen ap muodossa. Sinun ap estoitta tietenkin jatkaessa ap:lle vttuilua sensuroituasi muiden viestit joissa sinut ap mainitaan. 😏
- Anonyymi
mitä vitt tällon politiikan kans tekemistä!!!!!!!!!!!!???
- Anonyymi
Serbia kuuluu kansainväliseen oikeistopopulistiblokkiin kuten suomen persut. Eli on paljonkin tekemistä. Aloitus on vertauskuva siitä kuinka persut häviävät.
- Anonyymi
18 poistettua viestiä! 18! Kahdeksantoista!
Aloitus näyttää olevan kova paikka persuille. Luulen heidän todellakin toivoneen Venäjän suosikkivaltion, Serbian, voittoa isänmaastamme.- Anonyymi
Persuista pihalle potkitun, sinimustia fanittavan ap:n kanssa väittely on sama kuin yrittäisi pelata shakkia pulun kanssa: Se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi vielä lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa.
Poistettuaan sitä ennen ylläpidon suojista viestit joissa hänelle s24 ammattitrollille fiksummat lyö jauhot suuhun,,,🤣🤣 - Anonyymi
Luulo ei ole tiedon väärtti.
Pelkkiä luulojaan ap esittelee, kun ei muutakaan tekemistä ole. Ap on onnistunut muuttamaan perussuomalaisten palstan lähinnä oksettavaksi ja onhan sekin tavallaan saavutus!
- Anonyymi
Jos ja kun perussuomalainen on persu, mitä mahtaa olla perusserbialainen?
- Anonyymi
Kaikkien muiden puolueiden edustajat kehuivat Susijengin mahtavaa suoritusta. Persut olivat hiljaa. Kertoo persujen putinhekisyydestä todella paljon.
- Anonyymi
Voihan v¡ddu, sanon minä.
Mikäs auttaisi ap:n täysin sairaaseen pakkomielteeseen?
Auttaisiko lobotomia, jos sitä vielä käytettäisiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan v¡ddu, sanon minä.
Mikäs auttaisi ap:n täysin sairaaseen pakkomielteeseen?
Auttaisiko lobotomia, jos sitä vielä käytettäisiin?Siinä sinulla ap:lle vttuilevalla ap:lla on miettimistä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sinulla ap:lle vttuilevalla ap:lla on miettimistä...
Persut ilahtuvat vain putinistien voitoista. Laittakaa persut tänne edes yksi linkki, jossa persueliitti arvostelee kovin sanoin Putinia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ilahtuvat vain putinistien voitoista. Laittakaa persut tänne edes yksi linkki, jossa persueliitti arvostelee kovin sanoin Putinia.
Trumpi sano jotta Putsini on hänen taskussaan ja rauha saapuu. Kyllä persu tiätää !
- Anonyymi
21 poistettua viestiä.
- Anonyymi
Suomi Georgia 17 lähetys alkaa 16 eli kirjoittaessa 10 min päästä
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104316
- 793513
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833359Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223301Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263258- 732935
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642807"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92492