Kysyn koska moni ei ole. Ihmiset viettävät aikaa sosiaalisessa mediassa. Ihmiset eivät halua olla yksin koska omat ajatukset häiritsevät.
Oletko onnellinen
17
109
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä en ole erityisen onnellinen, mutta tyytyväinen. Ei valittamista
- Anonyymi
Mä saan rahaa sos.mediasta. tyhmät seuraa mun juttuja
- Anonyymi
Ok. Asun Hämeenlinnassa. Helsinki ei edusta suomalaisuutta
- Anonyymi
Viimeiset 10 vuotta Helsinki on ollut kuin jokin Berliini. Kauhea paikka paikallisillekin.
- Anonyymi
Muutin Joensuusta Hämeenlinnaan. Olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeiset 10 vuotta Helsinki on ollut kuin jokin Berliini. Kauhea paikka paikallisillekin.
Joo, Pääkaupunkiseutu on aika kauheaa aluetta. Muutin takaisin Jyväskylään. On vaan jotenkin leppoisemaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tulos: aikoinaan lappalaiset muuttivat pohjoiseen koska suomensukuiset valtasivat maat. Nyt suomalaiset muuttavat pohjoisemmaksi koska muut...
- Anonyymi
Tampereelta. Kivaa, mutta Tampere alkaa muuttua
- Anonyymi
Poistin vuosi sitten Facebookin. Omalta osalta oli hyvä päätös. Paljon enemmän aikaa itselleni ja perheelleni.
- Anonyymi
Asun Brasiliassa. 12 vuotta heitetty roskiin. Tukalan kuuma, macho-kulttuuri, ruoka kauheaa... suolaista, lihaa, rasvaa. Kaikki yrittävät hyötyä toisistaan.
En voi palata, kun ei ole rahaa suomen vuokriin ja ei töitä.
Kadun katkerasti valintaani- Anonyymi
Missä päin Brasiliaa? Asuin etelässä Florianopoliksessa. 4 kuukautta kauhean kuumaa, sitten sopivaa ja kuukausi kylmää ja kosteaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Brasiliaa? Asuin etelässä Florianopoliksessa. 4 kuukautta kauhean kuumaa, sitten sopivaa ja kuukausi kylmää ja kosteaa.
Governador de Valadares... Minas Geraisin osavaltiossa. Älkää ikinä tulko tänne. Jos olet gringo, olet kohde hyväksikäytölle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Governador de Valadares... Minas Geraisin osavaltiossa. Älkää ikinä tulko tänne. Jos olet gringo, olet kohde hyväksikäytölle
Tropiikkia. Tottakai siellä on kuuma:-)
- Anonyymi
Kuopio. Hyvä elämä.
- Anonyymi
Toinen Kuopiosta. Iso plussa. Kaikki hyvin.
- Anonyymi
Liika vapaus onkin vaarallista.
- Anonyymi
Kyllä, sairauksista huolimatta. Onko kirjojen lukeminen yksin olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905469Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961856- 471616
- 961501
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91353