Kysyn koska moni ei ole. Ihmiset viettävät aikaa sosiaalisessa mediassa. Ihmiset eivät halua olla yksin koska omat ajatukset häiritsevät.
Oletko onnellinen
17
107
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä en ole erityisen onnellinen, mutta tyytyväinen. Ei valittamista
- Anonyymi
Mä saan rahaa sos.mediasta. tyhmät seuraa mun juttuja
- Anonyymi
Ok. Asun Hämeenlinnassa. Helsinki ei edusta suomalaisuutta
- Anonyymi
Viimeiset 10 vuotta Helsinki on ollut kuin jokin Berliini. Kauhea paikka paikallisillekin.
- Anonyymi
Muutin Joensuusta Hämeenlinnaan. Olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeiset 10 vuotta Helsinki on ollut kuin jokin Berliini. Kauhea paikka paikallisillekin.
Joo, Pääkaupunkiseutu on aika kauheaa aluetta. Muutin takaisin Jyväskylään. On vaan jotenkin leppoisemaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tulos: aikoinaan lappalaiset muuttivat pohjoiseen koska suomensukuiset valtasivat maat. Nyt suomalaiset muuttavat pohjoisemmaksi koska muut...
- Anonyymi
Tampereelta. Kivaa, mutta Tampere alkaa muuttua
- Anonyymi
Poistin vuosi sitten Facebookin. Omalta osalta oli hyvä päätös. Paljon enemmän aikaa itselleni ja perheelleni.
- Anonyymi
Asun Brasiliassa. 12 vuotta heitetty roskiin. Tukalan kuuma, macho-kulttuuri, ruoka kauheaa... suolaista, lihaa, rasvaa. Kaikki yrittävät hyötyä toisistaan.
En voi palata, kun ei ole rahaa suomen vuokriin ja ei töitä.
Kadun katkerasti valintaani- Anonyymi
Missä päin Brasiliaa? Asuin etelässä Florianopoliksessa. 4 kuukautta kauhean kuumaa, sitten sopivaa ja kuukausi kylmää ja kosteaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Brasiliaa? Asuin etelässä Florianopoliksessa. 4 kuukautta kauhean kuumaa, sitten sopivaa ja kuukausi kylmää ja kosteaa.
Governador de Valadares... Minas Geraisin osavaltiossa. Älkää ikinä tulko tänne. Jos olet gringo, olet kohde hyväksikäytölle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Governador de Valadares... Minas Geraisin osavaltiossa. Älkää ikinä tulko tänne. Jos olet gringo, olet kohde hyväksikäytölle
Tropiikkia. Tottakai siellä on kuuma:-)
- Anonyymi
Kuopio. Hyvä elämä.
- Anonyymi
Toinen Kuopiosta. Iso plussa. Kaikki hyvin.
- Anonyymi
Liika vapaus onkin vaarallista.
- Anonyymi
Kyllä, sairauksista huolimatta. Onko kirjojen lukeminen yksin olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741