Olisikohan meidän jo viisastuttava ja lopettava lähiluontomme tuhoaminen? Lukekaa artikkeli ja ajatelkaa miksi näin tehdään aina vaan.
HS kirjoitti tänään 6 sivua Unna- suden elämäkerrasta ja tappamisesta
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Lapinlahdella ja Perhossa kaivoivat tuon artikkelin takia luvattomat aseet esille ja metsiin tai metsäautotielle kävi kepuisännän tien. Saatana vielä nimiä antavat susille totesi Perhon kepulainen paikallislehdelle, henki lähtee jatkoi haastattelua ja totesi, että ei se Eki turhaan kuollut, sudet sen tappoi.
- Anonyymi
Ehkä keput tekee seksivideon tuostakin, nehän panee Väyrysen mukaan asiat ja lapset.
- Anonyymi
Tuo herättää entisestään kepujen vihaa luontoa kohtaan. Kepuille ongelma on se, että pedoista eivät saa riittävästi tukieuroja.
- Anonyymi
Perhossa kaivavat susiveteraaneja jo haudastaan zombie metsästämään susia.
- Anonyymi
Suomessa metsästys tullaan amatööreiltä eli kepuilta kieltämään ja ammattilaiset hoitaa asiat. Mitään karhu tai susiongelmaa meillä ei ole, ainoastaan kepulaisten parku syrjäseuduilla.
- Anonyymi
Sipilä on oikea keskustalainen Unnalle nappi otsaan. Se on keskustalainen perinne jo sukupolvien ajan. Meillä ei sudet juoksentele pihoilla.
- Anonyymi
Yhdelläkään luontokappaleella ei ole tulemista minun mailla, isä ja isoisä aikoinaan tappoivat ja myrkyttivät kaikki tulijat. Tuhosin lintukannat rannasta kun söivät minun korvaamattoman arvokkaita ruokakaloja. Oravat ja muut tikat saa kyytiä lyijyn kera ja heti. Nämä on minun maita ja öljyllä kyllästytän ötököitä varten jos tulevat kasvustoa syömään. Madot katon maan rakoon, syvät minun maata ja paskovat sinne ihan piruuttaan. Tänne ei ole muilla tulemista, on minun maita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741