Kysyn koska moni ei ole. Ihmiset viettävät aikaa sosiaalisessa mediassa. Ihmiset eivät halua olla yksin koska omat ajatukset häiritsevät.
Oletko onnellinen
17
114
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä en ole erityisen onnellinen, mutta tyytyväinen. Ei valittamista
- Anonyymi
Mä saan rahaa sos.mediasta. tyhmät seuraa mun juttuja
- Anonyymi
Ok. Asun Hämeenlinnassa. Helsinki ei edusta suomalaisuutta
- Anonyymi
Viimeiset 10 vuotta Helsinki on ollut kuin jokin Berliini. Kauhea paikka paikallisillekin.
- Anonyymi
Muutin Joensuusta Hämeenlinnaan. Olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeiset 10 vuotta Helsinki on ollut kuin jokin Berliini. Kauhea paikka paikallisillekin.
Joo, Pääkaupunkiseutu on aika kauheaa aluetta. Muutin takaisin Jyväskylään. On vaan jotenkin leppoisemaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tulos: aikoinaan lappalaiset muuttivat pohjoiseen koska suomensukuiset valtasivat maat. Nyt suomalaiset muuttavat pohjoisemmaksi koska muut...
- Anonyymi
Tampereelta. Kivaa, mutta Tampere alkaa muuttua
- Anonyymi
Poistin vuosi sitten Facebookin. Omalta osalta oli hyvä päätös. Paljon enemmän aikaa itselleni ja perheelleni.
- Anonyymi
Asun Brasiliassa. 12 vuotta heitetty roskiin. Tukalan kuuma, macho-kulttuuri, ruoka kauheaa... suolaista, lihaa, rasvaa. Kaikki yrittävät hyötyä toisistaan.
En voi palata, kun ei ole rahaa suomen vuokriin ja ei töitä.
Kadun katkerasti valintaani- Anonyymi
Missä päin Brasiliaa? Asuin etelässä Florianopoliksessa. 4 kuukautta kauhean kuumaa, sitten sopivaa ja kuukausi kylmää ja kosteaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Brasiliaa? Asuin etelässä Florianopoliksessa. 4 kuukautta kauhean kuumaa, sitten sopivaa ja kuukausi kylmää ja kosteaa.
Governador de Valadares... Minas Geraisin osavaltiossa. Älkää ikinä tulko tänne. Jos olet gringo, olet kohde hyväksikäytölle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Governador de Valadares... Minas Geraisin osavaltiossa. Älkää ikinä tulko tänne. Jos olet gringo, olet kohde hyväksikäytölle
Tropiikkia. Tottakai siellä on kuuma:-)
- Anonyymi
Kuopio. Hyvä elämä.
- Anonyymi
Toinen Kuopiosta. Iso plussa. Kaikki hyvin.
- Anonyymi
Liika vapaus onkin vaarallista.
- Anonyymi
Kyllä, sairauksista huolimatta. Onko kirjojen lukeminen yksin olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911