Oletko onnellinen

Anonyymi-ap

Kysyn koska moni ei ole. Ihmiset viettävät aikaa sosiaalisessa mediassa. Ihmiset eivät halua olla yksin koska omat ajatukset häiritsevät.

17

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun mielestä en ole erityisen onnellinen, mutta tyytyväinen. Ei valittamista

• Anonyymi

Mä saan rahaa sos.mediasta. tyhmät seuraa mun juttuja

• Anonyymi

Ok. Asun Hämeenlinnassa. Helsinki ei edusta suomalaisuutta

• Anonyymi

Viimeiset 10 vuotta Helsinki on ollut kuin jokin Berliini. Kauhea paikka paikallisillekin.

• Anonyymi

Muutin Joensuusta Hämeenlinnaan. Olen tyytyväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeiset 10 vuotta Helsinki on ollut kuin jokin Berliini. Kauhea paikka paikallisillekin.

Joo, Pääkaupunkiseutu on aika kauheaa aluetta. Muutin takaisin Jyväskylään. On vaan jotenkin leppoisemaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on tulos: aikoinaan lappalaiset muuttivat pohjoiseen koska suomensukuiset valtasivat maat. Nyt suomalaiset muuttavat pohjoisemmaksi koska muut...

• Anonyymi

Tampereelta. Kivaa, mutta Tampere alkaa muuttua

• Anonyymi

Poistin vuosi sitten Facebookin. Omalta osalta oli hyvä päätös. Paljon enemmän aikaa itselleni ja perheelleni.

• Anonyymi

Asun Brasiliassa. 12 vuotta heitetty roskiin. Tukalan kuuma, macho-kulttuuri, ruoka kauheaa... suolaista, lihaa, rasvaa. Kaikki yrittävät hyötyä toisistaan.
      En voi palata, kun ei ole rahaa suomen vuokriin ja ei töitä.
      Kadun katkerasti valintaani

• Anonyymi

Missä päin Brasiliaa? Asuin etelässä Florianopoliksessa. 4 kuukautta kauhean kuumaa, sitten sopivaa ja kuukausi kylmää ja kosteaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin Brasiliaa? Asuin etelässä Florianopoliksessa. 4 kuukautta kauhean kuumaa, sitten sopivaa ja kuukausi kylmää ja kosteaa.

Governador de Valadares... Minas Geraisin osavaltiossa. Älkää ikinä tulko tänne. Jos olet gringo, olet kohde hyväksikäytölle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Governador de Valadares... Minas Geraisin osavaltiossa. Älkää ikinä tulko tänne. Jos olet gringo, olet kohde hyväksikäytölle

Tropiikkia. Tottakai siellä on kuuma:-)

• Anonyymi

Kuopio. Hyvä elämä.

• Anonyymi

Toinen Kuopiosta. Iso plussa. Kaikki hyvin.

• Anonyymi

Liika vapaus onkin vaarallista.

• Anonyymi

Kyllä, sairauksista huolimatta. Onko kirjojen lukeminen yksin olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5469
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3637
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2995
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      296
      1856
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1501
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1353
    Aihe